heeft iemand een 'used' maar goedwerkende magneetklep voor mij?
volgens mij werden ze ook in de a-mini cooper gebruikt
alternatief: heeft iemand een idee hoe je dit ding *open* maakt (zo, dat ie later weer in elkaar kan en werkt ;-) )
denk zelf dat het 'zilverachtige' deel afschroefbaar moet zijn, en het huis dan gedeeld moet kunnen worden op de plaats van het 'deksel' (overstaande rand!)
tx
Het is gefelsd dus ik denk niet dat je hem dan kan gebruiken na openmaken.
Ik heb er waarschijnlijk nog wel 1 (ex-Metro) .. moet ik echter even zoeken waar (en testen of 'ie werkt) ..
overigens, in welke uithoek van het land zit je ?
groetjes,
Theo van den Bogaard
Ik zal er ongetwijfeld ook nog wel 1 hebben liggen op zolder.... maar waar...
Theo van den Bogaard schreef: Ik heb er waarschijnlijk nog wel 1 (ex-Metro) .. moet ik echter even zoeken waar (en testen of 'ie werkt) ..
## dat zou niet verkeerd zijn..
hij moet goed openen en dicht gaan; de mijne blijft regelmatig steken (bij de eerste start van de dag), de motor blijft dan grandioos valse lucht trekken en het stationaire toerental schiet de hoogte in en met de auto is dan niet te rijden..
(natuurlijk altijd wanneer je geen tijd hebt om te prutsen ;- )
heeft iemand een 'used' maar goedwerkende magneetklep voor mij?

volgens mij werden ze ook in de a-mini cooper gebruikt
alternatief: heeft iemand een idee hoe je dit ding *open* maakt (zo, dat ie later weer in elkaar kan en werkt ;-) )
denk zelf dat het 'zilverachtige' deel afschroefbaar moet zijn, en het huis dan gedeeld moet kunnen worden op de plaats van het 'deksel' (overstaande rand!)
tx
Het is gefelsd dus ik denk niet dat je hem dan kan gebruiken na openmaken.
Ik heb er waarschijnlijk nog wel 1 (ex-Metro) .. moet ik echter even zoeken waar (en testen of 'ie werkt) ..
overigens, in welke uithoek van het land zit je ?
groetjes,
Theo van den Bogaard
Ik zal er ongetwijfeld ook nog wel 1 hebben liggen op zolder.... maar waar...
Theo van den Bogaard schreef:
Ik heb er waarschijnlijk nog wel 1 (ex-Metro) .. moet ik echter even zoeken waar (en testen of 'ie werkt) ..
## dat zou niet verkeerd zijn..
hij moet goed openen en dicht gaan; de mijne blijft regelmatig steken (bij de eerste start van de dag), de motor blijft dan grandioos valse lucht trekken en het stationaire toerental schiet de hoogte in en met de auto is dan niet te rijden..
(natuurlijk altijd wanneer je geen tijd hebt om te prutsen ;- )
overigens, in welke uithoek van het land zit je ?
## twente, dus per post is het slimst..
ik hoop dat je hem vindt (of dat rene hem vindt)
rob
Je moet ingelogd zijn om te reageren.