Alleen heb ik je ook wel eens gehoord over een automaat-ombouw, dus in dat geval zou het ook nog de startonderbreker kunnen zijn (weet niet of je de kabelboom van de automaat er nog in hebt)
Automaat kun je namelijk alleen starten in Neutraal.
ja de kabelboom van de automaat zit er nog in ja
en bij de spi zit er geen startrelais of onderbreker tussen de kabel die op de startmotor en de accu zit
ook zie ik geen witte achteruitrijlicht blokken op de achterlichten.
dusja wat is het dan?
dat topic had ik al gelezen maar ik vond het wat wazig dus ik dacht ik maak een nieuwe
groeten
Heb je nu geen achteruitrij lampen op je mini ?
dan heb je ze niet nodig.
Bij de SPI zijn groen-bruin en groen-zwart van de achteruitrij schakelaar
die gaan naar een 2-polige witte stekker onder je kachel.
Vergeet niet bij de automaatkabelboom de witte 2 stekkers in elkaar te steken,
die voorheen naar de keuzehandle gingen, anders gaat je startmotor niet rond.
ah oke natuurlijk klinkt logisch zal ik doen
Zijn het wit/roode draden? dan zijn ze inderdaat van de automaat
hallo, vraagje he
waar zijn die 2 draadjes onder de pook voor eigenlijk?
Groeten
Rick
volgens mij voor achteruitrijverlichting
Jaapio
Kijk eens hier:
viewtopic.php?p=21101#p21101
Dat topic geeft al 2 opties.
Alleen heb ik je ook wel eens gehoord over een automaat-ombouw, dus in dat geval zou het ook nog de startonderbreker kunnen zijn (weet niet of je de kabelboom van de automaat er nog in hebt)
Automaat kun je namelijk alleen starten in Neutraal.
ja de kabelboom van de automaat zit er nog in ja
en bij de spi zit er geen startrelais of onderbreker tussen de kabel die op de startmotor en de accu zit
ook zie ik geen witte achteruitrijlicht blokken op de achterlichten.
dusja wat is het dan?
dat topic had ik al gelezen maar ik vond het wat wazig dus ik dacht ik maak een nieuwe
groeten
Heb je nu geen achteruitrij lampen op je mini ?
dan heb je ze niet nodig.
Bij de SPI zijn groen-bruin en groen-zwart van de achteruitrij schakelaar
die gaan naar een 2-polige witte stekker onder je kachel.
Vergeet niet bij de automaatkabelboom de witte 2 stekkers in elkaar te steken,
die voorheen naar de keuzehandle gingen, anders gaat je startmotor niet rond.
ah oke natuurlijk klinkt logisch zal ik doen
Zijn het wit/roode draden? dan zijn ze inderdaat van de automaat
al aan elkaar geknoopt
Je moet ingelogd zijn om te reageren.