Ik heb me ontseking net afgesteld kleppen zijn goed gesteld etc.
cab olie zit vol.
maar toch mis ik vermogen in ze 1 en ze 2 doortrekken gaat supper en dan ze 3 en ze 4 komt hij niet op toeren plank gas en hij kruipt nog. hij is echt maar dan ook echt helemaal standaard. (hij is van me tante-oom)
maar nu is mijn vraagiej waar zou dit aan liggen?
hij heeft op 1500 toeren(heb ik met de choke gedaan ) en ontsteking vervroeger los(slang)
en toen op 8 graden.
enig idee waar me vermogen blijft? zkkr cab afstellen (aan die schroef onderop??)
Gr remco
Als eerste : gebruik de zoekfunctie eens op het forum hier,dan vind je me toch een berg.
Speel eens met de graden.
Ik had ook 8,maar liep als een dweil.
Heb nu 12 meen ik en dat gaat al heel wat beter.
Ben nog niet tevreden,maar als er eens een meeting is wil er vast een freak wel ff met me luisteren en kijken
Succes
juiste naald?
juiste mengelsverhouding?
lek in brandstofpompmembraam? (belletjes in toevoer)
Mini Martin schreef: juiste naald?
juiste mengelsverhouding?
lek in brandstofpompmembraam? (belletjes in toevoer)
Me wat lekt??
en de naald zou goed moeten zijn nu hij standaard is??:P
Ojah ik hang hem straks aan de co kast welke waarden's houden jullie meestal aan 4.5 ofso?
en zou hij de vonk te vroeg of te laat krijgen bij slecht optrekken en me stationair schroef is toch de schroef onder me luchtfilter Rechts en dan voorkanT??
[size=75:2ug58stn][Quote voorgaande post verwijderd-Demelza][/size:2ug58stn]
Nog maals zal je een boel antwoorden vinden door even te zoeken.
Voor het afstellen zou ik geen CO kast gebruiken daar die waarschijnlijk dan veel te arm staat.
Bougies koffie met melk bruin. Verstellen inderdaad aan de onderkant van de carburateur. Rechtsom = Rich (rijker), Linksom = Lean (armer).
Succes!!!
heey luitjes
ik kon niks vinden over de co bij de zoekfunctie.
en die grbruik ik echt wel;) ik heb het een jaar alleen met de zoek functie gewerkt hier:P omdatg ik toen niet kon inloggen:P
en hoe staat bij de meeste hun ontsteking:P
Gr Remco
[size=75:s5avxbq2][Quote voorgaande post verwijderd-Demelza][/size:s5avxbq2]
Dat komt omdat de zoekfunctie niet op CO kan zoeken. Maar via een omweg kom je er wel.
Zie hier een heel topic: http://www.minisevenclub.nl/forum/viewt ... 1717#21717
[size=75:2p080wtz](Ik heb trouwens gezocht op *oxide)[/size:2p080wtz]
Om nog wat verder te zeuren...: Het viel me net ook op dat je telkens reageert door de voorgaande post te quoten. Als je niet refereerd naar een specifiek iets in een post wat je wilt quoten, dan is het handiger als je gewoon op reageer klikt. Zo blijft een topic wat overzichtelijker.
Ik ga dit topic toch maar op slot zetten. Je hebt nu wel genoeg topics om mee verder te kunnen. Mocht je verder nog vragen hebben, stel die dan in een van de openstaande topics over hetzelfde onderwerp.
Thanx
Heey:D
en dan ze 3 en ze 4 komt hij niet op toeren plank gas en hij kruipt nog. hij is echt maar dan ook echt helemaal standaard.
(hij is van me tante-oom)
) en ontsteking vervroeger los(slang)

Ik heb me ontseking net afgesteld kleppen zijn goed gesteld etc.
cab olie zit vol.
maar toch mis ik vermogen in ze 1 en ze 2 doortrekken gaat supper
maar nu is mijn vraagiej waar zou dit aan liggen?
hij heeft op 1500 toeren(heb ik met de choke gedaan
en toen op 8 graden.
enig idee waar me vermogen blijft? zkkr cab afstellen (aan die schroef onderop??)
Gr remco
Als eerste : gebruik de zoekfunctie eens op het forum hier,dan vind je me toch een berg.
Speel eens met de graden.
Ik had ook 8,maar liep als een dweil.
Heb nu 12 meen ik en dat gaat al heel wat beter.
Ben nog niet tevreden,maar als er eens een meeting is wil er vast een freak wel ff met me luisteren en kijken
Succes
juiste naald?
juiste mengelsverhouding?
lek in brandstofpompmembraam? (belletjes in toevoer)
Mini Martin schreef:
juiste naald?
juiste mengelsverhouding?
lek in brandstofpompmembraam? (belletjes in toevoer)
Me wat lekt??
en de naald zou goed moeten zijn nu hij standaard is??:P
Ojah ik hang hem straks aan de co kast welke waarden's houden jullie meestal aan 4.5 ofso?
en zou hij de vonk te vroeg of te laat krijgen bij slecht optrekken en me stationair schroef is toch de schroef onder me luchtfilter Rechts en dan voorkanT??
[size=75:2ug58stn][Quote voorgaande post verwijderd-Demelza][/size:2ug58stn]
Nog maals zal je een boel antwoorden vinden door even te zoeken.
Voor het afstellen zou ik geen CO kast gebruiken daar die waarschijnlijk dan veel te arm staat.
Bougies koffie met melk bruin. Verstellen inderdaad aan de onderkant van de carburateur. Rechtsom = Rich (rijker), Linksom = Lean (armer).
Succes!!!
heey luitjes
ik kon niks vinden over de co bij de zoekfunctie.
en die grbruik ik echt wel;) ik heb het een jaar alleen met de zoek functie gewerkt hier:P omdatg ik toen niet kon inloggen:P
en hoe staat bij de meeste hun ontsteking:P
Gr Remco
[size=75:s5avxbq2][Quote voorgaande post verwijderd-Demelza][/size:s5avxbq2]
Dat komt omdat de zoekfunctie niet op CO kan zoeken. Maar via een omweg kom je er wel.

Zie hier een heel topic:
http://www.minisevenclub.nl/forum/viewt ... 1717#21717
[size=75:2p080wtz](Ik heb trouwens gezocht op *oxide)[/size:2p080wtz]
En voor je ontsteking afstellen moet je bergen informatie op het forum kunnen vinden.
Kijk om te beginnen eens in dit topic:
http://www.minisevenclub.nl/forum/viewt ... 270#160270
Nog 1 vraag er zij err een over L en rechts draaien hoe geld dat als ik boven de cab hang en dan naar rechts draai is hij rijker?
[size=75:rpjapbvn][Quote voorgaande post verwijderd, probeer alleen het hoogst noodzakelijke te quoten-Demelza][/size:rpjapbvn]
Zoeken!

http://www.minisevenclub.nl/forum/viewt ... 8219#48219
Om nog wat verder te zeuren...: Het viel me net ook op dat je telkens reageert door de voorgaande post te quoten. Als je niet refereerd naar een specifiek iets in een post wat je wilt quoten, dan is het handiger als je gewoon op reageer klikt. Zo blijft een topic wat overzichtelijker.
Ik ga dit topic toch maar op slot zetten. Je hebt nu wel genoeg topics om mee verder te kunnen. Mocht je verder nog vragen hebben, stel die dan in een van de openstaande topics over hetzelfde onderwerp.
Thanx
Je moet ingelogd zijn om te reageren.