Birdy Ja, ik snap het ook niet Ook maar eens een passende naam gaan verzinnen.... Vogelvrij Dikke vanDale schreef: buiten bescherming van de wet gesteld => rechteloos Is dat zo? Ja dat is zo.... blijkbaar. Zal 't m'n vrouw eens vragen... toch wel handig zo'n jurist in huis! porrelaar Groet ron Redenatie?? (betekenis is misschien ook voldoende ) Ja, dat vraag ik me ook af... Oh ja, hier in de bollenstreek is porrelen een beetje zoals rommelen in de positieve zin van het woord. Bart heeft nog nooit eerder z'n mini uit elkaar gehaald en nu begint ie er gewoon aan. En al porrelend komt het goed. Groet ron Ok, leuke naam... Als het positief is bedoeld? de prune is er weer doorgeweest zie ik Jaapio Ja, zag het ook... Maar nog net boven de 1000 ayla schreef: Oh ja, hier in de bollenstreek is porrelen een beetje zoals rommelen in de positieve zin van het woord. ayla schreef: porrelaar Groet ron Heeft de clubavond al doorslag gegeven? wat mij betreft wel Groet ron wat mij betreft ook Ookal vind ik porrelaar erg leuk, er moeten toch wat meer voorstellen komen zodat we een polletje kunnen maken. Uit een ander topic: ayla schreef: Het kan ook op z'n belgisch, dan wordt porrelaar -> foefelaar Die is beter?? Groet ron Hier ook maar even een lijstje dan?: [list:14zrvbjn]Vogelvrij porrelaar foefelaar [/list:u:14zrvbjn] Mijn optie: Nie Bang (afgeleid van No Fear, omdat hij toch maar even aan een stap voor stap restau van zijn Mini begint!) porrelaar, porrelaar, porrelaar, porrelaar,... Oh, je mag maar 1x stemmen. Foefelaar is leuker, maar bart is verre van belgisch Groet ron Misschien is iets met fietsenook wel leuk voor Birdy? velocipeda Klonk wel leuk Of de eeuwige fietser, spaart z'n mini door met de fiets naar z'n werk te gaan. Groet ron Of gewoon "blij...blij...blij..." Staat al tijden in z'n msn naam mwaah, ook birdy zal toch weleens slechte dagen hebben? Groet ron Ik sta er ook van te kijken, maar lijkt erop alsof die jongen nooit een slechte dag heeft. Iig niet op msn Ik heb alles wat mijn hartje begeerd... blij...blij...blij... is sinds 1 jaar en 2 maand... Dankzij Henkip... [list:15sphjx5]Vogelvrij porrelaar foefelaar Nie Bang Velocipeda Eeuwige Fietser Blij... blij... blij [/list:u:15sphjx5] Wat was de regel ook alweer? Wanneer kreeg je een poll? Wordt gewoon porrelaar toch Demelza gaat tegenwoordig over de 1000 berichtennamen en die is op vakantie... Ik ben weer terug en de poll staat voor 3 weken. Dus stemmen! gestemd, naar voorkeur van Birdy ik heb ook gestemd op de voorkeur van birdy Jaapio Same here. Ik had al gestemd, naar mijn voorkeur :)" title="Evil" /> Groet ron Nou, volgens mij is het duidelijk: porrelaar moet het zijn! Eej, ik heet Porrelaar Hahaha Bartje gefeliciteerd. Lang gewacht dan toch gekomen. Groet ron woei congrats :d Jaapio Staat je goed! Gefeliciteerd. Kan deze weer op slot. Je moet ingelogd zijn om te reageren.
Oh ja, hier in de bollenstreek is porrelen een beetje zoals rommelen in de positieve zin van het woord. Bart heeft nog nooit eerder z'n mini uit elkaar gehaald en nu begint ie er gewoon aan. En al porrelend komt het goed. Groet ron
ayla schreef: Oh ja, hier in de bollenstreek is porrelen een beetje zoals rommelen in de positieve zin van het woord.
Ookal vind ik porrelaar erg leuk, er moeten toch wat meer voorstellen komen zodat we een polletje kunnen maken. Uit een ander topic: ayla schreef: Het kan ook op z'n belgisch, dan wordt porrelaar -> foefelaar Die is beter?? Groet ron
Hier ook maar even een lijstje dan?: [list:14zrvbjn]Vogelvrij porrelaar foefelaar [/list:u:14zrvbjn] Mijn optie: Nie Bang (afgeleid van No Fear, omdat hij toch maar even aan een stap voor stap restau van zijn Mini begint!)
porrelaar, porrelaar, porrelaar, porrelaar,... Oh, je mag maar 1x stemmen. Foefelaar is leuker, maar bart is verre van belgisch Groet ron
velocipeda Klonk wel leuk Of de eeuwige fietser, spaart z'n mini door met de fiets naar z'n werk te gaan. Groet ron
Ik sta er ook van te kijken, maar lijkt erop alsof die jongen nooit een slechte dag heeft. Iig niet op msn
Ik heb alles wat mijn hartje begeerd... blij...blij...blij... is sinds 1 jaar en 2 maand... Dankzij Henkip...
[list:15sphjx5]Vogelvrij porrelaar foefelaar Nie Bang Velocipeda Eeuwige Fietser Blij... blij... blij [/list:u:15sphjx5]
Birdy
Ja, ik snap het ook niet

