Ik ben Maarten, 20jaar oud, woon in de buurt van Amsterdam. Mijn liefde voor autos is al op vroege leeftijd begonnen en toen keek ik met name erg naar de mini coopers, en de mx-5. De mx-5 droom is anderhalfjaar geleden vervult door een mooie rode mx-5 te kopen, was toen helemaa standaard maar heb ik de tussentijd erg veel veranderd aan de auto.
Afgelopen winter heb ik een 2de mx-5 gekocht als opknap project voor de winter, aangezien mijn zomerhobby dan niet meer echt kan, doe ik in de winter mijn "Winterhobby", Autos restuareren.
Ik ben van plan deze winter een mini cooper te restaureren, welliswaar natuurlijk het oude model van voor 1990. Het liefst ouder.
Ik heb hier een aantal vragen over en vroeg mij af of jullie mij konden helpen.
Wat zijn de bekende roest plekken van de mini?
Wat zijn aandachtspunten voor aankoop qua technisch?
Wie heeft er nog meer tips om op te letten en goed naar te kijken bij een aankoop?
Ik ben 1,95m En ja dat past. Je zit namelijk best laag, het enige waar je aan moet wennen is de stuurpositie (ergens tussen je knieën waarschijnlijk)
Er wordt door veel mensen (die kleiner zijn) een stuurkolomverlager gemonteerd (chromen geval waardoor je stuur wat lager komt) en dat zou ik er direct uithalen anders past het nog lastiger!
Heel erg bedankt voor je antwoord, ik kan nu met een gerust hart gaan kijken naar de mini's:) Dit was eigenlijk mijn grootste zorg..
Zie het volgende niet als een aanval aub, maar als een manier waarom ik het niet snap...
Ik ben best technisch weg gelegd, ik restaureer autos, trek autos uit elkaar en bouw het opnieuw in elkaar. Technische studie afgerond voor energie centrales, en booreilanden, en scheepvaart.
Maar wat ik niet snap, als je de stuurkolom verkleint volgens jou, door middel van een chromen buis. En je haalt deze buis weg, heb je niet de orginele lengte terug..? Wat zou dat onderdeel eventueel kosten mocht de eigenaar dat orginele onderdeel niet meer hebben?
En heb je mischien fotos van hoe het eruit ziet zonder stuurkolomverlager en met stuurkolomverlager? Ik ken van de mx-5jes, dat veel mensen onderdelen een eigen kleur geven.. sommige mensen maken alle chrome dingen zwart, rood, groen,roze wat dan ook. en sommige maken andere onderdelen juist "Chroomkleurig( polijsten) "
Ik zie wel dat er graag geholpen word op dit forum, en dat stel ik zeer op prijs:)
Altijd goed te lezen dat hulp gewaardeerd wordt.
Ikzelf voel me niet snel aangevallen hoor, dus spui vooral je twijfels!
Ik leg 'm wel terug bij jezelf Ik had het namelijk over een stuurkolomVERLAGER en geen verkleiner Dat heb ik nog nooit gezien in Mini's namelijk
Verkleiner zoals veel gebruikt wordt is bijvoorbeeld DEZE
Erin en eruit halen is een kwestie van een paar bouten en moeren, stelt niets voor maar is een groot verschil in de ruimte die je hebt als je achter het stuur zit, helemaal als je langer bent dan de gemiddelde medemensch
Ik heb die term nog nooit gehoord, en was er tot nu totaal onbekend mee, vandaar de vraag:P
Dank u wel voor de uitleg.
Is er nog meer dat ik moet weten? Ik zoek een opknapper met weinig laswerk eigenlijk. Interieur mag totaal gestript zijn..
Wat zijn daar een beetje de richtprijzen voor volgens jullie? Ik zie op MP 1tje staan voor 650... met laswerk.. en verder van 1250 waar niet over laswerk of interieur werk gesproken word.
Ligt de 1250 te hoog voor zo'n auto? Of juist te laag en moet ik suspicious worden?
Vandaag bij 1 van 1250 gekeken, erg veel roest, op de bekende plekken zoals op het forum beschreven was.
Het rijd wel echt gaaf!
