wat mag ik voor een austin metro 1275cc bj1989 motorblok met turbo nog maximum
betalen moest ik hem kopen .
zijn deze makkelijk in te bouwen en kan ik de motor ook gebruiken zonder turbo
of lukt dit dan weer niet.
hoor het wel
groeten
Wat je ervoor kan/mag/moet betalen hangt van de staat van het blok af.
Kun je het zo inbouwen ? Nee, je zult allereerst een aanpassing moeten maken aan het schutbord vanwege de positie van de Turbo. Dit is niet heel eenvoudig.
Het blok gebruiken zonder turbo ? Jahoor.. waarschijnlijk heb je dan het vermogen van een 1000je, zo niet minder. Dan kun je beter op zoek gaan naar een blok van een 1300 Cooper of een 1300 Metro of iets dergelijks.
En als je een hele Metro Turbo kunt kopen: hou die origineel ! Zijn erg schaars aan het worden !
Metro turbo motor zonder turbo zal zo'n 60pk geven. Iets minder dan een standaard 1300 ivm de turbo nokkenas. Ik meen dat ie anders is. Als je er een andere nokkenas in zet is dat ook opgelost.
Veel meer vermogen en koppel(!) dan een 1000tje!
Zonder turbo makkelijk in te bouwen. Maar ja, dan zit ie er dus niet meer op...
Wel een bijzondere uitvoering, zo'n Metro Rurbo
toevallig staat er nu eentje bij markt,
maar er staat geen prijs bij, dus die zal ook wel de hoofdprijs willen.
De compressie is toch ook lager in die blokjes? Zonder turbo is dat dus ook weer ongunstig
Spherix schreef: De compressie is toch ook lager in die blokjes? Zonder turbo is dat dus ook weer ongunstig
Is het zelfde als een standaard Metro 1275: 1:9,4
Vrij hoog voor een turbomotor
hallo allemaal
wat mag ik voor een austin metro 1275cc bj1989 motorblok met turbo nog maximum
betalen moest ik hem kopen .
zijn deze makkelijk in te bouwen en kan ik de motor ook gebruiken zonder turbo
of lukt dit dan weer niet.
hoor het wel
groeten
Wat je ervoor kan/mag/moet betalen hangt van de staat van het blok af.
Dan kun je beter op zoek gaan naar een blok van een 1300 Cooper of een 1300 Metro of iets dergelijks.

Kun je het zo inbouwen ? Nee, je zult allereerst een aanpassing moeten maken aan het schutbord vanwege de positie van de Turbo. Dit is niet heel eenvoudig.
Het blok gebruiken zonder turbo ? Jahoor.. waarschijnlijk heb je dan het vermogen van een 1000je, zo niet minder.
En als je een hele Metro Turbo kunt kopen: hou die origineel ! Zijn erg schaars aan het worden !
Metro turbo motor zonder turbo zal zo'n 60pk geven. Iets minder dan een standaard 1300 ivm de turbo nokkenas. Ik meen dat ie anders is. Als je er een andere nokkenas in zet is dat ook opgelost.


Veel meer vermogen en koppel(!) dan een 1000tje!
Zonder turbo makkelijk in te bouwen. Maar ja, dan zit ie er dus niet meer op...
Wel een bijzondere uitvoering, zo'n Metro Rurbo
toevallig staat er nu eentje bij markt,
maar er staat geen prijs bij, dus die zal ook wel de hoofdprijs willen.
De compressie is toch ook lager in die blokjes? Zonder turbo is dat dus ook weer ongunstig
Spherix schreef:
De compressie is toch ook lager in die blokjes? Zonder turbo is dat dus ook weer ongunstig
Is het zelfde als een standaard Metro 1275: 1:9,4
Vrij hoog voor een turbomotor
Je moet ingelogd zijn om te reageren.