wat kun je nog meer doen .
om wat meer pk's vermogen uit een 1000cc te haalen.
(betaalbaar) heb al
luchtfilter,minisport inlaat en lcb uitlaat spruitstuk ,dtm bik bore en gasnaald.
en waar moetje dan nog meer rekkening mee houden (koeling) .
laat je kop een beetje bewerken en flowen ?
Kost niet super veel, maar je hebt wel wat meer power dan he.
Koeling zal je zelf beetje moeten uittesten, als hij makkelijk te warm wordt kan je een andere radiator (betere) of een oliekoeler plaatsen.
wat je nog kan doen, maar dan ga je wel wat in een hogere prijsklasse:
-andere tuimelaars (1:3)
-andere nokkenas
veel succes en hou ons op de hoogte
Of je kiest voor een 1300cc blok.
artfull_devlin schreef: Of je kiest voor een 1300cc blok.
is den ook wel leuk maar heb net me 1000tje opgenapt.
en denk dat de oplosing van wouterke makkelijker en goed kooper en leuker is .
in ieder geval bedankt voor iede (had ook al verzonnen)
Ik heb zelf ook een 1000cc, wil ook meer power. Maar die kleine dingetjes die toch eigenlijk veel geld kosten zoals uitlaat en derg. vind ik niet echt opschieten.
En ik heb het idee dat je met een 1000tje toch nooit echt vlot zult kunnen scheuren.
Daarom komt er als ik vast werk een 16v conversie met een hondablokje
wat kun je nog meer doen .
om wat meer pk's vermogen uit een 1000cc te haalen.
(betaalbaar) heb al
luchtfilter,minisport inlaat en lcb uitlaat spruitstuk ,dtm bik bore en gasnaald.
en waar moetje dan nog meer rekkening mee houden (koeling) .
laat je kop een beetje bewerken
en flowen ?
Kost niet super veel, maar je hebt wel wat meer power dan he.
Koeling zal je zelf beetje moeten uittesten, als hij makkelijk te warm wordt kan je een andere radiator (betere) of een oliekoeler plaatsen.
wat je nog kan doen, maar dan ga je wel wat in een hogere prijsklasse:
-andere tuimelaars (1:3)
-andere nokkenas
veel succes en hou ons op de hoogte
Of je kiest voor een 1300cc blok.
artfull_devlin schreef:

Of je kiest voor een 1300cc blok.
is den ook wel leuk maar heb net me 1000tje opgenapt.
en denk dat de oplosing van wouterke makkelijker en goed kooper en leuker is .
in ieder geval bedankt voor iede (had ook al verzonnen)
Ik heb zelf ook een 1000cc, wil ook meer power. Maar die kleine dingetjes die toch eigenlijk veel geld kosten zoals uitlaat en derg. vind ik niet echt opschieten.

En ik heb het idee dat je met een 1000tje toch nooit echt vlot zult kunnen scheuren.
Daarom komt er als ik vast werk een 16v conversie met een hondablokje
Misschien heb je hier iets aan?
http://www.minisevenclub.nl/forum/viewt ... 4768#14768
wouterke schreef:
of een oliekoeler plaatsen.
pas vanaf 100pk ongeveer. en iets zegt mij dat hij dat niet gaat halen.
@base:kopje flowen en eventueel grotere kleppen erin.
en nokkenas zijn punten waar je veel kan winnen.
en zoals je zelf al dacht eventueel grotere capaciteit radiateur
keertje af laten stellen bij speedcenter.
[/quote]
wouterke schreef:
en flowen ?
laat je kop een beetje bewerken
waar kun je dat laaten doen of is het zelf te doen .
en een nieuwe kop is vast duurder maar wel makkelijker of maakt dat niet veel uit ??.
Je moet ingelogd zijn om te reageren.