koppelingcilinder mini 1970

default

RE: koppelingcilinder mini 1970

wie kan mij helpen aan eem koppelingcilinder van een mini uit 1970, en hebben alle minis van dit bouwjaar en later een hydraulishe koppeling?

RE: koppelingcilinder mini 1970

Hallo bouwe,

Je hebt helaas de verkeerde rubriek gekozen voor je vragen. Normaal verplaatsen we dat, maar daarnaast stel je verschillende vragen die in afzonderlijke forums thuishoren. Daarom zet ik dit topic op slot, op voor de herkansing ;)

Voor je technische vraag kun je terecht in "Standaard Techniek". Kijk eerst eens of je een en ander kunt vinden met de zoekfunctie (link "Zoeken" bovenaan het scherm), want volgens mij is die vraag best wel eens aan bod gekomen, al is het misschien in de context van een ander probleem.

Daarnaast vraag je of iemand je aan een koppelingscilinder kan helpen. Hiervoor hebben we het forum "Gevraagd" onder de categorie Markt. Daar horen sec "advertenties" en proberen we technische discussies zoveel mogelijk te vermijden, zodat verlopen advertenties weggehaald kunnen worden zonder ook meteen waardevolle technische informatie weg te gooien.

Je topic staat nu in het forum "Site Algemeen", wat bedoeld is voor vragen en opmerkingen die betrekking hebben op de site en het forum zelf. Waarvoor een forum bedoeld is kun je terugvinden op de voorpagina, daar staat bij elk forum een korte omschrijving.

Succes, als je nog vragen hebt over het gebruik van het forum kun je die wel in "Site Algemeen" stellen, of mij PM-en of mailen.

Groeten,

Eelke