Laatste keer dat ik checkte ging ik daar nog over... We willen je alleen maar helpen Je hebt het toch al zo druk Ah, daarom geef je me nog meer werk Nee, ik snap m Geduld is een schone zaak zekerweten Jaapio De poll staat, 21 dagen om te stemmen. [size=75:1ecp89ul]Jaap, help me ff herinneren als de 21 dagen over zijn [/size:1ecp89ul] doe ik Krullebol gaat de goed kant op Jaapio ik heb ook maar ff een duit in het zakje gedaan mijn stem was niet waar de meeste op stemmen maar net die andere dat is net ff een appartere naam suc6 met de poll nu hopen dat er bij mij ook een poll komt!!!!!!!!!!! mini-boy schreef: suc6 met de poll nu hopen dat er bij mij ook een poll komt!!!!!!!!!!! je bent bijna op de 1000 alleen de rottige prune he Jaapio wel stemmen mensen sta al week op 15 ofzo Jaapio 2 dagen nog Jaapio Dank voor de herinnering. Reeds gestemd! Ik heb al gestemd! Ikke ook dit was (is) de laatste stemdag Jaapio Nou Jaapio, ga je maar alvast voorbereiden op je nieuwe naam. Op welk lichaamsdeel ga je de naam laten tatoeren? :)" title="Evil" /> waar krult het nog meer Berry Jaapio onder je armen haha Thanks voor het wegnemen van akelige gedachten Mini-boy het was idd ook precies wat ik bedoelde... sommige mensen hebben echt een zieke geest om meteen aan andere krullende haartjes te denken Jaapio jaapio1984 schreef: sommige mensen hebben echt een zieke geest om meteen aan andere krullende haartjes te denken ## persoonlijk vind ik het wel een [i:3heh4l5q]heeeel[/i:3heh4l5q] spannende plek voor een hete krultang! en ik denk dat Tincu wel bereid is die goed gloeiend te stoken nadat je bij haar 'een zieke geest' voorondersteld hebt. * Lid Noor.....* ## begon je er niet [i:3heh4l5q]zelf[/i:3heh4l5q] over?? en mijn naam is een feit.. krullebol it is :d Jaapio jaapio1984 schreef: sommige mensen hebben echt een zieke geest om meteen aan andere krullende haartjes te denken Wie reageerde er op mijn vraagstuk? Lijkt mij niet dat ik dan de zieke geest heb... Sterkte met de naam. Gefeliciteerd met je naam. Ik zet een een slotje op dit topic Paginering Eerste pagina Eerste Page 1 Huidige pagina 2 Je moet ingelogd zijn om te reageren.
De poll staat, 21 dagen om te stemmen. [size=75:1ecp89ul]Jaap, help me ff herinneren als de 21 dagen over zijn [/size:1ecp89ul]
mijn stem was niet waar de meeste op stemmen maar net die andere dat is net ff een appartere naam suc6 met de poll nu hopen dat er bij mij ook een poll komt!!!!!!!!!!!
mini-boy schreef: suc6 met de poll nu hopen dat er bij mij ook een poll komt!!!!!!!!!!! je bent bijna op de 1000 alleen de rottige prune he Jaapio
Nou Jaapio, ga je maar alvast voorbereiden op je nieuwe naam. Op welk lichaamsdeel ga je de naam laten tatoeren? :)" title="Evil" />
het was idd ook precies wat ik bedoelde... sommige mensen hebben echt een zieke geest om meteen aan andere krullende haartjes te denken Jaapio
jaapio1984 schreef: sommige mensen hebben echt een zieke geest om meteen aan andere krullende haartjes te denken ## persoonlijk vind ik het wel een [i:3heh4l5q]heeeel[/i:3heh4l5q] spannende plek voor een hete krultang! en ik denk dat Tincu wel bereid is die goed gloeiend te stoken nadat je bij haar 'een zieke geest' voorondersteld hebt. * Lid Noor.....* ## begon je er niet [i:3heh4l5q]zelf[/i:3heh4l5q] over??
jaapio1984 schreef: sommige mensen hebben echt een zieke geest om meteen aan andere krullende haartjes te denken Wie reageerde er op mijn vraagstuk? Lijkt mij niet dat ik dan de zieke geest heb... Sterkte met de naam.
Laatste keer dat ik checkte ging ik daar nog over...
We willen je alleen maar helpen
Je hebt het toch al zo druk 
Ah, daarom geef je me nog meer werk
Nee, ik snap m 

Geduld is een schone zaak
zekerweten
Jaapio
De poll staat, 21 dagen om te stemmen.
[/size:1ecp89ul]
[size=75:1ecp89ul]Jaap, help me ff herinneren als de 21 dagen over zijn
doe ik

Krullebol gaat de goed kant op
Jaapio
ik heb ook maar ff een duit in het zakje gedaan
mijn stem was niet waar de meeste op stemmen maar net die andere dat is net ff een appartere naam
suc6 met de poll
nu hopen dat er bij mij ook een poll komt!!!!!!!!!!!
mini-boy schreef:

suc6 met de poll
nu hopen dat er bij mij ook een poll komt!!!!!!!!!!!
je bent bijna op de 1000
alleen de rottige prune he
Jaapio
wel stemmen mensen sta al week op 15 ofzo
Jaapio
2 dagen nog
Jaapio
Dank voor de herinnering. Reeds gestemd!
Ik heb al gestemd!
Ikke ook
dit was (is) de laatste stemdag
Jaapio
Nou Jaapio, ga je maar alvast voorbereiden op je nieuwe naam.
:)" title="Evil" />
Op welk lichaamsdeel ga je de naam laten tatoeren?
waar krult het nog meer Berry
Jaapio
onder je armen
haha
Thanks voor het wegnemen van akelige gedachten Mini-boy
het was idd ook precies wat ik bedoelde... sommige mensen hebben echt een zieke geest om meteen aan andere krullende haartjes te denken
Jaapio
jaapio1984 schreef:
sommige mensen hebben echt een zieke geest om meteen aan andere krullende haartjes te denken
## persoonlijk vind ik het wel een [i:3heh4l5q]heeeel[/i:3heh4l5q] spannende plek voor een hete krultang!
en ik denk dat Tincu wel bereid is die goed gloeiend te stoken nadat je bij haar 'een zieke geest' voorondersteld hebt.
* Lid Noor.....*
## begon je er niet [i:3heh4l5q]zelf[/i:3heh4l5q] over??
en mijn naam is een feit..
krullebol it is :d
Jaapio
jaapio1984 schreef:

sommige mensen hebben echt een zieke geest om meteen aan andere krullende haartjes te denken
Wie reageerde er op mijn vraagstuk?
Lijkt mij niet dat ik dan de zieke geest heb...
Sterkte met de naam.
Gefeliciteerd met je naam.

Ik zet een een slotje op dit topic
Paginering
Je moet ingelogd zijn om te reageren.