Heb gisteren mijn primary gear van mijn krukas verwijderd om de keering te vervangen . Nu wist ik uit ervaring al dat er wel eens een opstaand randje kan ontstaan in de groeven waar de C washer zit. Deze heb ik dan zo goed moglijk weggevijld. Daarna heb ik de primary gear verwijderd met behulp van een trekker. Bleek dat het randje toch niet helemaal weg was en nu zitten er enkele kretsen in de voorste ( geflensde) bus. kan dit veel kwaad?
alvast bedankt
Voor de 'ollanders: kretsen = krassen.
Zolang ze niet te diep zijn, kan het geen kwaat maar het is beter dat ze er niet in zitten.
Mooie olie groefjes.
Meet eerst de bus eens na. En het gedeelte van de krukas .
Als deze tog al te veel speling heeft kan je hem beter vervangen.
De bus vervangen stelt niet zo heel veel voor en kost je ook niet de kop,wel moet je deze na het plaatsen op maat draaien.
deze heb ik nagemeten en was nog zeer goed. Heb al vernomen dat het niet zo veel kwaad kan. dus ga ik hem laten zitten.
hallo,
Heb gisteren mijn primary gear van mijn krukas verwijderd om de keering te vervangen . Nu wist ik uit ervaring al dat er wel eens een opstaand randje kan ontstaan in de groeven waar de C washer zit. Deze heb ik dan zo goed moglijk weggevijld. Daarna heb ik de primary gear verwijderd met behulp van een trekker. Bleek dat het randje toch niet helemaal weg was en nu zitten er enkele kretsen in de voorste ( geflensde) bus. kan dit veel kwaad?
alvast bedankt
Voor de 'ollanders: kretsen = krassen.
Zolang ze niet te diep zijn, kan het geen kwaat maar het is beter dat ze er niet in zitten.
Mooie olie groefjes.
Meet eerst de bus eens na. En het gedeelte van de krukas .
Als deze tog al te veel speling heeft kan je hem beter vervangen.
De bus vervangen stelt niet zo heel veel voor en kost je ook niet de kop,wel moet je deze na het plaatsen op maat draaien.
deze heb ik nagemeten en was nog zeer goed. Heb al vernomen dat het niet zo veel kwaad kan. dus ga ik hem laten zitten.
Je moet ingelogd zijn om te reageren.