is een discussie die hier off topic is en er zijn altijd bet weters die uit 'eigen ervaring' spreken
Om er toch nog even over door te zagen,
Ik werk bij een vw dealer ik heb zelf geen apk papieren. maar mijn collega wel en toevalig is hij vorige week op zijn apk herhaling geweest,
En wat voor vraag krijgt hij voorgeschoteld.
Mag je een auto afkeuren op het lawaai.
Waarop hij antwoorde NEE, wat ook goed bleek te zijn.
Het gaat niet altijd om bet-weterig gedrag en ervaringen maar ook om FEITEN Rene.
Mocht jou keurmeester er anders over denken, zoek dan gauw een andere.
Groetjes Jeroen
[offtopic mode aan]
mini-power schreef:
Mocht jou keurmeester er anders over denken, zoek dan gauw een andere.
APK keurmeester gezocht:
Profiel:
- Niet nauw kijken
- Doof zijn is een pré
- Goed tegen boos kijkende Mini rijders kunnen
Durf jij dit aan..dan is deze baan iets voor jou!!
Solliciteer naar:
blabla...
[/offtopic mode uit]
De meeste keurmeester hanteren vaak toch een beetje hun eigen regels..en de 1 is soepeler dan de ander.
sorry heb er niet meer aan gedacht
zal straks ff kijken moet nog wel iets hebben staan
Ik ben van plan om dus ook zelf een uitlaat te gaan bouwen, in eerste instantie voor een 1000 met stage 1 kit. Ik wil een lcb, freeflow-middendemper en carbon motorfietsdemper (dwars gemonteerd, dus 2 extra haakse bochten erin) gaan gebruiken. Aan wat voor diameter moet ik dan gaan denken?
Mocht het budget het toelaten wil ik het blok verder tunen met een geflowde kop/grotere poorten en 256/266 nokkenas. Moet de diameter dan groter worden en waar moet ik dan aan denken met dezelfde opbouw als hierboven??
hou het op medium bore meer dan zak lijkt mij voor een 1000
@ metrodriver
al iets gedaan met de uitlaat???
gr manuel
volgens mij is wettelijk iets van 90 db toegestaan dacht ik..
mn ander auto produceerd 128.. 3e prijs mee gewonnen
is een discussie die hier off topic is en er zijn altijd bet weters die uit 'eigen ervaring' spreken
Om er toch nog even over door te zagen,
Ik werk bij een vw dealer ik heb zelf geen apk papieren. maar mijn collega wel en toevalig is hij vorige week op zijn apk herhaling geweest,
En wat voor vraag krijgt hij voorgeschoteld.
Mag je een auto afkeuren op het lawaai.
Waarop hij antwoorde NEE, wat ook goed bleek te zijn.
Het gaat niet altijd om bet-weterig gedrag en ervaringen maar ook om FEITEN Rene.
Mocht jou keurmeester er anders over denken, zoek dan gauw een andere.
Groetjes Jeroen
[offtopic mode aan]
mini-power schreef:
Mocht jou keurmeester er anders over denken, zoek dan gauw een andere.
APK keurmeester gezocht:
Profiel:
- Niet nauw kijken
- Doof zijn is een pré
- Goed tegen boos kijkende Mini rijders kunnen
Durf jij dit aan..dan is deze baan iets voor jou!!
Solliciteer naar:
blabla...
[/offtopic mode uit]
De meeste keurmeester hanteren vaak toch een beetje hun eigen regels..en de 1 is soepeler dan de ander.
sorry heb er niet meer aan gedacht
zal straks ff kijken moet nog wel iets hebben staan
[size=75:isd5gfw0][IMG-tags verwijderd - Evity][/size:isd5gfw0]
net ff wezen kijken in de schuur dit is i
gr manuel
http://i351.photobucket.com/albums/q441 ... 008130.jpg
Heren zelf-uitlaatbouwers:
Ik ben van plan om dus ook zelf een uitlaat te gaan bouwen, in eerste instantie voor een 1000 met stage 1 kit. Ik wil een lcb, freeflow-middendemper en carbon motorfietsdemper (dwars gemonteerd, dus 2 extra haakse bochten erin) gaan gebruiken. Aan wat voor diameter moet ik dan gaan denken?
Mocht het budget het toelaten wil ik het blok verder tunen met een geflowde kop/grotere poorten en 256/266 nokkenas. Moet de diameter dan groter worden en waar moet ik dan aan denken met dezelfde opbouw als hierboven??
hou het op medium bore meer dan zak lijkt mij voor een 1000
@ metrodriver
al iets gedaan met de uitlaat???
gr manuel
volgens mij is wettelijk iets van 90 db toegestaan dacht ik..

mn ander auto produceerd 128.. 3e prijs mee gewonnen
edit:
ik zat fout.
iets van burton
http://www.burtoncar.com/pages/Nederlan ... 339662.asp
hier vermelden ze 82 db
http://www.eu-milieubeleid.nl/ch10s04.html
Paginering
Je moet ingelogd zijn om te reageren.