new mini model 1/10 met disco

RE: new mini model 1/10 met disco

gisteren op de markt in amstelveen stond er `n kraam vol met bmw mini models. als je er bat. in doet dan gaat hij vanzelf rijden en de lichten gaan knipperen en er komt een ongelooflijke bak disco herrie uit verkrijgbaar in red,yellow,blue voor 10 euries.
als hij ergens tegenaan rijd dan stuurt hij vanzelf weg.

errug leuk :)
ik weet niet of dit model al bekend was???
dus ter info!

Eric (strinnie 8) )

RE: new mini model 1/10 met disco

ja dat is een fun modelletje...alleen je wordt er op d'n duur knettergek van :)

RE: new mini model 1/10 met disco

Ik heb hem ook (gekregen :) ) en moeders zei dat hij verkrijgbaar is bij de zeeman voor €2,5 euries. En na een paar biertjes kun je er best wel veel schik mee hebben met je vrienden :P

RE: new mini model 1/10 met disco

...voordat je kapot stampt van chagarijn, geef dan ff een seintje...komt de Mini-ambulance 'm redden!! ;)

RE: new mini model 1/10 met disco

Ik had 'em zien liggen aan 12 euro op een marktje, iemand die ik ken heeft er zelfs 35 euro voor betaald. Afzetters ! 2,5 euro lijkt me wel erg weinig..

Bart.

RE: new mini model 1/10 met disco

Nou als er sommigen zijn die er > 30 euries voor betalen dan loont het misschien nog om er met de mini eropuit te gaan en richting Neede te komen. Kan ik ook eens een keer in het topic "gespot" schrijven.
;) En na navraag gedaan te hebben bij mijn zus die ook bij de koop aanwezig was dacht zij dat het € 2,99 was, we zijn opzoek naar de bon :+) Dit was echt het hoogste bedrag niet dat jullie straks weer schrijven dat "als we nog ff wachten dan kost ie bij jou ook 10 euries" :O

RE: new mini model 1/10 met disco

Je denkt niet dat jullie het stiekem toch over verschillende modellen hebben? ;)

RE: new mini model 1/10 met disco

Ik weet het zeker, denk ik :D Het zal toch niet zo zijn dat er van zo'n "ding" meerdere versies zijn gemaakt. MINI rijdend, met licht EN ook nog eens foute muziek dat verzinnen er geen twee 8)

RE: new mini model 1/10 met disco

Nee, dat verzint er 1. En een ander maakt het voor een fractie van de kosten na.

RE: new mini model 1/10 met disco

Het zal wel zoiets zijn. Diegene die ik gezien heb speelde Vengaboys (op dubbele snelheid ofzo), de deuren gingen ook nog eens open en dicht en als ik me goed herinner draaiden de voorwielen niet mee, die bleven gewoon de hele tijd stilhangen.

Bart.

RE: new mini model 1/10 met disco

Ik heb er 2 met dezelfde foute muziek, maar wel verschillende modellen..
1 Die ook de deuren opent en de ander niet (die is ook een stukje kleiner btw).

RE: new mini model 1/10 met disco

Kijk dan zal dat wel het verschil zijn. Mijn dinkytoy kan niet flapperen met de deuren, maar die mooie muziek maakt ie wel ;) . Op zoek naar die andere dan maar >:)

RE: new mini model 1/10 met disco

Hebbe, hebbe, hebbe...

ideaal om je familie gek mee te maken, leuk voor je neefjes verjaardag! :)

RE: new mini model 1/10 met disco

ik heb er nog twee over :9 , `n blauwe en `n rode
ik neem ze mee naar utrecht stv.

Eric (strinnie 8) )

RE: new mini model 1/10 met disco

De MINI die z'n deuren opengooit staat op marktplaats te koop.
geel en rood.

RE: new mini model 1/10 met disco

ja maar die van mij zijn incl. minitransport kosten O:)
Eric (strinnie 8) )