Demelza bijna 1000 posts bereikt!

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

Ze is er bijna... verzinnen we even een naam voor haar?
Ik zal mijn eerste poging gokken op: ms moderator?

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

Demmie

&

Mini

=

Demmini

:? hersenspinseltje :?

Birdy

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

- Miss Haywire?
- Miss Love
of beter Dr. Love????
(in haar relatie tot het love-topic)
- JereMini?

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

... Zoals bekend mag zijn ga ik altijd weer eens kijken naar de resync als iemand "in de gevarenzone" komt... Eigenlijk wil ik dat vaker doen, resyncen, maar het komt er vaak niet van.

Demelza is dus nu van 935 teruggevallen naar 884. Sorry, maar we hebben nog wat bedenktijd voor haar naam.

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

Meneer heeft weer eens een resync gedaan hoor.
Maar goed, nu ben ik iig verzekerd van een goede naam ;)

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

[off-topic]

das wel een lullige bijkomstigheid van het resyncen... Er zijn nu mensen met "een naam" die nog geen 1000 post hebben ;-)


Birdy

[/off topic]

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

[off-topic] Dat was daarvoor ook al hoor ;) Is gebeurt toen er op bepaalde sub-forums een prune kwam te staan.[/off topic]

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

Dat is inderdaad een bijkomstigheid van de prune geweest. Het is misschien een beetje zuur voor mensen die geen speciale naam hebben en toch meer posts hebben dan mensen die wel een naam hebben, maar het alternatief was om degenen die al wel een naam hadden maar nu onder de 1000 uitkwamen hun naam weer af te pakken. Dat vond ik persoonlijk nog een stuk lulliger. Volgens mij is daar wel wat over te vinden in het topic dat aan het prunen en syncen is gewijd.

Ideaal zou zijn als ingesteld kon worden dat bepaalde forums (die met prune) niet meetellen voor de postcount, maar dat kan momenteel niet.

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

Zou je toch de neiging kunnen krijgen om op het laatst een heleboel onzin / troep te posten om aan de 1000 te komen.
Ikzelf ben nu al een paar keer mijn "punten" kwijtgeraakt en kom maar steeds niet aan mijn 4de bandje (ik weet eerlijk gezegd ook niet wanneer ik die krijg hoor), maar op die manier gaat dat niet lukken.

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

Misschien om een bericht in meerdere reacties te zetten :D

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

Dan wil het wel weer oplopen... :+)

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

Mooi niet dus; ik blijf op 143 staan :'(

Maar ik ben van mening dat het zo niet de bedoeling is :x

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

Maar het werkt wel!!!! >:)

Als je het maar bij verschillende items doet...

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

Nu krijgt Eelke waarschijnlijk zo'n hoofd :(

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

Maar ik had ook zo'n hoofd :( toen ik ergens anders op het forum werd beschuldigd van discriminatie :(

En ik snap niet waarom!!!

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

Maar goed...
Alle gekheid op een stokje...

Kan de telling niet zo worden ingesteld, dat je berichten-aantal gewoon blijft bestaan, nadat er een opschoning heeft plaatsgevonden.

Ik ben van mening, dat velen het hier wel mee kunnen vinden Eelke...

Hartelijke groeten van de Meester... O:) O:) O:)

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

Over het hoe en waarom van de postcount resync, zie http://www.minisevenclub.nl/forum/viewtopic.php?t=10317
Ik zal daar nog wat commentaar toevoegen over het waarom, want dat kon ik daar niet terugvinden.

M.b.t. kunstmatig je postcount ophogen is ook wel e.e.a. te vinden; dat wordt niet op prijs gesteld (maar ik zie het nu even door de vingers aangezien je een punt wilde maken) en daar kunnen we ook echt wel maatregelen tegen nemen (zoals gewoon het tellertje terugdraaien >:))

Als laatste wat betreft die beschuldiging van discriminatie... dat was een grapje! :'( Dit is de post in kwestie: http://www.minisevenclub.nl/forum/viewt ... 539#113539 Jij had het erover dat je een gele Mini-fan had gespot. Ik nam (en neem) aan dat je bedoelde dat je een gele Mini van (met een V van Victor dus) had gespot; een Mini bestel, zeg maar. Een Mini-fan is een persoon die fanatiek is over Mini's. Ik vond het een grappige verschrijving [size=75:39r4uxx8](is dat een woord?)[/size:39r4uxx8], vandaar de reactie. Ik heb er nog diverse smilies bij gezet, maar kennelijk kwam het toch niet helemaal over, was de hint te subtiel of heb ik het verkeerd begrepen. Hoe dan ook was het niet mijn bedoeling om je voor het hoofd te stoten. Excuses.

Hoe dan ook, en dat geldt voor iedereen, als er iets is wat ik doe dat je boos maakt, aarzel niet om me erop aan te spreken, we komen er vast wel uit. Dit komt nu toevallig(?) naar voren en blijkt een misverstand te zijn.

