Keuze differentieel

Ik hou het niet op de 3.1 die er nu inzit. Deze gaat eruit en komt een 3.65 in. En nog bedankt he RichardT!

Je diff verhouding is goed wanneer je in zn 4 het einde van zn latijn kunt halen. :) Lawaai en verbruik is bijzaak. :P ;)

Zo'n 3,76 diff lijkt mij ook wel wat. Waar zitten die standaard allemaal op?

Taeke
ik heb er als het goed is nog een liggen
intresse?

Ja, dat lijkt me wel wat voor in de rode. Ik houd me aanbevolen Nononono. Ik heb zelf nog 2 1000tjes en een 1100 staan, maar weet niet wat daar in zit. De ene 1000 is van een hle uit 85 en de 1100 is uit een clubman estate uit 80 geloof ik. Het andere 1000tje weet ik niks van. Enig idee wat daar in zou zitten?


Groeten Taeke

Als het 1000-tje een A+ blok is dan is eindoverbrenging vrijwel zeker langer dan 3.44. Ik denk dat je de meeste kans maakt bij het 1100 blok.

Blok staat waarschijnlijk los, dan gewoon de linker zijkap op de bak loshalen en tandjes gaan tellen :)

Dennis

je hle uit 85 heeft een 2.95.. de e van hle staat voor economic.. lage toeren, laag verbruik..

BMC
Donderdag 10 augustus 2006

He Taeke , ik heb hier nog n 850 staan uit n Van,
misschien heb je daar wat aan?

Komt u maarrrrr... Hij staat vast niet in de weg en je hebt er vast geen haast mee? :)

Uiteindelijk wil ik in de rode en in de witte zo'n diff. en dan in de rode met een sw10. Ben nog steeds niet begonnen aan uitbouwen... Het is ook steeds te warm of te hard aan het regenen... Zul je altijd zien met die zomers in NL. :'( :r maarrrr volgend weekend lekker naar MITP! 8)

Je moet ingelogd zijn om te reageren.