Ik zat wel met 1 probleempje, heb het hem niet gevraagd, wou het hier stellen eigenlijk...
De mini heeft 4 versnellingen. 1,2,3,4 en een reverse.. Maar waar zit de reverse? Ik had hem niet nodig, maar heb even gezocht met de pook, maar kon hem nergens vinden. zit hij naast de 1,2,3,4? Of een apart pookje, schakelaartje? Of is het heel stevig doorduwen? Ben de achteruit op de meest rare plekken gewend, maar kon hem hier niet vinden:P
Hopelijk kunnen jullie mij helpen:)
Ik ben echt 100% verliefd op de mini, en ga er ook zeker 1 kopen!!! Hopelijk kan ik nog veel tips van jullie ontvangen:) En mischien leuke gesprekken houden?
De reverse zit links boven, pook omhoogtrekken en naar links duwen (even uit m'n hoofd hoor, is een automatisme geworden... hihi)
Ik ben bang dat je voor rond de 1000 euro blij mag zijn dat je een Mini met APK vindt, en dan is de vraag hoe het met roest zit...
Ik heb een redelijk roestvrije Mini te koop, een matzwarte SPi , staat ook op Marktplaats (zoek op Retro Mini).
dus voor die 1100 euro meer, dan jij zoekt, weet je zeker dat je met roest de komende jaren geen probleem hebt... ligt er dan natuurlijk alleen nog aan of je budget hebt..
Ingediend door R van Engelen op di, 09-09-2014 16:24
De achteruit kan je vinden door de pook in zn vrij te zetten tussen de 3 en zn 4, dan optillen en rechts naast de 4 daar beneden.
En als je hem hoor knarsen weet je gelijk dat er iets met het de koppeling/versnellingsbak is xP
Dank jullie wel, optillen, rechstonderin naast de 4 dus. Mooi, weet ik dat voor de volgende.
Ik heb nog niet echt een budget bepaald, wou eerst kijken wat ik voor 1250 zeg maar zou krijgen. ( Ik weet dat het de ene keer beter andere keer slechter is voor dit bedrag.) Hij wou wel tot rond de 1000 zakken, liever niet eronder.
Ik zoek een mini, met het liefst minimaal laswerk, ik weet uit ervaringen, een mx-5 en een peugeot 404 gerestaureerd, dat het laswerk lastig te bepalen is, soms zitten er meer plekken dan je kan zien. Dus minimaal laswerk, mag wel wat zitten.
En qua interieur mag het compleet gestript zijn. Ik ben toch iemand die het maakt zoals ik het hebben wil van binnen.
Ik denk dat mijn budget rond de 1500 gaat liggen, aangezien de mini's rond die prijs staan.
2000 euro is echt te gek, dan moet ik het mischien een jaar uitstellen.
Ik hoop snel van jullie te horen:D
Ik ben sowieso heel enthausiast over dit forum, en natuurlijk over de betreffende auto zelf
Ik zie inderdaad dat er veel gedaan moet worden, zoals de advertentie meld is de onderkant goed, en zitten alle onderdelen die gelast moeten worden er nieuw bij. Dus kwestie van verwisselen lijkt mij.
Ik zal zeker goed gaan kijken hoe en wat natuurlijk, prijs is ook niet voor niets zo laag...
Heel erg bedankt voor je tips en oplettendheid Waardeer ik heel erg
Als, wat ik aan de foto's al zie, aan nieuw plaatwerk erbij zit, heb je aan 400 euro een koopje...
Aan elk paneel zit namelijk roest...
En dat is geen kwestie van uitwisselen. Tenzij je laskwaliteiten van een hoog niveau zijn.
En dan nog niet te spreken over wat niet zichtbaar is...
Maargoed, zoals al eerder aangegeven, succes met het vinden van een Mini onder de 1250 euro waar minimaal laswerk aan zit. Dit is bij deze mini zéker niet het geval
Klopt, die zal ik ook niet vinden nee. Maar deze prijs ligt wel erg laag.. en daarvoor kan ik weinig miskoop doen toch? Verwacht dat de onderdelen los al meer waard zullen zijn bij eventueel in onderdelen verkopen?
