Precies wat de titel zegt. De oliedruksensor (die dus in het blok zit) lekt. De originele die in het blok zat was dus echt lek want je zag dat ding olie belletjes blazen. Toen heb ik de sensor van mijn andere blok erin gezet en was het even weg. Nu lekt hij weer, maar de sensor zelf blaast geen bellen meer, dus het lekt bij de schroefdraad lijkt mij.. Hoe is dit op te lossen? Olie bijvullen is geen ramp, alleen maakt de Mini zo'n bende van de oprit zo
Beetje vloeibare pakking gebruiken?
Lekte bij mij ook maar gaf geen belletjes. De olie kwam uit het plastic waar ook de aansluiting van de draad zit. Nieuw kost volgens mij 6,50. Zit zo goed vast (althans bij de 2 motorblokken waarbij ik die erin/eruit draaide) dat die volgens mij onmogelijk via schroefdraad kan lekken?
Je kunt ook gaspakking gebruiken. Dat gebruiken loodgieters ook om de aansluiting van kranen dicht te krijgen.
teflon tape...
Oke dat zijn wel goede ideeën zal het eens proberen!
dennisvdh schreef: Lekte bij mij ook maar gaf geen belletjes. De olie kwam uit het plastic waar ook de aansluiting van de draad zit. Nieuw kost volgens mij 6,50. Zit zo goed vast (althans bij de 2 motorblokken waarbij ik die erin/eruit draaide) dat die volgens mij onmogelijk via schroefdraad kan lekken?
Same here, nog ff een nieuwe zoeken dan.
Ik heb ook gewoon een nieuwe gekocht én teflon tape gebruikt, alles is nu lekvrij
Nieuwe ligt klaar bij de minihandel, komt er zondag op te staan. Hopelijk volstaat dat zonder tape.
Risky schreef: Ik heb ook gewoon een nieuwe gekocht én teflon tape gebruikt, alles is [i:31t0mzno]nu[/i:31t0mzno] lekvrij
Precies wat de titel zegt. De oliedruksensor (die dus in het blok zit) lekt. De originele die in het blok zat was dus echt lek want je zag dat ding olie belletjes blazen. Toen heb ik de sensor van mijn andere blok erin gezet en was het even weg. Nu lekt hij weer, maar de sensor zelf blaast geen bellen meer, dus het lekt bij de schroefdraad lijkt mij.. Hoe is dit op te lossen? Olie bijvullen is geen ramp, alleen maakt de Mini zo'n bende van de oprit zo
Beetje vloeibare pakking gebruiken?
Lekte bij mij ook maar gaf geen belletjes. De olie kwam uit het plastic waar ook de aansluiting van de draad zit. Nieuw kost volgens mij 6,50. Zit zo goed vast (althans bij de 2 motorblokken waarbij ik die erin/eruit draaide) dat die volgens mij onmogelijk via schroefdraad kan lekken?
Je kunt ook gaspakking gebruiken. Dat gebruiken loodgieters ook om de aansluiting van kranen dicht te krijgen.
teflon tape...
Oke dat zijn wel goede ideeën
zal het eens proberen!
dennisvdh schreef:
Lekte bij mij ook maar gaf geen belletjes. De olie kwam uit het plastic waar ook de aansluiting van de draad zit. Nieuw kost volgens mij 6,50. Zit zo goed vast (althans bij de 2 motorblokken waarbij ik die erin/eruit draaide) dat die volgens mij onmogelijk via schroefdraad kan lekken?
Same here, nog ff een nieuwe zoeken dan.
Ik heb ook gewoon een nieuwe gekocht én teflon tape gebruikt, alles is nu lekvrij
Nieuwe ligt klaar bij de minihandel, komt er zondag op te staan. Hopelijk volstaat dat zonder tape.
Risky schreef:

Ik heb ook gewoon een nieuwe gekocht én teflon tape gebruikt, alles is [i:31t0mzno]nu[/i:31t0mzno] lekvrij
Nu al??
Daar heb dan lang over gedaan....
Je moet ingelogd zijn om te reageren.