wie kan mij vertellen.
hoe je gasnaald ongeveer moet staan, bij een stage 1 naald.
ver uitgeschoven of niet ?.
't is natuurlijk kwesti van proberen.
maar dan kan ik van een ongeveer vast punt gaan afstellen .
base schreef: wie kan mij vertellen.
hoe je gasnaald ongeveer moet staan, bij een stage 1 naald.
ver uitgeschoven of niet ?.
't is natuurlijk kwesti van proberen.
maar dan kan ik van een ongeveer vast punt gaan afstellen .
Gasnaald hangt toch aan de schuif en kan er maar op een manier in ,valt niets aan af te stellen.
Het busje waar de naald inzit moet gelijk met de zuiger zitten... als dat is wat je bedoelt.
Rene schreef: Het busje waar de naald inzit moet gelijk met de zuiger zitten... als dat is wat je bedoelt.
dat was wat ik bedoelde en wou weetten .
dank u
Mooi,
Ik heb vandaag me carb opengehad (schoonmaken) en zag dus dat het busje van de naald ongeveer 1,1 mm uitsteekt (de 'jet' was ook verzonken). Is dit misschien de reden dat m'n motor zo moeilijk af te stellen is (tijdens APK hebben we het nooit onder de maximum toegestane waarde kunnen krijgen)?
Verder, als ik het wel terug zet (gelijk met de zuiger zoals het hoort), moet ik dan beginnen met de mengsel armer te zetten (dus de 'jet' hoger zetten)?
Kan je proberen idd maar je kan ook ff langs een garage rijden, is dan nog net iets makkelijker...
Mits alle andere dingen van je motor goed afgesteld staan(ontsteking, kleppen) is dat een klusje van ca 5 minuten...
Ja, is wel leuk an aardig, maar......dan leer ik niks en kost het me ook nog geld !
Valt weinig van te leren, testkastslang in de uitlaat, waarde aflezen en schroefje iets verdraaien... kan je zonder apparaat niet zelf doen...
En als ze het lef hebben om daar geld voor te vragen zijn ze goed gek... voor 5 minuten werk...
wie kan mij vertellen.
hoe je gasnaald ongeveer moet staan, bij een stage 1 naald.
ver uitgeschoven of niet ?.
't is natuurlijk kwesti van proberen.
maar dan kan ik van een ongeveer vast punt gaan afstellen .
base schreef:
wie kan mij vertellen.
hoe je gasnaald ongeveer moet staan, bij een stage 1 naald.
ver uitgeschoven of niet ?.
't is natuurlijk kwesti van proberen.
maar dan kan ik van een ongeveer vast punt gaan afstellen .
Gasnaald hangt toch aan de schuif en kan er maar op een manier in ,valt niets aan af te stellen.
Het busje waar de naald inzit moet gelijk met de zuiger zitten... als dat is wat je bedoelt.
Rene schreef:
Het busje waar de naald inzit moet gelijk met de zuiger zitten... als dat is wat je bedoelt.
dat was wat ik bedoelde en wou weetten .
dank u
Mooi,
Ik heb vandaag me carb opengehad (schoonmaken) en zag dus dat het busje van de naald ongeveer 1,1 mm uitsteekt (de 'jet' was ook verzonken). Is dit misschien de reden dat m'n motor zo moeilijk af te stellen is (tijdens APK hebben we het nooit onder de maximum toegestane waarde kunnen krijgen)?
Verder, als ik het wel terug zet (gelijk met de zuiger zoals het hoort), moet ik dan beginnen met de mengsel armer te zetten (dus de 'jet' hoger zetten)?
Kan je proberen idd maar je kan ook ff langs een garage rijden, is dan nog net iets makkelijker...
Mits alle andere dingen van je motor goed afgesteld staan(ontsteking, kleppen) is dat een klusje van ca 5 minuten...
Ja, is wel leuk an aardig, maar......dan leer ik niks en kost het me ook nog geld
!
Valt weinig van te leren, testkastslang in de uitlaat, waarde aflezen en schroefje iets verdraaien... kan je zonder apparaat niet zelf doen...
En als ze het lef hebben om daar geld voor te vragen zijn ze goed gek... voor 5 minuten werk...
Je moet ingelogd zijn om te reageren.