British Race Festival (NH), Zaterdag 4 Juli 2020, Zandvoort

RE: British Race Festival (NH), Zaterdag 4 Juli 2020, Zandvoort

Ook dit jaar organiseert Circuit Zandvoort het British Racefestival en hebben wij de mogelijkheid hier een clubstand neer te zetten. En de Mini Seven Racing Club heeft deze datum in de racekalender opgenomen dus we kunnen weer genieten van de racende Mini's.  


Ook deze keer krijgen we een plek op de paddock waar onze leden hun Mini gratis mogen parkeren.




Informatiepagina over dit evenement

RE: British Race Festival (NH), Zaterdag 4 Juli 2020, Zandvoort

Leuk! Tegen die tijd staat mijn mini ook weer buiten, het lijkt mij fantastisch om vrij te rijden op het circuit! Wie heeft dit eerder gedaan, hoe gaat het er aan toe? Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaring. Overigens kan ik nog geen kaarten bestellen voor het vrij rijden, weet iemand wanneer dat wel kan? Hopelijk tot dan en groetjes Tim.

RE: British Race Festival (NH), Zaterdag 4 Juli 2020, Zandvoort

Niet gedaan, wel gezien! Ging van gemoedelijk rondtuffende moke’s tot spinnende vtec mini’s.. :) en vanalles ertussenin. Ik durf eigenlijk mijn mini niet aan het risico bloot te stellen, anders zou ik het zelf ook heeeel graag een x doen.

RE: British Race Festival (NH), Zaterdag 4 Juli 2020, Zandvoort

Ook vorig jaar waren er van de MSCN club diverse mensen die ook even een paar rondjes over het circuit deden. Het is me niet bekend gemaakt wanneer de inschrijving voor het vrij-rijden opent op de site van CPZ.


Voor de paddockparking regel ik weer de inschrijvingen (Minis/MINIs only). Dit formulier openen we ergens medio april op onze site.