iemand een idee hoe ik mijn sprite het beste kan tunen?? weet dat er bij spi injectie veel komt kijken ivm ecu enz enz. blok wat er in zat (er nu naast staat) heeft 90.000km gelopen. met apk vaste prik teveel co waarde. kwam er tijdens het demonteren achter dat er een kabel los lag bij het inlaatspruitstuk rooie draad. kan hij daardoor ook traag zijn en teveel co ivm ecu blok hoeft geen monster te zijn maar wil wel wat sneller! bvd gr rick ps wat ik op het forum gelezen heb is andere ecu maar kom ik dat wel uit met mijn co ed en tot in hoe ver kan ik spelen met bv andere nokkenas, cilinders opboren, blok en kop vlakken wat kan de ecu herkennen en tot hoever kom ik aan de gasmeting ligt er aan wat je er mee wilt.. en je budget je kan het zo gek maken als je wilt.. wat kun je bv voor 500 euro laten doen?? misschien kan je hier even kijken? http://minisevenclub.nl/forum/viewtopic ... =tunen+spi rick-mini schreef: wat kun je bv voor 500 euro laten doen?? Niet zoveel ben erachter gekomen dat er een slang kapot was van de ecu rood slangetje onder filterhuis!!?? kan het daardoor zijn dat ik gedoe had met co enz? denk het wel, voor 500 niet veel doen ok, noemde ook maar iets. vraag is wel wat kun je allemaal doen en toch door de apk komen. heeft injectie een voordeel of juist niet en als ik hem ombouw naar carb, (beter te tunen) maar kom ik dan nog wel door de keuring ook al draai ik de carb dicht, en tot hoe ver enz. Zoek eens op het forum. Over alle vragen die je stelt zijn wel topics te vinden. Voor de ombouw kijk eens hier bijv: http://www.minisevenclub.nl/forum/viewtopic.php?t=25563 Ik ga dit topic op slot zetten. Zoek even op het forum en stel je verdere vragen waar mogelijk in bestaande topics die aansluiten bij je vraag. Succes Je moet ingelogd zijn om te reageren.
iemand een idee hoe ik mijn sprite het beste kan tunen?? weet dat er bij spi injectie veel komt kijken ivm ecu enz enz. blok wat er in zat (er nu naast staat) heeft 90.000km gelopen. met apk vaste prik teveel co waarde. kwam er tijdens het demonteren achter dat er een kabel los lag bij het inlaatspruitstuk rooie draad. kan hij daardoor ook traag zijn en teveel co ivm ecu blok hoeft geen monster te zijn maar wil wel wat sneller! bvd gr rick
ps wat ik op het forum gelezen heb is andere ecu maar kom ik dat wel uit met mijn co ed en tot in hoe ver kan ik spelen met bv andere nokkenas, cilinders opboren, blok en kop vlakken wat kan de ecu herkennen en tot hoever kom ik aan de gasmeting
ben erachter gekomen dat er een slang kapot was van de ecu rood slangetje onder filterhuis!!?? kan het daardoor zijn dat ik gedoe had met co enz? denk het wel, voor 500 niet veel doen ok, noemde ook maar iets. vraag is wel wat kun je allemaal doen en toch door de apk komen. heeft injectie een voordeel of juist niet en als ik hem ombouw naar carb, (beter te tunen) maar kom ik dan nog wel door de keuring ook al draai ik de carb dicht, en tot hoe ver enz.
Zoek eens op het forum. Over alle vragen die je stelt zijn wel topics te vinden. Voor de ombouw kijk eens hier bijv: http://www.minisevenclub.nl/forum/viewtopic.php?t=25563 Ik ga dit topic op slot zetten. Zoek even op het forum en stel je verdere vragen waar mogelijk in bestaande topics die aansluiten bij je vraag. Succes
iemand een idee hoe ik mijn sprite het beste kan tunen??
weet dat er bij spi injectie veel komt kijken ivm ecu enz enz.
blok wat er in zat (er nu naast staat) heeft 90.000km gelopen.
met apk vaste prik teveel co waarde.
kwam er tijdens het demonteren achter dat er een kabel los lag bij het inlaatspruitstuk rooie draad.
kan hij daardoor ook traag zijn en teveel co ivm ecu
blok hoeft geen monster te zijn maar wil wel wat sneller!
bvd gr rick
ps wat ik op het forum gelezen heb is andere ecu
maar kom ik dat wel uit met mijn co ed
en tot in hoe ver kan ik spelen met bv
andere nokkenas, cilinders opboren, blok en kop vlakken
wat kan de ecu herkennen en tot hoever kom ik aan de gasmeting
ligt er aan wat je er mee wilt.. en je budget
je kan het zo gek maken als je wilt..
wat kun je bv voor 500 euro laten doen??
misschien kan je hier even kijken?
http://minisevenclub.nl/forum/viewtopic ... =tunen+spi
rick-mini schreef:

wat kun je bv voor 500 euro laten doen??
Niet zoveel
ben erachter gekomen dat er een slang kapot was van de ecu
rood slangetje onder filterhuis!!??
kan het daardoor zijn dat ik gedoe had met co enz?
denk het wel,
voor 500 niet veel doen ok, noemde ook maar iets.
vraag is wel wat kun je allemaal doen en toch door de apk komen.
heeft injectie een voordeel of juist niet en
als ik hem ombouw naar carb, (beter te tunen)
maar kom ik dan nog wel door de keuring ook al draai ik de carb dicht, en tot hoe ver enz.
Zoek eens op het forum. Over alle vragen die je stelt zijn wel topics te vinden.

Voor de ombouw kijk eens hier bijv:
http://www.minisevenclub.nl/forum/viewtopic.php?t=25563
Ik ga dit topic op slot zetten. Zoek even op het forum en stel je verdere vragen waar mogelijk in bestaande topics die aansluiten bij je vraag.
Succes
Je moet ingelogd zijn om te reageren.