Een andere mini tegen gekomen, voor een klein bedrag, 3jaar geleden opnieuw gespoten, alleen de onderkantjes van de deuren roestig... mischien word dit mijn mini? :-)
Denk dat ik deze week een mini ga halen met de ambulance.
Hij is 100% gestript, opgeknapt, hoeft eigenlijk weer opgebouwd te worden en gespoten te worden. Beide kan ik
Moet nog even regelen dat hij in de stalling kan staan bij mijn oom, als dat geregeld is, ga ik de eigenaar bellen en een afspraak maken! Ik ben enthausiast:D
12" worstenvelgen voor €500,- lijkt me errug sterk. Of het moeten Force Racing Split Rims zijn ofzo
1000tje moet je niet teveel van verwachten, is niet zoveel vraag naar :p
Hij is gekocht! Ik zal zo even fotos plaatsen, ben net thuis. Morgen gelijk aan het werk eraan! Alle spullen uitzoeken, zit nu nog in grote kisten. En goed kijken en lekker dromen Ben al helemaal verliefd!
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door hyena op za, 06-09-2014 10:38
Goedendag allemaal.
Ik zal mij even kort voorstellen.
Ik ben Maarten, 20jaar oud, woon in de buurt van Amsterdam. Mijn liefde voor autos is al op vroege leeftijd begonnen en toen keek ik met name erg naar de mini coopers, en de mx-5. De mx-5 droom is anderhalfjaar geleden vervult door een mooie rode mx-5 te kopen, was toen helemaa standaard maar heb ik de tussentijd erg veel veranderd aan de auto.
Afgelopen winter heb ik een 2de mx-5 gekocht als opknap project voor de winter, aangezien mijn zomerhobby dan niet meer echt kan, doe ik in de winter mijn "Winterhobby", Autos restuareren.
Ik ben van plan deze winter een mini cooper te restaureren, welliswaar natuurlijk het oude model van voor 1990. Het liefst ouder.
Ik heb hier een aantal vragen over en vroeg mij af of jullie mij konden helpen.
Wat zijn de bekende roest plekken van de mini?
Wat zijn aandachtspunten voor aankoop qua technisch?
Wie heeft er nog meer tips om op te letten en goed naar te kijken bij een aankoop?
Ik hoor het graag van jullie!
Met vriendelijke groet,
Maarten
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door Arie B op za, 06-09-2014 10:42
Welkom hier Maarten!
Aangezien je niet de eerste bent met die vragen is er een goed topic hierover!
link
Succes!
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door hyena op za, 06-09-2014 12:07
Dank u wel!
Draadje doorgelezen. Hier heb ik veel aan.
Ik zit met nog een vraag, ik ben 1.9meter past dit wel in de cooper?
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door Arie B op za, 06-09-2014 13:41
Ik ben 1,95m En ja dat past. Je zit namelijk best laag, het enige waar je aan moet wennen is de stuurpositie (ergens tussen je knieën waarschijnlijk)
Er wordt door veel mensen (die kleiner zijn) een stuurkolomverlager gemonteerd (chromen geval waardoor je stuur wat lager komt) en dat zou ik er direct uithalen anders past het nog lastiger!
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door hyena op za, 06-09-2014 17:01
Heel erg bedankt voor je antwoord, ik kan nu met een gerust hart gaan kijken naar de mini's:) Dit was eigenlijk mijn grootste zorg..
Zie het volgende niet als een aanval aub, maar als een manier waarom ik het niet snap...
Ik ben best technisch weg gelegd, ik restaureer autos, trek autos uit elkaar en bouw het opnieuw in elkaar. Technische studie afgerond voor energie centrales, en booreilanden, en scheepvaart.
Maar wat ik niet snap, als je de stuurkolom verkleint volgens jou, door middel van een chromen buis. En je haalt deze buis weg, heb je niet de orginele lengte terug..? Wat zou dat onderdeel eventueel kosten mocht de eigenaar dat orginele onderdeel niet meer hebben?
