zit hier verschil in? of zijn de motorblokken indentiek en is alleen de uitvoering anders van de metro. Gas en Trekhaak? Volgens mij was het de uitvoering.. Die zijn hetzelfde, GT staat alleen voor uitvoering (niet motorisch). De GT is wel van de laatste jaren, dus zal waarschijnlijk loodvrij zijn! ff wachten op het linkje van theo vd b dan moet je even tot maandag wachten (ik heb die links niet allemaal in mijn hoofd ..) er zijn wat kleine motorische verschillen tussen een 1300 en een 1300 GT(a); kop en nokkenas. HTH, Theo van den Bogaard Theo van den Bogaard schreef: kleine motorische verschillen tussen een 1300 en een 1300 GT(a); kop en nokkenas. Dit heeft vooral betrekking op de GTa.... De verschillen zijn alleen uiterlijk en niet motorisch, maar zoals gezegd waarschijnlijk wel loodvrij,omdat het een van de laatste Metro modellen was. Ik heb er zelf eentje van '91 gehad, waarschijnlijk 1 van de allerlaatste Metro's die op kenteken zijn gezet. Dennis wanneer zijn de laatste metro's op kenteken gezet? ik heb hier ook een 1991-er staan Geen idee of daar een Metro data base van is maar het lijkt mij ook wel grappig om te weten of er van bv mn GTa nog meer Metro's rond rijden... Je moet ingelogd zijn om te reageren.
zit hier verschil in? of zijn de motorblokken indentiek en is alleen de uitvoering anders van de metro.
Die zijn hetzelfde, GT staat alleen voor uitvoering (niet motorisch). De GT is wel van de laatste jaren, dus zal waarschijnlijk loodvrij zijn!
dan moet je even tot maandag wachten (ik heb die links niet allemaal in mijn hoofd ..) er zijn wat kleine motorische verschillen tussen een 1300 en een 1300 GT(a); kop en nokkenas. HTH, Theo van den Bogaard
Theo van den Bogaard schreef: kleine motorische verschillen tussen een 1300 en een 1300 GT(a); kop en nokkenas. Dit heeft vooral betrekking op de GTa....
De verschillen zijn alleen uiterlijk en niet motorisch, maar zoals gezegd waarschijnlijk wel loodvrij,omdat het een van de laatste Metro modellen was. Ik heb er zelf eentje van '91 gehad, waarschijnlijk 1 van de allerlaatste Metro's die op kenteken zijn gezet. Dennis
Geen idee of daar een Metro data base van is maar het lijkt mij ook wel grappig om te weten of er van bv mn GTa nog meer Metro's rond rijden...
zit hier verschil in?
of zijn de motorblokken indentiek en is alleen de uitvoering anders van de metro.
Gas en Trekhaak?
Volgens mij was het de uitvoering..
Die zijn hetzelfde, GT staat alleen voor uitvoering (niet motorisch). De GT is wel van de laatste jaren, dus zal waarschijnlijk loodvrij zijn!
ff wachten op het linkje van theo vd b
dan moet je even tot maandag wachten
(ik heb die links niet allemaal in mijn hoofd ..)
er zijn wat kleine motorische verschillen tussen een 1300 en een 1300 GT(a); kop en nokkenas.
HTH,
Theo van den Bogaard
Theo van den Bogaard schreef:
kleine motorische verschillen tussen een 1300 en een 1300 GT(a); kop en nokkenas.
Dit heeft vooral betrekking op de GTa....
De verschillen zijn alleen uiterlijk en niet motorisch, maar zoals gezegd waarschijnlijk wel loodvrij,omdat het een van de laatste Metro modellen was.
Ik heb er zelf eentje van '91 gehad, waarschijnlijk 1 van de allerlaatste Metro's die op kenteken zijn gezet.
Dennis
wanneer zijn de laatste metro's op kenteken gezet?
ik heb hier ook een 1991-er staan
Geen idee of daar een Metro data base van is maar het lijkt mij ook wel grappig om te weten of er van bv mn GTa nog meer Metro's rond rijden...
Je moet ingelogd zijn om te reageren.