D16Z5 CRX Clubman conversie(hij loopt en een Filmpje)
Renessy schreef: Waarom ben je eigenlijk begonnen aan het vervangen van je wielverbreder dingen? Die zagen er toch goed uit? Hoop werk en je kan er nu niet mee rijden.....
Uitlaat hoort er wel een beetje bij ja....
[/quote]
Die vorige verbreders waren te breed, aan de achterkant stond het wel mooi maar dan moest ik er spacers van 15mm tussen hebben, en na het uitlijnen zijn de voorwielen een eind naar voren heen gekomen.
Wat betreft het aanlopen daar maak ik me niet zo druk om. de schokbrekers hebben 27 standen, als ik hem op stand nier gordel verplicht zet dan lopen ze niet aan .
Aha, duidelijk!
Ziet er goed uit man! Ziet er straks vet strak uit. En je arches kunnen niet scheuren!
daan
Daan schreef: Ziet er goed uit man! Ziet er straks vet strak uit. En je arches kunnen niet scheuren!
daan
Dank je Daan, Het is nog niet af, de eindstukjes moeten nog om gezet worden, De mini staat nu bij Erwin op het werk De kans is groot dat hij binnen afzienbare tijd in de nieuwe lak staat,
Ik heb tijdens mijn vakantie toch nog eens gedacht over die einddemper, misschien dat ik er toch nog wat anders onder ga hangen.
Ik vind hem eigenlijk iets te veel herrie maken, en hij valt iets te erg op voor de mannen in uniform.
Al ben ik er nog niet zeker van of ik er ooit mee op de openbare weg ga rijden, en op het circuit van zolder zit je ook nog met de geluids norm.
niet mee de openbare weg op? Dat lijkt me juist het tofste straks... Lekker scooby's eruit rijden enzo. Kicke man! Zo'n uitlaat is wel luid ja. Ik heb er op een andere auto ook één gehad en ben het wel met je eens hierover...
Gewoon een iets socialere uitlaat eronder, kenteken erop, en de weg op! hiermee moet je niet alleen het circuit op, maar ook op de openbare weg mensen versteld laten staan (wel verantwoord natuurlijk )
heej maar geeft dat niet een hoop papier werk als je zon motortje in zon mini knikkert, want ik kan me voorstellen dat ze moeilijk gaan doen over de remmen, stevigheid van het chassis, topsnelheid die veel te hoog wordt, allemaal van dat soort dingen,
of zie ik dat helemaal verkeerd?
of is het gewoon volledig illegaal om zon conversie te doen
en ps, ik ben ook zon conversie aan het overwegen maar nu vroeg ik mij af in welke prijsklasse dit gebeuren nou uiteindelijk is gelopen,
groeties
Misschien moet je nog even zoeken op VTEC of CRX, want er zijn nog veel meer topics. Bijvoorbeeld deze over een geslaagde RDW keuring met een VTEC in een mini: viewtopic.php?p=193651#p193651
heej heej ja ok maar het leek me wel leuk om een soort "kostencalculatie" van zijn project te zien compleet zeg maar want op die andere topics hebben ze het ten eerste meestal over een vtec conversie en ze geven volgens mij ook niet echt totale prijsweergaves meer onderdelen los en kits en zo,,
groeten later!
Als je alles zelf maakt, reken dan op een dikke 1000E.
Als je een frame koopt, reken dan op een dikke 2000E.
Je kan het zo gek maken als je zelf wilt.
Dit is btw zonder de prijs van camber kitjes, hilow etc....Als je begint met een bog standard mini kom je op veel meer uit...
Jeroen, issie al gespoten?
Helaas Daan.
Hij staat er nog een beetje zielig bij.
Erwin moest tussendoor nog 4 les motoren spuiten.
Hij beloofde me er spoedig weer mee bezig te gaan.
mijn vriendin en ik zijn ons nu een beetje in de huizenmarkt aan het storten. Ik wil graag een garage bij de deur.
Wat betreft de kosten bij zo,n dergelijk project.
Barts brute mini style lijkt mij het goedkoopste.
hij heeft ook een website.
Als ik een schatting maak wat mijn knutselwerk heeft gekost denk ik dat ik nu aan ongeveer 4000 euro zit.
