Ik heb iets stoms gedaan ben een draad vergeten te merken bij het demonteren.
Kan hem zo snel zelf in de tekening ook niet terug vinden omdat ik niet weet wat dit voor onderdeel is. link
Vanaf deze connector komt een groen grijze draad van deze zou ik graag willen weten waar deze heen moet.
Alvast bedankt,
Leon
heb je een spi of wat voor uitvoering?
Groet ron
Dit is een 1000er bj 1990.
oh, sorry, hier in de schuur staat een spi, maar de clubman is weg, anders had ik ff gekeken voor je.
Groet ron
Als ik al eens wist wat het voor een onderdeel was (engelse benaming) dan kon ik hem misschien een het schema terug vinden zou echt niet weten waar het voor dient
Toch bedankt
heb toch ff gekeken bij de spi, maar kan het zo snel niet vinden
Groet ron
Zo te zien heb jij je vacuumvervroeger gefotografeerd.
deze moet naar mijn weten gewoon een contactgeschakelde 12v aansluiting hebben. (sleutel standje 2)
1 buisje moet via de ontsteking naar 1 pijpje en de andere naar de Carburateur
De vervroeger zit bij mij gewoon op de ontsteking (het schoteltje) en deze gaat rechtstreeks naar de caburateur.
Hiervan weet ik zeker dat het zo gezeten heeft of dit correct wa s weet ik zelf ook niet.
groet,
leon
Het werkt ook zonder, maar het is een hulpje als je hem in z`n 4de versnelling hebt zitten,
Details hierover staan wel op dit forum beschreven.
Heb je dan enig idee hoe dit ding in het engels heet?
Dan kan ik nog eens in het schema zoeken.
Er zit een groen grijze draad op daarvan wilde ik weten waarheen ie moet.
Verder nog een zwarte en een blauwe draad.
groet,
leon
hoi,
als ik ervanuit ga dat het idd de vaccuum vervroeger is. Dan gaat er volgens tekening idd een groen grijze draad naar emission control switch.
Jullie voelen hem al aan komen waar zit deze dan?
groet,
leon
Ik denk dat ik eruit ben
Kan het zijn dat de kabel van de vaccuum vervroeger naar de remote gear box gaat?
Dan zal de vervroeger wel door een versnelling in geschakeld worden.
alweer een mysterie opgelost.
Net zoals in de andere topics zat er bij mij ook niks meer op aangesloten. jammer dat er in de haynes niet word omschreven waar de onderdelen uit het schema geplaatst zijn.
Hoi,
Ik heb iets stoms gedaan ben een draad vergeten te merken bij het demonteren.
Kan hem zo snel zelf in de tekening ook niet terug vinden omdat ik niet weet wat dit voor onderdeel is.
link
Vanaf deze connector komt een groen grijze draad van deze zou ik graag willen weten waar deze heen moet.
Alvast bedankt,
Leon
heb je een spi of wat voor uitvoering?
Groet ron
Dit is een 1000er bj 1990.
oh, sorry, hier in de schuur staat een spi, maar de clubman is weg, anders had ik ff gekeken voor je.
Groet ron
Als ik al eens wist wat het voor een onderdeel was (engelse benaming) dan kon ik hem misschien een het schema terug vinden
zou echt niet weten waar het voor dient

Toch bedankt
heb toch ff gekeken bij de spi, maar kan het zo snel niet vinden
Groet ron
Zo te zien heb jij je vacuumvervroeger gefotografeerd.
deze moet naar mijn weten gewoon een contactgeschakelde 12v aansluiting hebben. (sleutel standje 2)
1 buisje moet via de ontsteking naar 1 pijpje en de andere naar de Carburateur
De vervroeger zit bij mij gewoon op de ontsteking (het schoteltje) en deze gaat rechtstreeks naar de caburateur.
Hiervan weet ik zeker dat het zo gezeten heeft of dit correct wa s weet ik zelf ook niet.
groet,
leon
Het werkt ook zonder, maar het is een hulpje als je hem in z`n 4de versnelling hebt zitten,
Details hierover staan wel op dit forum beschreven.
Heb je dan enig idee hoe dit ding in het engels heet?
Dan kan ik nog eens in het schema zoeken.
Er zit een groen grijze draad op daarvan wilde ik weten waarheen ie moet.
Verder nog een zwarte en een blauwe draad.
groet,
leon
hoi,
waar zit deze dan?
als ik ervanuit ga dat het idd de vaccuum vervroeger is. Dan gaat er volgens tekening idd een groen grijze draad naar emission control switch.
Jullie voelen hem al aan komen
groet,
leon
Ik denk dat ik eruit ben
Kan het zijn dat de kabel van de vaccuum vervroeger naar de remote gear box gaat?
Dan zal de vervroeger wel door een versnelling in geschakeld worden.
Iemand ter bevestiging?
thx
leon
volgens mij gaat dit
http://www.minisevenclub.nl/forum/viewt ... 454#146454
en dit
http://www.minisevenclub.nl/forum/viewt ... 925#309925
hier ook over.
succes,
Theo van den Bogaard
thx
alweer een mysterie opgelost.
Net zoals in de andere topics zat er bij mij ook niks meer op aangesloten. jammer dat er in de haynes niet word omschreven waar de onderdelen uit het schema geplaatst zijn.
groet,
leon
Je moet ingelogd zijn om te reageren.