Ik denk een heel eenvoudig vraagje, ik wou het na kijken maar toen zat de motor eral in.
Hoe kan ik zien welke de in en uit gang is van een mechanische brandstofpomp
(liefst met plaatje)
Alvast bedankt
das gemakkelijk, ofwel zal er een pijltje met de richting op staan ofwel laat je die hendeltje op en neer bewegen en dan voel je het zuigen.
Zo kan je het weten.
bertan schreef: das gemakkelijk, ofwel zal er een pijltje met de richting op staan ofwel laat je die hendeltje op en neer bewegen en dan voel je het zuigen.
Zo kan je het weten.
Ok maar ik heb de pomp eral op zitten, dus eraf halen zal moeilijk worden, is het niet zo dat hoe die er nu op zit dat de aansluiting dat nu praktisch naast de benzineleiding zit de ingang is?
En waar zou anders de pijltjes moeten staan
Als je voor de motor staat, en de brandstofpomp dus achter de motor is, is de rechteraansluiting de ingang en gaat de linker naar je carburateur
Mini_edwin schreef: Als je voor de motor staat, en de brandstofpomp dus achter de motor is, is de rechteraansluiting de ingang en gaat de linker naar je carburateur
correct.
anders sluit je hem gewoon aan en 50% kans dat ie het doet en 50% van niet
Ok dan ga ik dat zaterdag eens even bekijken, en even benzine slangen vervangen
Hoi hoi allemaal
Ik denk een heel eenvoudig vraagje, ik wou het na kijken maar toen zat de motor eral in.
Hoe kan ik zien welke de in en uit gang is van een mechanische brandstofpomp
(liefst met plaatje)
Alvast bedankt
das gemakkelijk, ofwel zal er een pijltje met de richting op staan ofwel laat je die hendeltje op en neer bewegen en dan voel je het zuigen.
Zo kan je het weten.
bertan schreef:
das gemakkelijk, ofwel zal er een pijltje met de richting op staan ofwel laat je die hendeltje op en neer bewegen en dan voel je het zuigen.
Zo kan je het weten.
Ok maar ik heb de pomp eral op zitten, dus eraf halen zal moeilijk worden, is het niet zo dat hoe die er nu op zit dat de aansluiting dat nu praktisch naast de benzineleiding zit de ingang is?
En waar zou anders de pijltjes moeten staan
Als je voor de motor staat, en de brandstofpomp dus achter de motor is, is de rechteraansluiting de ingang en gaat de linker naar je carburateur
Mini_edwin schreef:

Als je voor de motor staat, en de brandstofpomp dus achter de motor is, is de rechteraansluiting de ingang en gaat de linker naar je carburateur
correct.
anders sluit je hem gewoon aan en 50% kans dat ie het doet en 50% van niet
Ok dan ga ik dat zaterdag eens even bekijken, en even benzine slangen vervangen
Je moet ingelogd zijn om te reageren.