Hoi Hoi.....goedemiddag. Weet iemand hoe als je een losse cilinderkop hebt dat jet het onderscheid kan zien tussen een 850,1000,1100 en een 1275 kop. Staan er misschien nr's in geslagen. Ik kan een 1275 kop kopen met alleen kleppen. Hoe weet ik dan dit een echte 1275 cilinderkop is.....het gaat om een cilinder kop voor een SPI. Iemand misschien ervaring mee?
Groetjes Minirunner.....
Klep diameter en gietnummer controleren.
Inlaat moet minimaal iets van 33mm zijn en het onderdeelnummer is 12G940.
Hoi......maar een 12G940 is dat een kop van een 1275 of te wel van een 1.3 I (SPI)
En waar staat dit het giet nr? Zal vast ergens een specificatie van cilinder koppen zijn in de boeken?
Groetjes Minirunner
Hoi Hoi.....goedemiddag. Weet iemand hoe als je een losse cilinderkop hebt dat jet het onderscheid kan zien tussen een 850,1000,1100 en een 1275 kop. Staan er misschien nr's in geslagen. Ik kan een 1275 kop kopen met alleen kleppen. Hoe weet ik dan dit een echte 1275 cilinderkop is.....het gaat om een cilinder kop voor een SPI. Iemand misschien ervaring mee?
Groetjes Minirunner.....
Klep diameter en gietnummer controleren.
Inlaat moet minimaal iets van 33mm zijn en het onderdeelnummer is 12G940.
Hoi......maar een 12G940 is dat een kop van een 1275 of te wel van een 1.3 I (SPI)
En waar staat dit het giet nr? Zal vast ergens een specificatie van cilinder koppen zijn in de boeken?
Groetjes Minirunner
Positie kachelkraan?
Bij een 1275 onder een hoek, bij een 998 recht.
Edit: Misschien heb je hier wat aan?
zie ook:
http://drcwww.uvt.nl/~bogaard/heads.htm
HTH,
Theo van den Bogaard
Je moet ingelogd zijn om te reageren.