is zo'n motortje veel waard? hoeveel moet ik er ongeveer aan geven als deze nog gereviseerd moet worden?
mvg
de gangbare oudijzerprijs...
Lijkt me niet echt een technische vraag, dus verplaatst uit Standaard Techniek
Zijn er wat foto's voorhanden van de eventuele verschillen tussen een Innocenti-blok en een 'normaal' Mini-blokje? Daar ben ik namelijk wel benieuwd naar.
[size=85:q48klso2](De zoekfunctie levert mij ook niet echt veel op...)[/size:q48klso2]
Inno's zijn gebouwd to 1975 .. het grote verschil is dus dat het een A blok is (i.p.v. A+) verder zijn er AFAIK alleen wat interne verschillen (drijfstangen van een 1300 e.d.)
FWIW,
Theo van den Bogaard
Volgens mij is dit gewoon een A blok met elf kopbouten en andere drijfstangen.
Voor de rest weinig aparts ja iets andere nokkenas.
De motor uit de Innocenti Mini Cooper werd ook gebruikt in de Glider 1300 GT
HENK
is zo'n motortje veel waard? hoeveel moet ik er ongeveer aan geven als deze nog gereviseerd moet worden?
mvg
de gangbare oudijzerprijs...
Lijkt me niet echt een technische vraag, dus verplaatst uit Standaard Techniek
Zijn er wat foto's voorhanden van de eventuele verschillen tussen een Innocenti-blok en een 'normaal' Mini-blokje? Daar ben ik namelijk wel benieuwd naar.

[size=85:q48klso2](De zoekfunctie levert mij ook niet echt veel op...)[/size:q48klso2]
Inno's zijn gebouwd to 1975 .. het grote verschil is dus dat het een A blok is (i.p.v. A+) verder zijn er AFAIK alleen wat interne verschillen (drijfstangen van een 1300 e.d.)
FWIW,
Theo van den Bogaard
Volgens mij is dit gewoon een A blok met elf kopbouten en andere drijfstangen.
Voor de rest weinig aparts ja iets andere nokkenas.
De motor uit de Innocenti Mini Cooper werd ook gebruikt in de Glider 1300 GT
HENK
zie ook hier:
viewtopic.php?p=11270#p11270
Kunnen we weer terug ontopic: de prijs?
Je moet ingelogd zijn om te reageren.