ik wil mij een nieuwe uitlaat gaan zorgen en ben gevallen op de lcb stage 2 hi flow en de singel box 1.75 inch ook van maniflow
als ik deze uitlaat heb dan heb ik een volledige stage 1 op mijn 998 zitten
mijn vraag is nu als ik in de verdere toekomst nog ga tunen aan mijn blok is dan de 1.75 inch genoeg of kan ik dan best de 2 inch nemen
of best de twin box nemen
heb mij laten zeggen dat er geen betere uitlaten zijn dan maniflow
Het ligt er echt aan wat je wilt, Vizard maar ook Keith Calver hebben hier heel veel over geschreven.
Voor je 998 gaat 2" alleen maar vermogensverlies opleveren.
Maniflow is inderdaad erg goed maar het ligt maar net aan je andere aanpassingen welk spruitstuk ideaal is.
1,75 is meer dan zat voor een 1000. Ook al ga je 'm nog flink opfokken. Is ook prima voor snelle 1275's
2" is echt overdone op een 998, zelfs en getunede.
Ik heb een Maniflow Cooper freeflow LCB (3 -> 1) en een Maniflow linkpipe en side-exit demper op mijn 998, en dat rijdt prima en klinkt nog redelijk beschaafd.
Geen betere dan Maniflow? Ach, voor de LCB's klopt dat wel denk ik, zeker vergeleken met -met name- de pasvorm van sommige andere merken. Wat linkpipe en achterdemper betreft heb je nog wel meer goede keuzes, waarvan de RC40 in alle mogelijke vormen eigenlijk de beste keus is naar mijn mening.
Morgen komt mijn freeflow uitlaatspruitstuk samen met rc40 met dubbele demper binnen, zowel volgens Calver als Vizard werkt deze combi het best voor een 998 (tot ik meen 65pk).
gaat deze week uitendelijk een uitlaat bestellen en nog wat dingen.
LM004S11R Maniflow Exhaust LCB Manifold - Stage 2 Hi Flow
GMC3000 Mini Sp Alloy Water Heated Inlet Manifold - HS4/HIF44
LANMS0359 Throttle Cable - 998cc, 1974-89
AJM601 Exhaust/Inlet Manifold Gasket
LST001B Maniflow Centre Exit Exhaust System - 1.75'' Twin Box
ik wil mij een nieuwe uitlaat gaan zorgen en ben gevallen op de lcb stage 2 hi flow en de singel box 1.75 inch ook van maniflow
als ik deze uitlaat heb dan heb ik een volledige stage 1 op mijn 998 zitten
mijn vraag is nu als ik in de verdere toekomst nog ga tunen aan mijn blok is dan de 1.75 inch genoeg of kan ik dan best de 2 inch nemen
of best de twin box nemen
heb mij laten zeggen dat er geen betere uitlaten zijn dan maniflow
Het ligt er echt aan wat je wilt, Vizard maar ook Keith Calver hebben hier heel veel over geschreven.
Voor je 998 gaat 2" alleen maar vermogensverlies opleveren.
Maniflow is inderdaad erg goed maar het ligt maar net aan je andere aanpassingen welk spruitstuk ideaal is.
1,75 is meer dan zat voor een 1000. Ook al ga je 'm nog flink opfokken. Is ook prima voor snelle 1275's
2" is echt overdone op een 998, zelfs en getunede.
Ik heb een Maniflow Cooper freeflow LCB (3 -> 1) en een Maniflow linkpipe en side-exit demper op mijn 998, en dat rijdt prima en klinkt nog redelijk beschaafd.
Geen betere dan Maniflow? Ach, voor de LCB's klopt dat wel denk ik, zeker vergeleken met -met name- de pasvorm van sommige andere merken. Wat linkpipe en achterdemper betreft heb je nog wel meer goede keuzes, waarvan de RC40 in alle mogelijke vormen eigenlijk de beste keus is naar mijn mening.
Morgen komt mijn freeflow uitlaatspruitstuk samen met rc40 met dubbele demper binnen, zowel volgens Calver als Vizard werkt deze combi het best voor een 998 (tot ik meen 65pk).
gaat deze week uitendelijk een uitlaat bestellen en nog wat dingen.
LM004S11R Maniflow Exhaust LCB Manifold - Stage 2 Hi Flow
GMC3000 Mini Sp Alloy Water Heated Inlet Manifold - HS4/HIF44
LANMS0359 Throttle Cable - 998cc, 1974-89
AJM601 Exhaust/Inlet Manifold Gasket
LST001B Maniflow Centre Exit Exhaust System - 1.75'' Twin Box
hopelijk heb ik een goede keuze gemaakt.
Je moet ingelogd zijn om te reageren.