300 berichten verdwenen??

RE: 300 berichten verdwenen??

Waarom zijn er ineens zo`n 300 berichten van mij verdwenen?? ik zat aan 1100 berichten... :?

er was zelfs deze aangemaakt:
link

En nu zit ik ergens in de 800...

Hoe kan dit? Is dit Mausje75 pesten ofzo? :(( ( dit is al eens eerder hier gebeurd dat ik zo`n 100 berichten achteruit ging )

Groetjes...een licht geïrriteerde Maurice

RE: 300 berichten verdwenen??

Dat is de autoprune! Als je veel post in chit chat en mini chat enz dan worden deze topics op een gegeven moment opgeschoond denk bijvoorbeeld aan oude topics over woordspelletjes. Dus als je niet erg hard achteruit wilt gaan zal je meer moeten plaatsen in zinnige topics ;)

default

RE: 300 berichten verdwenen??

Maar 300 onzinnige berichten verwijderd? :?.

:+)

RE: 300 berichten verdwenen??

Als je veel plaatst in een woordspel topic lopen die berichten hard op, deze topics worden eens in de zoveel tijd vernieuwd/opgeschoond en dat kan een hoop berichten schelen. Als je in meerdere van dit soort topics berichten plaatst op mini chat en chit chat dan kan dat maar zo oplopen naar 300 ja. Maar het maakt niet uit, het gaat niet om de hoeveelheid berichten maar om de waarde die de berichten hebben ;)

RE: 300 berichten verdwenen??

Maar zoveel doe ik geloof ik niet mee op woordspelletjes enzo..ik zit idd weleens vaker op de lounch afdeling...en dat er eens in de zoveel tijd opgeschoond wordt begrijp ik...maar dan denk ik aan ongeveer 50 a 60 reakties...maar meteen 300?? damn!! Ik heb op het technische vlak nog niet heel veel te melden...dat komt pas op het moment dat ik..de Mini weer ga opbouwen..dan zal ik daar vaker te vinden zijn...

en als ik een technische vraag van iemand anders lees..en ik weet daar het goeie antwoord niet van...dan geef ik ook geen antwoord...en zo`n type van( als iemand een juist antwoord op een vraag geeft ) : "ja idd of ja dat klopt..of daar sluit ik me bij aan " ben ik niet.

Nou zeg...ben je gezellig...wordt je meteen afgestraft :? ;)

RE: 300 berichten verdwenen??

yep de autoprune..

Dit is om de database in beetje hanteerbaar te houden.. Ik had er helaas ook last van :P

dus maus, meer in techniek en showcase, daar is geen prune ;)

Jaapio

RE: 300 berichten verdwenen??

Mausje75 schreef:
Nou zeg...ben je gezellig...wordt je meteen afgestraft :? ;)



Het aantal posts geeft toch hoop ik niet aan hoe gezellig iemand is.. of hoe kundig iemand is.. of.. nou jah, vul maar in. ;)

RE: 300 berichten verdwenen??

Of hoeveel vrije tijd.... oh nee... dat juist wel O:)

RE: 300 berichten verdwenen??

Je kan bij je gebruikerspaneel zien in wel forum en in welk topic je het meest actief bent. Is het forum ChitChat dan kun je dit soort acties verwachten ;). Zelf zit ik met ruim 27% in de standaard techniek waar ik me ook het beste 'thuis' voel.