Ik heb veel dingen goedkoop in handen gekregen waaronder de crx, maar ook wat tegenslagen gehad.
2x motor met olieverbruik.
Ik heb nu nog nodig.
kuipstoelen
sportstuur
hemel
deurbeslag
deurrubbers
spuitwerk vriendenprijs
boutjes moertjes en kleine prut.
keuren rdw
blauwe platen met chrome randen
verlichting in de auto
koplampen
Ohja, keuren a 750 Euro nog vergeten....
Ik denk idd dat Bart het goedkoopste uit is van de conversies die bij mij bekend zijn. Remspoor het duurste ... Zoals ik zei: je kan het zo gek maken als je zelf wil.
Jeroen, ik wil nog voor 2009 een keer komen kijken! Ben benieuwd!
Het is nu een mooie tijd om een huis te kopen, zeker als je niks te verkopen hebt! Mits je de financiering rond krijgt natuurlijk!
Daan
Ik denk idd dat Bart het goedkoopste uit is van de conversies die bij mij bekend zijn. Remspoor het duurste ... Zoals ik zei: je kan het zo gek maken als je zelf wil.
Of niet.......
Daan schreef:
Ik denk idd dat Bart het goedkoopste uit is van de conversies die bij mij bekend zijn.
Daan
had je "mijn" conversie al bekeken??
omgerekend ergens rond de 500 euro,
nu een mini met daihatsu blok 100 pk,
binnenkort 130 pkaatjes :)" title="Evil" />
mr x schreef: Daan":67vy6sv6]
Ik denk idd dat Bart het goedkoopste uit is van de conversies die bij mij bekend zijn.
Daan
had je "mijn" conversie al bekeken??
omgerekend ergens rond de 500 euro,
nu een mini met daihatsu blok 100 pk,
binnenkort 130 pkaatjes :)" title="Evil" />[/quote:67vy6sv6]
Jij had mini een tijd terug toch op marktplaats staan?
Renessy schreef:
.
Waarom ben je eigenlijk begonnen aan het vervangen van je wielverbreder dingen? Die zagen er toch goed uit? Hoop werk en je kan er nu niet mee rijden.....
Uitlaat hoort er wel een beetje bij ja....
[/quote]
Die vorige verbreders waren te breed, aan de achterkant stond het wel mooi maar dan moest ik er spacers van 15mm tussen hebben, en na het uitlijnen zijn de voorwielen een eind naar voren heen gekomen.
Wat betreft het aanlopen daar maak ik me niet zo druk om. de schokbrekers hebben 27 standen, als ik hem op stand nier gordel verplicht zet dan lopen ze niet aan
Aha, duidelijk!
Ziet er goed uit man! Ziet er straks vet strak uit. En je arches kunnen niet scheuren!
daan
Daan schreef:
De kans is groot dat hij binnen afzienbare tijd in de nieuwe lak staat,
Ziet er goed uit man! Ziet er straks vet strak uit. En je arches kunnen niet scheuren!
daan
Dank je Daan, Het is nog niet af, de eindstukjes moeten nog om gezet worden, De mini staat nu bij Erwin op het werk
Ik heb tijdens mijn vakantie toch nog eens gedacht over die einddemper, misschien dat ik er toch nog wat anders onder ga hangen.
Ik vind hem eigenlijk iets te veel herrie maken, en hij valt iets te erg op voor de mannen in uniform.
Al ben ik er nog niet zeker van of ik er ooit mee op de openbare weg ga rijden, en op het circuit van zolder zit je ook nog met de geluids norm.
niet mee de openbare weg op? Dat lijkt me juist het tofste straks... Lekker scooby's eruit rijden enzo. Kicke man! Zo'n uitlaat is wel luid ja. Ik heb er op een andere auto ook één gehad en ben het wel met je eens hierover...
