Weet er soms iemand of er een gemakkelijk manier bestaat om de pot aan de aandrijfas met de kortste zijde in de differentieel te zetten? (zonder de fusee's los te maken?)
langste zijde is me gelukt.
Normaliter moet je ook de lange kant er niet zo in kunnen stoppen....
Je zal voor de andere toch echt de fusee los moeten maken...
enkel de bovenste fusee losmaken?
Das een rotklus, meestal gaat die kapot bij het uithalen.
Ooh...nog niet eerder gehad dat ze dan kapot gingen...
ik bedoelde de fusee
omdat er nogal kracht bij te pas komt.
Ofwel doe ik het niet juist.
Dat zou kunnen...heb hooguit de draad van de fusee wel eens iets beschadigd maar meer niet...
Lap... ook aan mn rekker
schroefdraad beschadigd, en doe fusee draait door
Wat moet ik nu doen?
Als de fuseepen doordraaid kan je d.m.v. een krik onder de onderste draagarm te plaatsen, druk op de bovenste fuseepen uitoefenen waardoor deze klem zit in de bovenste draagarm.
Weet er soms iemand of er een gemakkelijk manier bestaat om de pot aan de aandrijfas met de kortste zijde in de differentieel te zetten? (zonder de fusee's los te maken?)
langste zijde is me gelukt.
Normaliter moet je ook de lange kant er niet zo in kunnen stoppen....
Je zal voor de andere toch echt de fusee los moeten maken...
enkel de bovenste fusee losmaken?
Das een rotklus, meestal gaat die kapot bij het uithalen.
Ooh...nog niet eerder gehad dat ze dan kapot gingen...
ik bedoelde de fusee
omdat er nogal kracht bij te pas komt.
Ofwel doe ik het niet juist.
Dat zou kunnen...heb hooguit de draad van de fusee wel eens iets beschadigd maar meer niet...
Lap... ook aan mn rekker
schroefdraad beschadigd, en doe fusee draait door
Wat moet ik nu doen?
Als de fuseepen doordraaid kan je d.m.v. een krik onder de onderste draagarm te plaatsen, druk op de bovenste fuseepen uitoefenen waardoor deze klem zit in de bovenste draagarm.
Je moet ingelogd zijn om te reageren.