Vorige eigenaren mini 850

RE: Vorige eigenaren mini 850

Hallo allen, ik ben de 7e eigenaar van mijn Mini 850 en eigenlijk wel heel nieuwsgierig naar z'n verleden, maar de verkoper wist me niet veel te vertellen. Heeft iemand enig idee hoe ik zo'n speurtocht kan beginnen of zit er heel per ongeluk nog een vorige eigenaar op dit forum? Ik heb al wat zitten zoeken op het kenteken maar dat leverde (mij) niets op.

Kenteken is FX-60-FH, eerste tenaamstelling was in 1980 en hij is momenteel rood met een zwart dakje, maar ik heb het vermoeden dat hij oorspronkelijk geheel wit was, op het plaatje staat echter geen kleurcode vermeld. Er is ooit een 998 A+ blok ingezet (althans, A+ is het vermoeden na wat zoekwerk n.a.v. het nummerplaatje e.d.). Ik vermoed ook dat ie een tijdlang stil heeft gestaan want de bandjes zijn bijna als nieuw qua profiel maar het rubber is echt te oud (droog, scheurtjes, no worries, worden dit weekend vervangen)

Het zal wel zoeken naar de speld in de hooiberg zijn maar wie weet :)

RE: Vorige eigenaren mini 850

Met vorige eigenaren kan ik je niet helpen ...

een A+ blok is makkelijk te herkennen aan de bevestiging van de verdeler: 1 bout die een gevorkte plaat aandrukt en zo je verdeler klemt:
http://www.minispares.com/catalogues/cl ... px?1~10~85

linksonder op het plaatje, nrs 21 en 22
een A-blok gebruikt klem 12 rechtsonder

FWIW,
Theo van den Bogaard

RE: Vorige eigenaren mini 850

Ga ik van het weekend eens naar kijken, dankje! (Hij staat voorlopig bij iemand zodat ie droog staat.. helaas niet heel erg in de buurt :| )

RE: Vorige eigenaren mini 850

Vergeten te melden maar met alles wat te checken viel is toch wel met zekerheid te zeggen dat het een A+ is, fijn :) nog dank voor de tip!