300 geregistreerde leden op het forum

RE: 300 geregistreerde leden op het forum

gefeliciteerd timonja,

Misschien heb je zelf niet in de gaten maar je bent nummer 300 op dit forum.


Har van de Vondervoort

RE: 300 geregistreerde leden op het forum

Ja, ik wou het ook nog posten. Alleen zag ik toen dat het gebruikers-id al 357 was. Komt natuurlijk door mijn schoonmaakactie van een tijdje geleden; eigenlijk waren we al over de 300, maar doordat wat ongebruikte, oude accounts weggegooid zijn, zijn we tijdelijk weer even teruggevallen. User-id 300 bestaat niet, dat is kennelijk 1 van de accounts die ik heb weggehaald :)

RE: 300 geregistreerde leden op het forum

Hey Timonja heb ik aangemeld omdat ik het juist wel leuk vond dat ze dan de 300e gebruiker zou zijn op het forum. :D

Maar ik had jullie toch verteld dat een vriendin van mij opzoek was naar een mini?? nou dat is dus zij!!!!! en jah hoor ze heeft er eentje!!! :D

Nou meer info moeten jullie dan toch echt aan haar vragen als ze meer over zichzelf gaat vertellen en over haar mini hier op het forum..

Maar er is in iedergeval weer een minirijdster erbij in de miniworld!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D

RE: 300 geregistreerde leden op het forum

Dus Timonja is haar voornaam? Bijzondere naam, zeg. Mooi. Maar genoeg geroddeld, laat haar zelf eens naar het forum komen :)

RE: 300 geregistreerde leden op het forum

De hoeveelheid gebruikers is inmiddels al weer toegenomen, wat natuurlijk alleen maar goed is (reclamecampange op radio en tv misschien? om het aantal nog wat op te krikken? :P )

Wat ik eigenlijk veel knapper vindt:

De gebruikers hebben in totaal 12117 berichten geplaatst
(18 december 2002, 22:25)

twaalfduizend berichten over mini's... krijg het maar eens voor elkaar zeg! Top! :D

RE: 300 geregistreerde leden op het forum

Sander-T schreef:
Wat ik eigenlijk veel knapper vindt:

De gebruikers hebben in totaal 12117 berichten geplaatst
(18 december 2002, 22:25)

twaalfduizend berichten over mini's... krijg het maar eens voor elkaar zeg! Top! :D




Is inderdaad best een hele prestatie ja. maar heb je wel eens gekeken naar het aantal berichten van Eelke?

Blijft een prestatie op zich hoor Eelke :)

RE: 300 geregistreerde leden op het forum

Daar komt het steeds weer op terug, heh? Maar daar zitten ook dit soort berichtjes bij, plus opmerkingen m.b.t. moderatie. En ik typ snel, dus het staat er zo :)

Ach, het is maar een zesde ofzo, van het totaal. Op het forum over phpBB2 was een kerel die zich een beetje schaamde omdat hij de helft van alle berichten op zijn forum op z'n geweten had :)

RE: 300 geregistreerde leden op het forum

Het is inderdaad al eens wat vaker gevallen volgens mij ja :) Maar ook ik blijf het ook heel wat vinden daarom. Hoewel dat een zesde.. probeer je jezelf nou te verschuilen Eelke? Je haalt de een vijfde nog niet eens :P

Een forum-vader zo als die zou moeten wezen. Top :)