Schroefdraad afgebroken achterste draagarm. Hoe los krijgen?
De schroefdraad van mijn achterste draagarm is afgebroken. Bij angloparts Is deze precies apart te verkrijgen, maar ik krijg hem er niet uit.
Ik heb geprobeerd hem er al uit te kloppen, maar geen resultaat.
Het gaat om het "stokje" waar langs de ene kant je hub met lagers opzit en de andere kant (deze is stuk) je schokdemper.
in je titel vraag je of hij verkrijgbaar is, dan ik je text zeg je dat hij bij [..] te verkrijgen is..
what's the point?
dat je hem er niet uit krijgt en hoe je dat moet doen?
verander je topic titel dan ff..
ouwekwek schreef: in je titel vraag je of hij verkrijgbaar is, dan ik je text zeg je dat hij bij [..] te verkrijgen is..
what's the point?
dat je hem er niet uit krijgt en hoe je dat moet doen?
verander je topic titel dan ff..
Het rare zijn de prijzen. Deze verschillen enorm tussen RH en LH
Deze zal je waarschijnlijk enkel kunnen verwijderen met enorme kracht van een hydrolische pers denk ik?
het verschil is dat de ene linkse draad heeft en de andere rechtse draad. er uit krijgen gaat het beste met een pers. je drukt de as dan richting schokdemper bevestiging. de as wordt op zijn plaats gehouden door een ring aan de achterzijde .deze komt los als hij er uit is geperst.maak het randje waar deze ring in komt goed schoon zodat bij het plaatsen van de nieuwe as hij goed op zijn plaats komt.ik heb er wel liggen waar woon je?
richting de schokdemper zeg je? Ik zou eerder andersom proberen. Ik zal het eens proberen met een pers.
Ik heb zelf nog een extra draagarm liggen, dus ik hoop deze bout eruit te krijgen en die in mijn huidiger arm te plaatsen.
Linkse en rechste draad scheeld echt enorm in prijs. Wss omdat de een met grotere oplages wordt geproduceerd
denhans schreef: Ik heb zelf nog een extra draagarm liggen
waarom dan de draad omwisselen en niet de hele arm?
ouwekwek schreef: waarom dan de draad omwisselen en niet de hele arm?
diegene die ik wil gebruiken is gestraald en in perfecte staat, helaas met afgebroken schroefdraad. De andere is roestig
richting de schokbreker ja.aan die zijde zit een borgring. als hij de andere kant op los zou komen dan kan je je naafmoer ook niet vast krijgen want dan zou de as opschuiven naar buiten.je moet hem als het ware onder de auto drukken.
De schroefdraad van mijn achterste draagarm is afgebroken. Bij angloparts Is deze precies apart te verkrijgen, maar ik krijg hem er niet uit.

Ik heb geprobeerd hem er al uit te kloppen, maar geen resultaat.
Het gaat om het "stokje" waar langs de ene kant je hub met lagers opzit en de andere kant (deze is stuk) je schokdemper.
in je titel vraag je of hij verkrijgbaar is, dan ik je text zeg je dat hij bij [..] te verkrijgen is..
what's the point?
dat je hem er niet uit krijgt en hoe je dat moet doen?
verander je topic titel dan ff..
ouwekwek schreef:
in je titel vraag je of hij verkrijgbaar is, dan ik je text zeg je dat hij bij [..] te verkrijgen is..
what's the point?
dat je hem er niet uit krijgt en hoe je dat moet doen?
verander je topic titel dan ff..
je hebt gelijk, bij deze titel aangepast
Het gaat om nr 37 op deze foto
Het rare zijn de prijzen. Deze verschillen enorm tussen RH en LH
Deze zal je waarschijnlijk enkel kunnen verwijderen met enorme kracht van een hydrolische pers denk ik?
het verschil is dat de ene linkse draad heeft en de andere rechtse draad. er uit krijgen gaat het beste met een pers. je drukt de as dan richting schokdemper bevestiging. de as wordt op zijn plaats gehouden door een ring aan de achterzijde .deze komt los als hij er uit is geperst.maak het randje waar deze ring in komt goed schoon zodat bij het plaatsen van de nieuwe as hij goed op zijn plaats komt.ik heb er wel liggen waar woon je?
richting de schokdemper zeg je? Ik zou eerder andersom proberen. Ik zal het eens proberen met een pers.
Ik heb zelf nog een extra draagarm liggen, dus ik hoop deze bout eruit te krijgen en die in mijn huidiger arm te plaatsen.
Linkse en rechste draad scheeld echt enorm in prijs. Wss omdat de een met grotere oplages wordt geproduceerd
denhans schreef:
Ik heb zelf nog een extra draagarm liggen
waarom dan de draad omwisselen en niet de hele arm?
ouwekwek schreef:
waarom dan de draad omwisselen en niet de hele arm?
diegene die ik wil gebruiken is gestraald en in perfecte staat, helaas met afgebroken schroefdraad. De andere is roestig
richting de schokbreker ja.aan die zijde zit een borgring. als hij de andere kant op los zou komen dan kan je je naafmoer ook niet vast krijgen want dan zou de as opschuiven naar buiten.je moet hem als het ware onder de auto drukken.

bedankt knutsel! Dat gaan we proberen
Je moet ingelogd zijn om te reageren.