Ook maar eens een passende naam gaan verzinnen....
Vogelvrij
Dikke vanDale schreef:

buiten bescherming van de wet gesteld => rechteloos
Is dat zo?
Ja dat is zo.... blijkbaar.
Zal 't m'n vrouw eens vragen...
toch wel handig zo'n jurist in huis!
porrelaar
Groet ron
Redenatie?? (betekenis is misschien ook voldoende
)
Ja, dat vraag ik me ook af...
Oh ja, hier in de bollenstreek is porrelen een beetje zoals rommelen in de positieve zin van het woord.
Bart heeft nog nooit eerder z'n mini uit elkaar gehaald en nu begint ie er gewoon aan. En al porrelend komt het goed.
Groet ron
Ok, leuke naam... Als het positief is bedoeld?
de prune is er weer doorgeweest zie ik
Jaapio
Ja, zag het ook... Maar nog net boven de 1000
ayla schreef:
Oh ja, hier in de bollenstreek is porrelen een beetje zoals rommelen in de positieve zin van het woord.
ayla schreef:

porrelaar
Groet ron
Heeft de clubavond al doorslag gegeven?
wat mij betreft wel
Groet ron
wat mij betreft ook
Ookal vind ik porrelaar erg leuk, er moeten toch wat meer voorstellen komen zodat we een polletje kunnen maken.
Uit een ander topic:
ayla schreef:
Het kan ook op z'n belgisch, dan wordt porrelaar -> foefelaar
Die is beter??
Groet ron
Hier ook maar even een lijstje dan?:
[list:14zrvbjn]Vogelvrij
porrelaar
foefelaar [/list:u:14zrvbjn]
Mijn optie:
Nie Bang (afgeleid van No Fear, omdat hij toch maar even aan een stap voor stap restau van zijn Mini begint!)
porrelaar, porrelaar, porrelaar, porrelaar,...
Oh, je mag maar 1x stemmen.
Foefelaar is leuker, maar bart is verre van belgisch
Groet ron
Misschien is iets met fietsenook wel leuk voor Birdy?
velocipeda
Klonk wel leuk
Of de eeuwige fietser, spaart z'n mini door met de fiets naar z'n werk te gaan.
Groet ron
Of gewoon

"blij...blij...blij..."
Staat al tijden in z'n msn naam
mwaah, ook birdy zal toch weleens slechte dagen hebben?
Groet ron
Ik sta er ook van te kijken, maar lijkt erop alsof die jongen nooit een slechte dag heeft. Iig niet op msn
Ik heb alles wat mijn hartje begeerd...

blij...blij...blij... is sinds 1 jaar en 2 maand...
Dankzij Henkip...
[list:15sphjx5]Vogelvrij
porrelaar
foefelaar
Nie Bang
Velocipeda
Eeuwige Fietser
Blij... blij... blij [/list:u:15sphjx5]
Wat was de regel ook alweer? Wanneer kreeg je een poll?

Wordt gewoon porrelaar toch
Demelza gaat tegenwoordig over de 1000 berichtennamen en die is op vakantie...
Ik ben weer terug en de poll staat voor 3 weken.
Dus stemmen!
gestemd, naar voorkeur van Birdy
ik heb ook gestemd op de voorkeur van birdy
Jaapio
Same here.
Ik had al gestemd, naar mijn voorkeur
:)" title="Evil" />
Groet ron
Nou, volgens mij is het duidelijk: porrelaar moet het zijn!
Eej, ik heet Porrelaar
Hahaha Bartje gefeliciteerd.
Lang gewacht dan toch gekomen.
Groet ron
woei congrats :d
Jaapio
Staat je goed!
Gefeliciteerd. Kan deze weer op slot.
Je moet ingelogd zijn om te reageren.