Ik heb mijn mpi (dec '96) nu 1 jaar, hiervoor heeft hij in Duitsland gereden.
Nooit problemen ermee, starten lopen zelfs na tijden stil gestaan te hebben.
Je zit wel een alarm in die je accu leeg trekt, maar dat is een kwestie van accu klem eraf halen bij neerzetten.
Voor de rest nooit problemen gehad ook niet met de koud en vocht waardoor problemen met starten.
verschil.
spi kun je de onsteking nog bijstellen mpi niet.
$gasklephuis mpi is groter.(k&n filter kan je niet over zetten)
spi heeft grote afdekplaat voor de ontsteking.
heb ook mpi maar roesten
motor compleet uit elkaar geweest bij 37000 km gebroken olieschraapveer en nog meer ongein.
wel direct bak ook laten reviceren 3 nieuwe tandwielen en nieuwe hoofas gemonteerd.waren versleten.
en ander diff 3.1 loopt iets makkelijker weg maar de top ligt nu bij 160. eerder reed ik 185en had gas over
Ik heb mijn mpi (dec '96) nu 1 jaar, hiervoor heeft hij in Duitsland gereden.
Nooit problemen ermee, starten lopen zelfs na tijden stil gestaan te hebben.
Je zit wel een alarm in die je accu leeg trekt, maar dat is een kwestie van accu klem eraf halen bij neerzetten.
Voor de rest nooit problemen gehad ook niet met de koud en vocht waardoor problemen met starten.
verschil.
(al the time)
spi kun je de onsteking nog bijstellen mpi niet.
$gasklephuis mpi is groter.(k&n filter kan je niet over zetten)
spi heeft grote afdekplaat voor de ontsteking.
heb ook mpi maar roesten
motor compleet uit elkaar geweest bij 37000 km gebroken olieschraapveer en nog meer ongein.
wel direct bak ook laten reviceren 3 nieuwe tandwielen en nieuwe hoofas gemonteerd.waren versleten.
en ander diff 3.1 loopt iets makkelijker weg maar de top ligt nu bij 160. eerder reed ik 185en had gas over
maar je shit happens
groeten wout
Paginering
Je moet ingelogd zijn om te reageren.