Seven 2 2013

RE: Seven 2 2013

Over een paar dagen ontvangen onze leden het tweede clubblad van 2013. Deze keer is het gemaakt door onze nieuwe hoofdredacteur Marloes en nemen Joop en Ria officieel afscheid. Marloes, Joop en Ria staan hierbij stil in het voorwoord van de redactie.


Van de redactie


Een vreemd clubblad. Dat vind ik het...
Ik bedoel dan niet hoe het eruit ziet, daar zult u ongetwijfeld niet direct iets aan zien. Het gaat bij mij wat meer over het gevoel dat het me gaf om deze editie in elkaar te zetten. We nemen namelijk afscheid van wat meer dan een decennium lang een soort van houvast was. Ze waren er altijd voor u. Onze voorzitter Han Bijsterbosch treed na 11 jaar voorzitterschap af, ook de voorzitter van de sportcommissie Nils Wijdenes (14 jaar in deze positie) treed af en onze vaste redactie, Joop, geeft het stokje na maar liefst 15 jaar door. ...Aan mij! 




Lees het hele artikel


RE: Seven 2 2013

Beste mensen,

Clubblad 2 kan elk moment bij u in de bus vallen.
Is het niet vandaag, dan begin volgende week.

PostNL heeft het blad afgelopen woensdag opgehaald. Omdat het drukwerk is mogen zij er wat langer over doen dan normaal. Bovendien zitten er nu ook presentjes bij!

Bij ons is zojuist de post langs geweest, maar helaas geen clubblad in de bus. Voor ons betekend dat, dat wij hem waarschijnlijk dinsdag zullen ontvangen.
We weten heel goed hoe PostNL werkt. Dat wil niet zeggen dat wij er tevreden over zijn, maar dat is iets anders.

Wij vragen u nog enkele dagen geduld.
Groetjes van de redactie: Marloes

RE: Seven 2 2013

Hier hebben we blijkbaar nog een echte postbode :D , en het presentje is cool 8) waarvoor dank d:)b .

André

RE: Seven 2 2013

Wij hebben ook de postbode langsgehad gisteren om 17:45 :?

Leuke Seven, ik had hem nog niet uitgepakt en mijn zoontje zei bij de hebbeding hebben :D

Bedankt!

RE: Seven 2 2013

Blad ziet er gelikt uit met die paginas in kleur!
En het presentje is ook weer super.
De meiden vechten er al , maar het is toch echt van papa! Haha

RE: Seven 2 2013

Inmiddels hier ook aangekomen. Fijn dat het allemaal in de smaak valt. We proberen er toch steeds weer wat speciaals van te maken. Zondag hopelijk warm en dorstig weer. Veel presentjes te zien dan... Clubblad 3 wordt ook weer leuk, ik kan het weten ;)

RE: Seven 2 2013

Als je nog kopij nodig hebt, Marloes, dan hoor ik het graag :)