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

Nog 39 dagen en dan ben ik er :)
Maar das dan volgens m'n gemiddelde he ;)

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

We blijven denken voor je!

default

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

Eelke schreef:
postcount resync




als eelke dat nog een keer doet vlak voor de 1000 kunnen we nog een paar dagen langer nadenken over een naam, En 1 ding is dan zeker dat je niet bij een vogende resync onder de 1000 belandt

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

Naar analogie met roodkapje: chroomkapje ?
Goh waar is die inspiratie gebleven..

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

nu is het HEEL dringend nodig om een naam te vinden.

Ik zag net dat ze op 999 posts staat !! :)

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

waar gaat dit over :?

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

JEEH! M'n 1000ste post!!!
Alweer... :x
Maar jullie hebben nog even...
Ik heb namelijk nog 7 berichten in het Woordspel staan en die zal allicht weer geschoont worden voordat het officieel is >:)

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

over een naam voor Demelza omdat ze nu nog maar 1 post van de 1000 verwijderd zit.

ik Zou zeggen MODEWOMAN, omdat ze toch bijna hetzelfde doet als een MODERATOR hier op het forum he :D

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

Hmm... Lekker dubbel. Nee, je bent goed ingelicht. Maar als ik dan toch voor moderator speel... Dan had je natuurlijk voor je tweede post ook even op edit kunnen klikken :p

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

Maar natuurlijk :) No hard feelings. Uiteindelijk was je eerste post immers toch ook goed :)

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

sorry ik verwijderde net mijn post omdat ik zag dat ik weer fout zat.

IS raar aan het worden hier. Ik begin gewoon te Flippen als MSN niet werkt :(

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

hahahaha :) Gaat echt lekker hier op het forum. MSN ligt er uit en gelijk beginnen er een aantal veel meer te posten >:)

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

Dat had je zelf ook kunnen doen.. :P
Ik vind iets met Cool wel bij Demelza passen.. dat woord gebruikt ze zo vaak..

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

Ja ik post nu even meer Demelza :) Sorry daarvoor, maar ik verveel mij echt HEEL erg hard hier op het net.

Alle site's al afgegaan en nergens nog iets nieuws te vinden.

Maar weer on-topic voor die naam.

Coole Rune (is van een cartoon op tv)

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

Nou mensen, het is officieel hoor :) Ik heb de 1000 posts bereikt. Maakt nu weinig meer uit of Eelke een re-sync of het woordspel opschoont. Ik heb 1000 posts. >:)

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

Dat heb je dan wel erg snel gedaan

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

Ja hoor, met de resync naar 1007...
En hoeveel posts had ik in het woordspel? Precies 7. Waarvan 2 op de laatste pagina... Dus wat wordt het... Er op of er onder... >:)

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

En hoeveel posts in Chit Chat, Mini Chat, de huiskamers en waar nog meer gepruned wordt? O:)

Ik weet wel een goeie naam... kwebbeltante. >:)

[size=75:33fkx2ou]Sorry, kon het niet laten, maar "iemand" is wel erg vol van d'r zelf...[/size:33fkx2ou]

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

Tss... vol van mezelf? Jij maakt het gewoon een sport voor mij om boven die 1000 posts te komen. Voordat jij ging resyncen (en voordat ik dicht bij de 1000 posts in de buurt zat) maakte het me eigenlijk niet zoveel uit hoeveel posts ik had... >:)

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

Hoera!! gefeliciteerd hoor!

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

Gelukkig ben ik degene die de naam ook daadwerkelijk moet aanmaken O:)

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

Tot nu toe hebben we:

Ms Moderator
Demmini
Ms Haywire
Ms Love
Dr Love
JereMini
Chroomkapje
Modewoman
Cool Rune

What's next :?

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

the miniator

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

Ik vind Chroomkapje wel iets hebben (zie de spatborden :)) Het moet natuurlijk wel iets met Demelza te maken hebben, jullie hebben 1000 posts de tijd gekregen om een indruk van haar te hebben :)

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

Kwebbel? :P

Demelini? (vraag me niet waarom?)

Hoedenplank-verfraaier?

Sjee ik kom echt met niets origineels nu... :|

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

Animal cracker? :+)

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

Ms. Blue

default

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

Goddess, misschien iets????

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

Ik zal mijn Animal Cracker nog even toelichten:

omdat je van beesten houd en erg vaak om te gillen bent.. :P

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

iets met zingen misschien ? singing...

of iets met de kleur van haar mini..is dat een kingfisher blue ? --> ijsvogel in het Nederlands..

we moeten er stilaan eens uitgeraken.

[size=59:1csp8dm3]singin' mod'lovah[/size:1csp8dm3]

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

Hawaiian Blue :)

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

Racing Green schreef:
iets met de kleur van haar mini..




Birdy":7jxakwde]Ms. Blue[/quote:7jxakwde]

:P

RE: Demelza bijna 1000 posts bereikt!

Superstar (van Jesus Christ)
Hawaiian Jack (combinatie van de kleur en de Union Jack op het dak)
Hawaiian Surprise (vrij naar tropische verrassing :?)
Tropical Surprise