Seven 4 2013

RE: Seven 4 2013

Het vierde clubblad van 2013 wordt een dezer dagen bij onze leden bezorgd.


Van de redactie


Alweer het derde clubblad dat ik voor u maak. 
Het blijkt nu toch een hele klus om voor u alle bladzijdes vol te krijgen. Al was ik daar eerst erg positief over ingesteld. Zeker zo net in de zomervakantie is het lastig. Zelf ben ik er erg tevreden over en hoor ik positieve verhalen.
Helaas kreeg ik onlangs een minder tevreden mailtje. Dit clubblad is er voor en DOOR de leden! Ik bekijk wat er is ingeleverd, bekijk de evenementen en wat er echt in moet staan. De lege stukken vul ik op met verhalen die ik al dan niet zelf in elkaar heb gezet. Ik probeer genoeg te variëren en vooruit te denken. Zo waren de foto’s van Flipje vorig jaar al door mij genomen met het oog op kopij.




Lees het hele artikel


RE: Seven 4 2013

Laat je niet uit het veld slaan je kan het
Je moet werken aan een netwerk van mensen die je van allerlei materiaal
kunnen voorzien Denk daarbij aan een rubriek als 20 jaar geleden wat er toen in de club gebeurde dit kost tijd en ik vind dat de leden daar begrip voor moeten hebben
Iedereen heeft tegenwoordig een telefoon met camera Als je een leuke Mini ziet maak een foto Je weet niet wat je tegenkomt als je maar goed kijkt ook vind ik dat oud leden en bestuursleden hun visie op de club wat beter kunnen weergeven door herinneringen over evenementen in het verleden Een forum is leuk maar na 7 dagen is het bericht alweer naar de vergetelheid gedrukt
Dus mensen als je wat meemaakt me een of jouw Mini laat het Marloes weten
En voor Marloes Gewoon doorgaan

RE: Seven 4 2013

Vanmiddag even snel gebrainstormd en er komt een geheel nieuwe rubriek in het clubblad.
Wat het is zullen jullie wel zien in het volgende clubblad ;)