Ik heb alle berichten over het vast zitten van remtrommels gelezen, maar ik heb toch een vraag, ik wil bij mijn Mini 1100 speciaal met remtrommels, bouwjaar 1979,
de remleidingen los maken omdat ik dan geen tegendruk heb van de cilinders, ik heb zelf het idee dat alle omschreven handelingen dan wat soepeler zullen verlopen wat denken jullie daarvan
Ik heb alle berichten over het vast zitten van remtrommels gelezen, maar ik heb toch een vraag, ik wil bij mijn Mini 1100 speciaal met remtrommels, bouwjaar 1979,
de remleidingen los maken omdat ik dan geen tegendruk heb van de cilinders, ik heb zelf het idee dat alle omschreven handelingen dan wat soepeler zullen verlopen wat denken jullie daarvan
ok eerst bedoel je voor of achter de trommels?
Dit is een aanvullende vraag voor dit topic: viewtopic.php?p=508218#p508218
Dus deze zet ik op slot.
Je moet ingelogd zijn om te reageren.