En heb je mischien fotos van hoe het eruit ziet zonder stuurkolomverlager en met stuurkolomverlager? Ik ken van de mx-5jes, dat veel mensen onderdelen een eigen kleur geven.. sommige mensen maken alle chrome dingen zwart, rood, groen,roze wat dan ook. en sommige maken andere onderdelen juist "Chroomkleurig( polijsten) "
Ik zie wel dat er graag geholpen word op dit forum, en dat stel ik zeer op prijs:)
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door Arie B op za, 06-09-2014 17:17
Altijd goed te lezen dat hulp gewaardeerd wordt.
Ikzelf voel me niet snel aangevallen hoor, dus spui vooral je twijfels!
Ik leg 'm wel terug bij jezelf Ik had het namelijk over een stuurkolomVERLAGER en geen verkleiner Dat heb ik nog nooit gezien in Mini's namelijk
Verkleiner zoals veel gebruikt wordt is bijvoorbeeld DEZE
Erin en eruit halen is een kwestie van een paar bouten en moeren, stelt niets voor maar is een groot verschil in de ruimte die je hebt als je achter het stuur zit, helemaal als je langer bent dan de gemiddelde medemensch
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door hyena op za, 06-09-2014 17:29
Ah oke, mijn excuses daarvoor!
Ik heb die term nog nooit gehoord, en was er tot nu totaal onbekend mee, vandaar de vraag:P
Dank u wel voor de uitleg.
Is er nog meer dat ik moet weten? Ik zoek een opknapper met weinig laswerk eigenlijk. Interieur mag totaal gestript zijn..
Wat zijn daar een beetje de richtprijzen voor volgens jullie? Ik zie op MP 1tje staan voor 650... met laswerk.. en verder van 1250 waar niet over laswerk of interieur werk gesproken word.
Ligt de 1250 te hoog voor zo'n auto? Of juist te laag en moet ik suspicious worden?
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door hyena op ma, 08-09-2014 08:50
Iemand?
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door hyena op di, 09-09-2014 15:02
Vandaag bij 1 van 1250 gekeken, erg veel roest, op de bekende plekken zoals op het forum beschreven was.
Het rijd wel echt gaaf!
Ik zat wel met 1 probleempje, heb het hem niet gevraagd, wou het hier stellen eigenlijk...
De mini heeft 4 versnellingen. 1,2,3,4 en een reverse.. Maar waar zit de reverse? Ik had hem niet nodig, maar heb even gezocht met de pook, maar kon hem nergens vinden. zit hij naast de 1,2,3,4? Of een apart pookje, schakelaartje? Of is het heel stevig doorduwen? Ben de achteruit op de meest rare plekken gewend, maar kon hem hier niet vinden:P
Hopelijk kunnen jullie mij helpen:)
Ik ben echt 100% verliefd op de mini, en ga er ook zeker 1 kopen!!! Hopelijk kan ik nog veel tips van jullie ontvangen:) En mischien leuke gesprekken houden?
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door Peter op di, 09-09-2014 15:14
De reverse zit links boven, pook omhoogtrekken en naar links duwen (even uit m'n hoofd hoor, is een automatisme geworden... hihi)
Ik ben bang dat je voor rond de 1000 euro blij mag zijn dat je een Mini met APK vindt, en dan is de vraag hoe het met roest zit...
Ik heb een redelijk roestvrije Mini te koop, een matzwarte SPi , staat ook op Marktplaats (zoek op Retro Mini).
dus voor die 1100 euro meer, dan jij zoekt, weet je zeker dat je met roest de komende jaren geen probleem hebt... ligt er dan natuurlijk alleen nog aan of je budget hebt..
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door (b)engeltje op di, 09-09-2014 15:20
Peter, de achteruit zicht rechts-onder.
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door Peter op di, 09-09-2014 15:27
Zoals gezegd, is een automatisme geworden....
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door R van Engelen op di, 09-09-2014 16:24
De achteruit kan je vinden door de pook in zn vrij te zetten tussen de 3 en zn 4, dan optillen en rechts naast de 4 daar beneden.
En als je hem hoor knarsen weet je gelijk dat er iets met het de koppeling/versnellingsbak is xP
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door hyena op di, 09-09-2014 17:06
Ah, wat een reacties!!!
