Hallo ik kan een soortgelijke Viking kopen, link
weet iemand hier meer over er zitten alleen Mini onderdelen in.
Ik ben benieuwd wat deze auto moet kosten ?! Hij is van Polyesther.
volgens het register 7 van de ~24 bekend .. wat verder op die website is er 1 verkocht ~3200 GBP ..
Ik heb er nog nooit 1 in het echt van dichtbij bekeken, dus heb ik geen idee wat er van een Mini gebruikt kan worden (behalve de motor en subframes.. )
Het hangt ook van de staat van het vehikel en de staat af.
Ik schat tussen de 2500 euro voor een project met buitenlands kenteken tot 13000 euro voor een gerestaureerd exemplaar met NL kenteken.
Maar als je de vraagprijs kan veroorloven, zou ik het gewoon doen.
Spijt krijg toch zowiezo (spijt A: had ik hem maar gekocht, spijt B) had ik hem maar niet gekocht)
Verplaatst uit Mini Chat. Is wel een interessante vraag die in OV&O mag.
als ik het zo zie lijkt het wel of gedeeltes van de shell overgenomen zijn van een de-seamed mini (voorkant van het dak, omlijsting voorruit etc) maar dan in polyester gemaakt
Voorruit, achteruit en deuren lijken zo op het eerste gezicht gewoon standaard mini onderdelen
de Peel Viking is zelfs in Nederland gelevert,tenminste de onderdelen die je nodig had voor de ombouw.De importeur was de Gebr. Konst in Wassenaar.
Ik ben in het bezit van een artikel over deze Peel Viking met daarop 3 foto's van deze "kitcar" .Op deze foto's is de Peel viking voorzien van een NL kenteken uit 1967. De prijs van de ombouwkit was 3250,- gulden
Hallo ik kan een soortgelijke Viking kopen,
link
weet iemand hier meer over er zitten alleen Mini onderdelen in.
Ik ben benieuwd wat deze auto moet kosten ?! Hij is van Polyesther.
Groeten Mike
zie de webpagina voor alles wat met Peel te maken heeft:
http://homepage.ntlworld.com/andy.carter/register.html
volgens het register 7 van de ~24 bekend .. wat verder op die website is er 1 verkocht ~3200 GBP ..
Ik heb er nog nooit 1 in het echt van dichtbij bekeken, dus heb ik geen idee wat er van een Mini gebruikt kan worden (behalve de motor en subframes.. )
succes,
Theo van den Bogaard
http://homepage.ntlworld.com/andy.carte ... res/40.JPG
deurschanieren
de shell
http://homepage.ntlworld.com/andy.carte ... ures/6.JPG
Jaapio
Het zou wel een unieke aanschaf zijn!
(spijt A: had ik hem maar gekocht, spijt B) had ik hem maar niet gekocht)
Het hangt ook van de staat van het vehikel en de staat af.
Ik schat tussen de 2500 euro voor een project met buitenlands kenteken tot 13000 euro voor een gerestaureerd exemplaar met NL kenteken.
Maar als je de vraagprijs kan veroorloven, zou ik het gewoon doen.
Spijt krijg toch zowiezo
Verplaatst uit Mini Chat. Is wel een interessante vraag die in OV&O mag.
als ik het zo zie lijkt het wel of gedeeltes van de shell overgenomen zijn van een de-seamed mini (voorkant van het dak, omlijsting voorruit etc) maar dan in polyester gemaakt
Voorruit, achteruit en deuren lijken zo op het eerste gezicht gewoon standaard mini onderdelen
de Peel Viking is zelfs in Nederland gelevert,tenminste de onderdelen die je nodig had voor de ombouw.De importeur was de Gebr. Konst in Wassenaar.
Ik ben in het bezit van een artikel over deze Peel Viking met daarop 3 foto's van deze "kitcar" .Op deze foto's is de Peel viking voorzien van een NL kenteken uit 1967. De prijs van de ombouwkit was 3250,- gulden
in deze pdf op pagina 4
http://www.veloce.co.uk/shop/graphics/pdf/V4154.pdf
hier het boek waar hij in staat
http://www.veloce.co.uk/shop/products/p ... %20Trucks&
Jaapio
mk1 achterlichtjes zo te zien
Je moet ingelogd zijn om te reageren.