Reacties op "Nieuwe aanpak evenement-assistenten"

RE: Reacties op "Nieuwe aanpak evenement-assistenten"

Je kunt hier reageren op de aankondiging Nieuwe aanpak evenement-assistenten.

RE: Reacties op "Nieuwe aanpak evenement-assistenten"

Sja, Ik heb al eerder wat aangegeven via mails naar het bestuur, maar weinig echte goede reacties met gevolgen erop gehad.

Ik heb wel ideeen, Marco overigens ook. Wij willen wel helpen (willen dus wel blijven rijden!) mits er ook geluisterd wordt naar je inbreng en er serieus over wordt gebakkeleid.

Ik wil ook geen scheve gezichten, maar mijn blijk laten gelden van mijn interesse in en de voortzetting van de club.

RE: Reacties op "Nieuwe aanpak evenement-assistenten"

Inbreng is natuurlijk altijd welkom, maar bij evenement-assistenten gaat het primair om daadwerkelijke [i:2ssyyd4x]hulp[/i:2ssyyd4x] bij evenementen. Bij andere kwesties, inbreng en dergelijk, is het inderdaad het handigste om het bestuur direct te mailen. En het is natuurlijk altijd mogelijk om je aan te melden als bestuurslid, dat is uiteindelijk de beste manier om inbreng te hebben in het reilen en zeilen van de club. Maar ik zou het hier primair willen hebben over evenement-assistenten; mensen die niet persee hun invloed willen doen gelden en misschien niet direct willen toetreden tot het bestuur, maar wel af en toe de handen uit de mouwen willen steken.

RE: Reacties op "Nieuwe aanpak evenement-assistenten"

Eelke schreef:
de beste manier om inbreng te hebben in het reilen en zeilen van de club. ...mensen die niet persee hun invloed willen doen gelden en misschien niet direct willen toetreden tot het bestuur, maar wel af en toe de handen uit de mouwen willen steken.




Verkeerde interpretatie van de platte tekst: Dat willen wij ook weer niet. :x
Wij hoeven niet 'perse' onze mening te spuien, willen ook absoluut niet tot het bestuur toetreden, maar willen wel helpen met de evenementen! :)

RE: Reacties op "Nieuwe aanpak evenement-assistenten"

De reacties vallen tot nu toe een beetje tegen. Om niet te zeggen, er heeft eigenlijk gewoon helemaal niemand meer gereageerd. :'(

Zijn er vragen of onduidelijkheden? Bedenkingen? Schroom niet om je vragen hier te stellen, of per PM, of per email. Een vereniging als de MSCN kan niet zonder vrijwilligers, en dit is een uitgelezen kans om redelijk vrijblijvend de handen uit de mouwen te steken.

Dus: geef je op als evenement-assistent, of laat weten wat je tegenhoudt.

RE: Reacties op "Nieuwe aanpak evenement-assistenten"

het lijkt mij best wel leuk om te doen maar het meeste is voor mij toch wel een redelijk stukkie rijden.
maar als er een keer iets in de buurt is geeft je maar een gil

RE: Reacties op "Nieuwe aanpak evenement-assistenten"

Het idee is nou net dat je dat zelf in de gaten kunt houden en zelf die gil kunt geven :) (Het probleem in het verleden was juist dat er op ad hoc basis een beroep werd gedaan op assistenten - die dan al een hele tijd niets hadden gehoord, toevallig dan geen tijd hadden, etc.).

Zou je mij even een PB willen sturen met je echte naam, je lidnummer en je persoonlijke gegevens (adres, woonplaats, telefoonnummer, email-adres)? Dan voeg ik je toe aan de assistenten-groep, en dan kun je zelf in de gaten houden of er iets is waar je wat kunt betekenen.

RE: Reacties op "Nieuwe aanpak evenement-assistenten"

Eelke je hebt PM.
Als het schikt wil ik hier best wel tijd in steken.
Ik wil wel meehelpen met het organiseren van de Zeelandrit.

RE: Reacties op "Nieuwe aanpak evenement-assistenten"

top idee! ik las idd het stukje hierover in het clubblad, en zag het niet zo zitten om er meteen zoveel tijd in te steken (niet dat ik niet zou willen...maar je moet die tijd wel hebben...)

ga vanaaf wel even wat pmetjes sturen denk ik ;)


edit: pmetjes verstuurd d:)b

maarre...meteen ff een vraagje...wat houd wegzetten van routecontroles precies in?

RE: Reacties op "Nieuwe aanpak evenement-assistenten"

routecontroles zijn bv die bordjes met letters die je tijdens de rit moet opschrijven. Dus die moet je dan in de grond prikken...

Eea staat ook uitgelegd in het forum-deel waar je straks in kunt.

RE: Reacties op "Nieuwe aanpak evenement-assistenten"

oja tuurlijk, had ik kunnen weten, tnx ;)

RE: Reacties op "Nieuwe aanpak evenement-assistenten"

Wat geloof ik niet is genoemd in de mededeling/aankondiging, is dat als je leuk foto's kunt maken, je ook welkom bent om je aan te melden als assistent. 9 van de 10 keer is het Joop die de foto's maakt, en voor hem zou het ook wel leuk zijn als dat wat minder vaak op hem neerkomt.

RE: Reacties op "Nieuwe aanpak evenement-assistenten"

Nou bij deze dan, dit heeft me over de streep getrokken! PM's onderweg

RE: Reacties op "Nieuwe aanpak evenement-assistenten"

mijn camera gaat nu ook al standaard mee naar elk evenement...dus das ook geen probleem d:)b