Ik moet zeggen dat ze best wat werk hebben verricht om er iets moois van te maken. Aleen, ik moet je gelijk geven Eelke, de toename in pk's is nou niet om over naar huis te schrijven. Ik geloof dat dat best meer had kunnen zijn.
Verder ziet het er wel redelijk uit. Alleen de taartschep en de blindering achter vind ik wat minder, maar ach, voor een auto als dit, best klasse.
Groeten, Bram
- Login of registreer om te reageren

).
Misschien is Ultrik daar een positieve uitzondering op hoor, daarvoor ken ik het niet goed genoeg. Maar ik kan me goed vorostellen dat je als grote autofabrikant die moet voldoen aan allerlei regels en eisen (vanuit zowel de kant van overheden als vanuit klanten) moeilijk zo niet onmogelijk kunt opboksen tegen kleine tuningsbedrijfjes.
.







RE: John Cooper Works GP (MCS Lightweight..)
Ingediend door Eelke op ma, 31-10-2005 15:11
Misschien hebben mensen er wel van gehoord, als klapper voor het huidige model Mini stond een licht-gewicht Cooper S op stapel. Met de BMW M3 CSL in het achterhoofd liepen de verwachtingen hoog op.
Wel, hij is aan het publiek getoond, de John Cooper Works GP. Wat extra plastic, 8 PK meer dan de "normale" Cooper S Works, 40 kg minder van normaal (ter vergelijking, een M3 CSL is 110 kg lichter, en dan ook nog voor een groot deel vanwege een lichter dak, wat gunstig is voor het zwaartepunt), en rode spiegelkappen.
Wat mij betreft een behoorlijke teleurstelling en een regelrechte anticlimax na alle "voorpret".
http://www.motoringfile.com/2005/10/31/ ... ess_weight