Dank jullie wel, optillen, rechstonderin naast de 4 dus. Mooi, weet ik dat voor de volgende.
Ik heb nog niet echt een budget bepaald, wou eerst kijken wat ik voor 1250 zeg maar zou krijgen. ( Ik weet dat het de ene keer beter andere keer slechter is voor dit bedrag.) Hij wou wel tot rond de 1000 zakken, liever niet eronder.
Ik zoek een mini, met het liefst minimaal laswerk, ik weet uit ervaringen, een mx-5 en een peugeot 404 gerestaureerd, dat het laswerk lastig te bepalen is, soms zitten er meer plekken dan je kan zien. Dus minimaal laswerk, mag wel wat zitten.
En qua interieur mag het compleet gestript zijn. Ik ben toch iemand die het maakt zoals ik het hebben wil van binnen.
Ik denk dat mijn budget rond de 1500 gaat liggen, aangezien de mini's rond die prijs staan.
2000 euro is echt te gek, dan moet ik het mischien een jaar uitstellen.
Ik hoop snel van jullie te horen:D
Ik ben sowieso heel enthausiast over dit forum, en natuurlijk over de betreffende auto zelf
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door hyena op di, 09-09-2014 19:34
Als hij er morgen nog staat, ga ik bij deze kijken en 99% kans op kopen.
Eigenlijk geen laswerk heb gebeld met de eigenaar. Alles wat gelast moet worden, zitten nieuwe onderdelen voor erbij...
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/mini ... ousPage=lr
Ik ben benieuwd of hij er morgen nog is!!!:)
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door MarcoGuus op di, 09-09-2014 22:18
Ik zou bij deze mini ook goed naar de dorpels en in de wielkasten kijken
Ook de subframes zijn gevoelig voor roest!
Hier zit volgens mij heel veel laswerk aan!
Zowat rondom, wordt complete restauratie zo op 1e oog.
Mijne was er zeker minder ernstig aan toe, maar moest toch compleet onder handen worden genomen...
Maar goed je bent handig zoals je schrijft
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door hyena op di, 09-09-2014 22:21
Ik zie inderdaad dat er veel gedaan moet worden, zoals de advertentie meld is de onderkant goed, en zitten alle onderdelen die gelast moeten worden er nieuw bij. Dus kwestie van verwisselen lijkt mij.
Ik zal zeker goed gaan kijken hoe en wat natuurlijk, prijs is ook niet voor niets zo laag...
Heel erg bedankt voor je tips en oplettendheid Waardeer ik heel erg
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door hyena op wo, 10-09-2014 10:49
Ik woon zelf in de buurt van Amsterdam, en de auto staat in rotterdam.
Is er een kenner die eventueel mee zou willen?
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door Peter op wo, 10-09-2014 12:08
Als, wat ik aan de foto's al zie, aan nieuw plaatwerk erbij zit, heb je aan 400 euro een koopje...
Aan elk paneel zit namelijk roest...
En dat is geen kwestie van uitwisselen. Tenzij je laskwaliteiten van een hoog niveau zijn.
En dan nog niet te spreken over wat niet zichtbaar is...
Maargoed, zoals al eerder aangegeven, succes met het vinden van een Mini onder de 1250 euro waar minimaal laswerk aan zit. Dit is bij deze mini zéker niet het geval
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door hyena op wo, 10-09-2014 12:10
Klopt, die zal ik ook niet vinden nee. Maar deze prijs ligt wel erg laag.. en daarvoor kan ik weinig miskoop doen toch? Verwacht dat de onderdelen los al meer waard zullen zijn bij eventueel in onderdelen verkopen?
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door hyena op wo, 10-09-2014 21:19
Helaas is deze mini verkocht, maar niet aan mij ik hoop snel een andere mini te vinden.
Ik zal zeker actief blijven op dit forum. Alvast bedankt voor jullie hulp:)
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door hyena op zo, 14-09-2014 02:01
Een andere mini tegen gekomen, voor een klein bedrag, 3jaar geleden opnieuw gespoten, alleen de onderkantjes van de deuren roestig... mischien word dit mijn mini? :-)
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door hyena op zo, 14-09-2014 21:15
Denk dat ik deze week een mini ga halen met de ambulance.
