International Mini Meeting (IMM) 2023 Florence Italië

International Mini Meeting (IMM) 2023 Florence Italië

Ingediend door TorqueR11 op

Hallo Iedereen,

 

Ik denk ik start het maar eens want ik kon nog geen topic vinden voor het IMM 2023.

Ik vind de Website verwarrend.

Zijn er al mensen die tickets hebben gekocht na coronatijd? Dus recent?

 

Groeten Rick 

 

RE: International Mini Meeting (IMM) 2023 Florence Italië

Nou ja zeg, hadden we het hele evenement nog niet op de kalender staan. Dat is bij deze gecorrigeerd, https://minisevenclub.nl/evenementen/2022/international-mini-meeting-imm-italie

Als ik het goed begrepen heb kun je kiezen uit een huisje incl. IMM, dan kies je voor reservation + IMM ticket. Wil je gewoon op de IMM-camping staan en vind je het prima om je toilet en douche met anderen te delen dan kies je voor ticketpassIMM2023.

Geef bij je boeking aan dat je lid bent van Mini Seven Club Nederland, dan weten we straks met hoeveel leden we komen.

RE: International Mini Meeting (IMM) 2023 Florence Italië

Heb een huisje gehuurd op de camping voor vier personen en gelijk toegangskaarten. We gaan met twee mini's. De regeling liep tot 31 december.

RE: International Mini Meeting (IMM) 2023 Florence Italië

Hoi Rick,

De website van het IMM is inderdaad niet al te duidelijk. De meeste communicatie gaat via Facebook en zelfs die is niet al te duidelijk. Kijk de pagina van het IMM op Facebook eens na. Het is even de vraag of er nog cabins te huren zijn. De plekken om met een tent te staan zouden, volgens FB al volzet zijn, maar dat is niet helemaal duidelijk.

Succes om een ticket te bemachtigen.

Groeten, Bram

RE: International Mini Meeting (IMM) 2023 Florence Italië

Afgelopen weekend ook appartementje met tickets geboekt. Op de site van het IMM staat dat je de tickets bij de boeking krijgt, op de site van de camping staat er niks van, ook niet in de bevestiging... Wel de code IMM2023 ingevoerd, ga er vanuit dat het goed komt...🤓

RE: International Mini Meeting (IMM) 2023 Florence Italië

Heb je daar nog wat van gehoord Peter?

Ik weet nog niet of ik ga maar vind het ook allemaal maar onduidelijk.

RE: International Mini Meeting (IMM) 2023 Florence Italië

Onduidelijker als dit kan het nooit worden. Het gaat echt op z'n Italiaans. Bigge Drama...

RE: International Mini Meeting (IMM) 2023 Florence Italië

nee, niks meer gehoord, alleen afgelopen weekend dat een foutieve mailing de deur uit gegaan was van het vakantiepark, met de omschrijving IMM2023.

Die foute mailing heb ik niet gehad, maar dus nu wel een bevestiging dat ze weten dat ik voor het IMM kom...

default

RE: International Mini Meeting (IMM) 2023 Florence Italië

Mijn vrouw en ik willen ook gaan. Het evenement is ook op de camping toch?
Moet je tickets online kopen of is er ook een mogelijkheid om ter plaatse tickets te kopen?

Dan boek ik gewoon ergens een camping of hotel, aangezien de camping vol zit volgens mij.

 

RE: International Mini Meeting (IMM) 2023 Florence Italië

Camping en appartementen zitten vol idd, er zijn wel losse dagtickets te koop

https://experience.humancompany.com/en/norcenni-girasole-village#!/e/1c…

RE: International Mini Meeting (IMM) 2023 Florence Italië

Voor de IMM-ers die gaan, goede reis en veel plezier! 😀

Ik zie jullie volgend jaar wel.