Gewoon een iets socialere uitlaat eronder, kenteken erop, en de weg op! hiermee moet je niet alleen het circuit op, maar ook op de openbare weg mensen versteld laten staan (wel verantwoord natuurlijk
)
heej maar geeft dat niet een hoop papier werk als je zon motortje in zon mini knikkert, want ik kan me voorstellen dat ze moeilijk gaan doen over de remmen, stevigheid van het chassis, topsnelheid die veel te hoog wordt, allemaal van dat soort dingen,
of zie ik dat helemaal verkeerd?
of is het gewoon volledig illegaal om zon conversie te doen
en ps, ik ben ook zon conversie aan het overwegen maar nu vroeg ik mij af in welke prijsklasse dit gebeuren nou uiteindelijk is gelopen,
groeties
Misschien moet je nog even zoeken op VTEC of CRX, want er zijn nog veel meer topics. Bijvoorbeeld deze over een geslaagde RDW keuring met een VTEC in een mini: viewtopic.php?p=193651#p193651
prijzen zijn ook te vinden, bijvoorbeeld hier: viewtopic.php?p=306414#p306414
heej heej ja ok maar het leek me wel leuk om een soort "kostencalculatie" van zijn project te zien compleet zeg maar want op die andere topics hebben ze het ten eerste meestal over een vtec conversie en ze geven volgens mij ook niet echt totale prijsweergaves meer onderdelen los en kits en zo,,
groeten later!
Als je alles zelf maakt, reken dan op een dikke 1000E.
Als je een frame koopt, reken dan op een dikke 2000E.
Je kan het zo gek maken als je zelf wilt.
Dit is btw zonder de prijs van camber kitjes, hilow etc....Als je begint met een bog standard mini kom je op veel meer uit...
Jeroen, issie al gespoten?
Helaas Daan.
Hij staat er nog een beetje zielig bij.
Erwin moest tussendoor nog 4 les motoren spuiten.
Hij beloofde me er spoedig weer mee bezig te gaan.
mijn vriendin en ik zijn ons nu een beetje in de huizenmarkt aan het storten. Ik wil graag een garage bij de deur.
Wat betreft de kosten bij zo,n dergelijk project.
Barts brute mini style lijkt mij het goedkoopste.
hij heeft ook een website.
Als ik een schatting maak wat mijn knutselwerk heeft gekost denk ik dat ik nu aan ongeveer 4000 euro zit.
Ik heb veel dingen goedkoop in handen gekregen waaronder de crx, maar ook wat tegenslagen gehad.
2x motor met olieverbruik.
Ik heb nu nog nodig.
kuipstoelen
sportstuur
hemel
deurbeslag
deurrubbers
spuitwerk vriendenprijs
boutjes moertjes en kleine prut.
keuren rdw
blauwe platen met chrome randen
verlichting in de auto
koplampen
Ohja, keuren a 750 Euro nog vergeten....
... Zoals ik zei: je kan het zo gek maken als je zelf wil.
Ik denk idd dat Bart het goedkoopste uit is van de conversies die bij mij bekend zijn. Remspoor het duurste
Jeroen, ik wil nog voor 2009 een keer komen kijken! Ben benieuwd!
Het is nu een mooie tijd om een huis te kopen, zeker als je niks te verkopen hebt! Mits je de financiering rond krijgt natuurlijk!
Daan
Ik denk idd dat Bart het goedkoopste uit is van de conversies die bij mij bekend zijn. Remspoor het duurste ... Zoals ik zei: je kan het zo gek maken als je zelf wil.
Of niet.......
Daan schreef:
:)" title="Evil" />
Ik denk idd dat Bart het goedkoopste uit is van de conversies die bij mij bekend zijn.
Daan
had je "mijn" conversie al bekeken??
omgerekend ergens rond de 500 euro,
nu een mini met daihatsu blok 100 pk,
binnenkort 130 pkaatjes
mr x schreef:
:)" title="Evil" />[/quote:67vy6sv6]
Daan":67vy6sv6]
Ik denk idd dat Bart het goedkoopste uit is van de conversies die bij mij bekend zijn.
Daan
had je "mijn" conversie al bekeken??
omgerekend ergens rond de 500 euro,
nu een mini met daihatsu blok 100 pk,
binnenkort 130 pkaatjes
Jij had mini een tijd terug toch op marktplaats staan?
Groetjes Jeroen
yep,

en vanaf vanavond staat die er weer op
Paginering
Je moet ingelogd zijn om te reageren.