Normaal gesproken zit bij de wat latere Mini's de bobine op de meest linkse kopbout bij cilinder 4. Bij de vroegere Mini's zag je ze ook wel zitten bovenop de dynamo. Waarom is dit verandert en als ik de bobine bovenop de dynamo monteer heeft dat nadelige gevolgen? Ik vind het namelijk wel mooi staan zo de bobine op de dynamo.
waar je hem zet maakt niet uit...
Ik hem ook wel eens op de vliegwiel gezien. Ook leuk
heeft misschien met vocht te maken? zou het anders ook niet weten..
Ik heb het standaard beugeltje omgebogen en op het linker montagepunt van de dynamo gemonteerd. Kabeltjes verlengt van de directe plus en de toerenteller, dan past het zometeen gelijk!
Nu zal het aan de linker zijde wat minder "vol" zijn (lucht inlaat kachel en toeter etc)
Normaal gesproken zit bij de wat latere Mini's de bobine op de meest linkse kopbout bij cilinder 4. Bij de vroegere Mini's zag je ze ook wel zitten bovenop de dynamo. Waarom is dit verandert en als ik de bobine bovenop de dynamo monteer heeft dat nadelige gevolgen? Ik vind het namelijk wel mooi staan zo de bobine op de dynamo.
waar je hem zet maakt niet uit...
Ik hem ook wel eens op de vliegwiel gezien. Ook leuk
heeft misschien met vocht te maken? zou het anders ook niet weten..
Ik heb het standaard beugeltje omgebogen en op het linker montagepunt van de dynamo gemonteerd. Kabeltjes verlengt van de directe plus en de toerenteller, dan past het zometeen gelijk!

Nu zal het aan de linker zijde wat minder "vol" zijn (lucht inlaat kachel en toeter etc)
Je moet ingelogd zijn om te reageren.