Ik heb een cilinderkop van een 1275 met dubbele klepveren en deze afkorting HC1380C er in geslagen. Wie weet hier meer over te vertellen?
Mischien zegt dit wat over de kop zelf maar ook over het blok waar het voor bedoeld was (high compression) en (1380cc) ?
BUMP
Ik zou toch hetzelfde zeggen als Vincent...
Oja en de T staat voor turbo
Nog nooit gezien.
Wel de T aan het eind wat me boeit.
Turbo koppen hebben een T ingeslagen fabrieks af..maar niet daarzo..
Maat van de kleppen meten.. en het liefst ook de [dikte] maat van de uitlaat klep stelen. [van turbo's zijn de uitlaat klep stelen dikker als de inlaat ] idem voor de klepgeleider bussen [binnemaat dan] en de schotels bovenop..
Veel tuners slaan zelf iets in de kop na bewerking..echter niet allemaal..
Ik heb een cilinderkop van een 1275 met dubbele klepveren en deze afkorting HC1380C er in geslagen. Wie weet
hier meer over te vertellen?
Mischien zegt dit wat over de kop zelf maar ook over het blok waar het voor bedoeld was (high compression) en (1380cc) ?
BUMP
Ik zou toch hetzelfde zeggen als Vincent...
Oja en de T staat voor turbo
Nog nooit gezien.
als de inlaat ] idem voor de klepgeleider bussen [binnemaat dan] en de schotels bovenop..
Wel de T aan het eind wat me boeit.
Turbo koppen hebben een T ingeslagen fabrieks af..maar niet daarzo..
Maat van de kleppen meten.. en het liefst ook de [dikte] maat van de uitlaat klep stelen. [van turbo's zijn de uitlaat klep stelen dikker
Veel tuners slaan zelf iets in de kop na bewerking..echter niet allemaal..
net te laat..
Je moet ingelogd zijn om te reageren.