Hij is 100% gestript, opgeknapt, hoeft eigenlijk weer opgebouwd te worden en gespoten te worden. Beide kan ik
Moet nog even regelen dat hij in de stalling kan staan bij mijn oom, als dat geregeld is, ga ik de eigenaar bellen en een afspraak maken! Ik ben enthausiast:D
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door hyena op ma, 15-09-2014 11:58
so far so good... Woensdag rond 12uur halen en eventueel meenemen.
Extra motorblok, extra set velgen ( hij had het over worsten velgen die los al rond de 500euro opbrengen?!? kan dit kloppen? )
Woensdag een autoambulance regelen, en gaan met de banaan:) Ik houd jullie dan op de hoogte met fotos!:)
Iemand nog tips? Hij zorgt ervoor dat ik het motorblok draaiend kan zien. Waar kan ik dan op letten?
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door Willy1 op ma, 15-09-2014 19:31
Worstenvelgen voor 500 euro? Zullen dan hele speciale velgjes moeten zijn.
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door hyena op ma, 15-09-2014 19:48
Dat is wat hij noemde via de telefoon, inderdaad de 17" kosten dat... de 12" voor de mini rond de 100euro..
Wat zou een 1000 HLE blokje opleveren? Geen idee of hij loopt, hij is wel gangbaar.
Waar staat de HLE trouwens voor?
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door Willy1 op ma, 15-09-2014 19:58
Die 17 inch velgen ga je toch niet op jouw auto zetten of koop je een New Mini?
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door hyena op ma, 15-09-2014 20:16
Het zijn 12" velgjes. sorry voor de onduidelijkheid
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door Arie B op di, 16-09-2014 00:41
12" worstenvelgen voor €500,- lijkt me errug sterk. Of het moeten Force Racing Split Rims zijn ofzo
1000tje moet je niet teveel van verwachten, is niet zoveel vraag naar :p
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door hyena op di, 16-09-2014 09:25
Wat is er niet teveel van verwachten?:P 100? 200? 300?
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door Arie B op di, 16-09-2014 09:46
Op basis van de foto zou ik zeggen € 50,- (als je dat er al voor krijgt)
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door hyena op di, 16-09-2014 09:50
Ah oke, weer wat wijzer..
Ik ga morgen rond 12uur kijken, goed kijken naar de auto. en zal dan kijken of ik hem koop of niet..
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door Willy1 op di, 16-09-2014 23:08
Maarten, was het wat?
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door hyena op di, 16-09-2014 23:12
ik moet nog kijken;P
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door hyena op wo, 17-09-2014 19:46
Hij is gekocht! Ik zal zo even fotos plaatsen, ben net thuis. Morgen gelijk aan het werk eraan! Alle spullen uitzoeken, zit nu nog in grote kisten. En goed kijken en lekker dromen Ben al helemaal verliefd!
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door hyena op wo, 17-09-2014 21:53
De austin Mini! uit 1984.
De huidige velgjes
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door Willy1 op za, 20-09-2014 14:58
Alleen spuiten, of is dit weer een andere?
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door hyena op zo, 21-09-2014 12:20
Deze is mijn project. Dus eerst klaar maken voor het spuiten.
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door hyena op do, 02-10-2014 00:37
Mischien een paar knullige vragen... Maar voordat ik alles kapot maak...
Hoe verwijder je uit een mini mk5:
Een dashboard,
Stuurkolom
Voorbrug? ( Draagarmen, motorblok geheel in 1)
Achterbrug
ramen ( voor, achter, zijramen)
Ik hoor het graag van jullie!
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door Theo van den Bogaard op do, 02-10-2014 08:21
gebruik de zoekfunctie hier op het forum .. en/of koop een handboek:
http://www.minisevenclub.nl/wiki/haynes ... -1969-2001
groetjes,
Theo van den Bogaard
RE: Paar vragen, en voorstellen.
Ingediend door hyena op do, 02-10-2014 09:59
Sorry mijn fout, op andere forums nooit echt een goede zoekfunctie gehad, vandaar dat ik hem meestal "oversla"
Mijn excuses!
Heel erg bedankt Theo!