koppeling

Donderdag 27 december 2007
Donderdag 27 december 2007

heb probleemen met me druk groep wie kan mij .
n goede oplossing geven zo dat ik niet weer aan de bak hoef .
wat t geval is .
heb nieuwe blok en nieuwe drukgroep paar weeken geleden zijn bouten van koppeling los getrild.
heb toen blok half uit elkaar gehaald op drupgroep uit auto te halen . (rotklus :x ) alles netjes weer vast gezet met rode loktijd.
en met momend sleutel .
en nu hoor ik weer t zelfde geluiden uit drukgroep komen .
weet 99% dat bouten weer los zijn .
duz mijn vraag wie hebt dit ook al keer me gemaakt en wat is de op lossing

alvast vriendelijk bedankt www.bschot.nl

base schreef:
heb probleemen


## verander de tekst van 'onderwerp' effu...
niemand zoekt naar 'drupgroep' (of bedoel je een hele meute lekkende mienies? :P )
(mini-meeting? :+) )

Zaterdag 29 december 2007

base schreef:
heb probleemen met me druk groep wie kan mij .
n goede oplossing geven zo dat ik niet weer aan de bak hoef .

en nu hoor ik weer t zelfde geluiden uit drukgroep komen .
weet 99% dat bouten weer los zijn .




Als je voor 99% weet dat de bouten los zijn zul je toch weer aan de bak moeten Bas :(

Heb je niet de borg-ringetjes (3) vergeten ?


André

P.S.

Voor de drukgroep hoeft niet de halve motor uit elkaar, het koppelingshuisdeksel is voldoende om er bij te komen.

Zondag 30 december 2007

uhh welke 3 ringetjes :(

heb karter deksel er af is wat klooien maar makkelijker dan blok er uit haalen .

heb alles los gehaald t waaren dit keer niet de bouten .
maar stater klans loop aan de binnen kand van me bak aan .
en de helle gebeuren swabert (krom) :(

alles weer trug gemonteerd .
heb nu probleem als ik me koppeling intrap gaat heel erg klappen en ratelen .

als ik me auto uit heb staan en zet m dan in zijn 1 of 2 trap dan de kopeling in .

kan ik niet de auto voor of achter uit dieuwen.
durf m niet testarten om uit tebrobeeren of t dan wel lukt :(

wat kan dat zijn en wat moet er gebuuren om t op telossen

Dinsdag 1 januari 2008

[size=75:1z30kt7p][topics samengevoegd - Crispy][/size:1z30kt7p]
hoi heb klein stom foutje gemaakt |:(

heb me koppeling plaaten denk ik er scheef of wat er ook is gebeurd trug geplaatst.
en kon me auto niet meer koppelen dus alles weer los gehaald .
bleek me c-ring beschaadigt te zijn en me PRIMARY GEAR
de messing ring aan de ring kant af gebrokkeld te zijn voor de helft.
nou lijkt mij dat t heel belangrijk is dat dat goed is .
nou is mijn vraag kan ik dat vervangen of op een andere manier op lossen .
zonder m te hoefen vervangen wand dan moet naar mijn iede de blok uit me auto .
zijn daar vervanging ringen voor of bussen .
die je kunt plaaten op een of ander manier .

vr groeten bas

Compleet tandwiel vervangen is het eenvoudigst en het snelst. En dat kan ook met de motor in de auto!

Dinsdag 1 januari 2008

oke als k t goed heb de keering er uit en dan kan je m er zo uit schuiven .
als t goed is :)

Yep, dat is de 'way to go' :)

dit heb ik 6 a 7 maanden geleden ook gehad.

bij mij was het hart uit de koppelingsplaat gebroken en allebei de bronzen bussen in de primary gear waren in 3 en.

ik reed 80 kmh. en opeens geen aandrijving meer de moter liep nog wel,maar liep heel lang "door"als je t gas los liet.

dacht dat t de diff pin was maar die was ok.
bleek bovenstaande te wezen..

geen leuk,goedkoop grapje..

base, ik heb je vraag weer aan je bestaande topic gehangen, is neem ik aan nog steeds een vervolg op hetzelfde probleem

Je moet ingelogd zijn om te reageren.