goede dag
ik heb een vraag
ik heb dus een austin metro 1.3tje ene was mij vraag hoe kan ik die harder laten lopen harder dan 130 gaat die niet en dat die harder optrek hij is wel goed afgesteld op de cabrateur maar mischien een heel klein ding wat een groot efect heb ik wil een k&n sport filter in zetten ik heb geen cat wel een race demper iemand sugesties ???
dankje wel en vriendelijke groet
Metro 1.3
ps met de choke aan trek die en is die eerder bij ze top
130 slechts? Dan zou ik haast zeggen dat de ontsteking niet goed afgesteld staat.
Over een a-series sneller laten lopen is al zo verschrikkelijk veel geschreven. Luchtfilter alleen verstoort iig meestal je mengsel. Wil je goedkoop vermogen winnen, kijk dan eens of een Stage1 setje onder een metro past.
hmmmmm oke
ja 130 slechts ja best vaag
me teller loop ook maar tot 160 dus mischien is het zo weet ik veel
Volgens autoweek carbase zou jouw metro 156 km/uur moeten halen. Ik zou eens goed de afstellingen nakijken...
mijn metro gt-tje uit 1991 liep 150 op de teller.
niks aan gedaan, behalve onderhoud, had maar 62000 km gereden en is toen in een mini verder gegaan.
veel suc6
Mijn Metro loopt 160 op de teller... En de teller heb ik langs zo'n paaltje wel eens getest, bij 80 nog akelig precies :)" title="Evil" />
Teller loopt overigens tot 200 maar dat zal aan de uitvoering (GTa) liggen.
Mijn Estate liep ook een dikke 150 km/u en die stond op 10" wielen.
Misschien toch eens naar een afstelling kijken.
dankje wel zal efe kijken bedankt jongens aan jullie heb ik nu eens wat
groetjes
metro 1.3
zit die moter nog in de metro dan ?
misschien ook een beetje afhankelijk van het type Metro (wat voor nummer staat er op je blok?) als je een lage compressie hebt en er al veel kilometers mee gereden zijn gaat het minder hard natuurlijk :)" title="Evil" />
(mijn GTa met stage 1 had ook geen moeite met 140, maar die had al 140000 gelopen en een kapotte zuiger nr3 - bleek achteraf - blok leeft nu voort als 1380 in een Mini ( http://www.minisevenclub.nl/forum/viewt ... 414#273414 ))
groetjes,
Theo van den Bogaard
mijn mg'tje 1275 metro, gaat met mijn aanpassingen een 1300 mpi voorbij in top. zal ergens rond de 170 liggen. maar 150 moet makkelijk te halen zijn origineel.
Jij hebt er ook wel een langer diff op. dus met een standaard zou je inderdaad minder halen. of je maakt super veel toeren.
Standaard heeft een 1275 een 3.44 diff, je zou van een 1000 de versnellingsbak over kunen zetten waardoor je eindsnelheid hoger wordt.
'Nadeel' hiervan is dat je voor het stoplicht iets minder snel weg bent .
goede dag
ik heb een vraag
ik heb dus een austin metro 1.3tje ene was mij vraag hoe kan ik die harder laten lopen harder dan 130 gaat die niet en dat die harder optrek hij is wel goed afgesteld op de cabrateur maar mischien een heel klein ding wat een groot efect heb ik wil een k&n sport filter in zetten ik heb geen cat wel een race demper iemand sugesties ???
dankje wel en vriendelijke groet
Metro 1.3
ps met de choke aan trek die en is die eerder bij ze top
130 slechts? Dan zou ik haast zeggen dat de ontsteking niet goed afgesteld staat.
Over een a-series sneller laten lopen is al zo verschrikkelijk veel geschreven. Luchtfilter alleen verstoort iig meestal je mengsel. Wil je goedkoop vermogen winnen, kijk dan eens of een Stage1 setje onder een metro past.
hmmmmm oke
ja 130 slechts ja best vaag
me teller loop ook maar tot 160 dus mischien is het zo weet ik veel
Volgens autoweek carbase zou jouw metro 156 km/uur moeten halen. Ik zou eens goed de afstellingen nakijken...
mijn metro gt-tje uit 1991 liep 150 op de teller.
niks aan gedaan, behalve onderhoud, had maar 62000 km gereden en is toen in een mini verder gegaan.
veel suc6
Mijn Metro loopt 160 op de teller... En de teller heb ik langs zo'n paaltje wel eens getest, bij 80 nog akelig precies
:)" title="Evil" />
Teller loopt overigens tot 200 maar dat zal aan de uitvoering (GTa) liggen.
Mijn Estate liep ook een dikke 150 km/u en die stond op 10" wielen.
Misschien toch eens naar een afstelling kijken.
dankje wel zal efe kijken bedankt jongens aan jullie heb ik nu eens wat
groetjes
metro 1.3
zit die moter nog in de metro dan ?
misschien ook een beetje afhankelijk van het type Metro (wat voor nummer staat er op je blok?) als je een lage compressie hebt en er al veel kilometers mee gereden zijn gaat het minder hard natuurlijk
:)" title="Evil" />
(mijn GTa met stage 1 had ook geen moeite met 140, maar die had al 140000 gelopen en een kapotte zuiger nr3 - bleek achteraf - blok leeft nu voort als 1380 in een Mini ( http://www.minisevenclub.nl/forum/viewt ... 414#273414 ))
groetjes,
Theo van den Bogaard
mijn mg'tje 1275 metro, gaat met mijn aanpassingen een 1300 mpi voorbij in top. zal ergens rond de 170 liggen. maar 150 moet makkelijk te halen zijn origineel.
Jij hebt er ook wel een langer diff op. dus met een standaard zou je inderdaad minder halen. of je maakt super veel toeren.
Standaard heeft een 1275 een 3.44 diff, je zou van een 1000 de versnellingsbak over kunen zetten waardoor je eindsnelheid hoger wordt.
.
'Nadeel' hiervan is dat je voor het stoplicht iets minder snel weg bent
Je moet ingelogd zijn om te reageren.