vind je het gek dat de leden onder elkaar eens willen sprinten
enneuh Renessey als je staks nog eens komt bij de technische info stand op de clubdag, zorg je helemaal voor hoofdbrekens! (ook voor de anwb)
Maar gaaf man (om niet te zeggen volslagen maf!) succes!
De technische stand.... Die kennen we nog wel en die zullen we niet gauw vergeten ook! Zou wel leuk zijn: Kunnen jullie n blok even op tijd zetten????? Hahahahaha
Eerste clubdag zal wel een enerverdende dag worden inderdaad.... Sprintje any one?
René
Renessy schreef: .... Sprintje any one?
René
Ja hoor, als ik bij jou op de bijrijdersstoel mag zitten.
Groet ron
Goed Ron, gaan we doen!
Niet te veel ja zeggen... anders wil iedereen er wel in meerijden (ik ook hoor )
Mmmmm
Misschien een intekenlijstje maken?
Snelheid is mooi, snelheid is spannend, snelheid is verslavend.
Mag ik dan ook op het lijstje ? ? ?
Suc6 met dit mooie project.
Grtz.
jaapio1984 schreef:
kan ik niet een x meerijden
Jaapio
Was ik toch niet de enige...
vandaag nog even de filmpjes op ZCARS bekeken.. kwijl...
was ik maar geen student
Jaapio
hallo, ziet er allemaal heel mooi en veel belovend uit.heb alleen een vraagje.hoe ga je de kabelboom aanpassen?of heb je de originele honda kabelboom erbij gekregen.heb nl op mijn werk dit topic laten lezen aan een honda fanatic en het eerste wat hij zei was:dat is een hele goede deal zo'n motorblok voor 2k!maar zit er ook een draadboom bij anders zou het nog wel is lastig kunnen gaan worden?? vandaar mijn vraag eigenlijk.kon er nl geen antwoord op geven.pure interesse
voor de rest houd ik je topic in de gaten want vind het een heel leuk project!
mvg,
arvid
Vette shit.
Vooral doorgaan en niet opgeven.
Wat ik over de draadboom heb begrepen is dat er in de kit die ik bij Z-cars ga halen een kabelboom adapter zit. Heb hem zelf nog niet gezien dus kan je ook niet vertellen hoe het een en ander zit. Het schijnt te zijn dat het blok wordt geintegreerd in de mini kabalboom door middel van stekkers. Net als een mini blok nu eigenlijk ook zit.... In het gesprek wat ik in Zolder heb gehad met Chris Allisson zou het voor zichzelf spreken en verder niet al te ingewikkeld moeten zijn.... We wachten af maar ook daar zal ik als het zover is op terug komen!
2K voor zo'n blok is inderdaad beter, hopen dat het goed gaat!
Laters!
Het schijnt te zijn dat het blok wordt geintegreerd in de mini kabalboom door middel van stekkers
Uh...
Maar zit de Honda draadboom er bij? Zo niet moet je die zien te krijgen....
Wat een veelvoorkomende kindeziekte in vtec conversies is de vtec schakeling, deze schakelt pas in als alles goed is aangesloten. Daarnaast heb je ook nog intelligent Vtec (vervroeging en verlating van ontstekingstijdstip). Dat betekent NOG meer sensoren.
Misschien is het een goed idee om tzt 16vminiclub te raadplegen. Met behulp van experts komt het allemaal goed!
Als het eenmaal werkt
Super vet project, wat ik me alleen afvraag is of dat blok wel in het z cars frame past. Het blok wijk toch af van de standaard B16 en B18 vtecs?
Succes,
Oscar
Stekkers? Ja,..... zo leggen ze het uit op de DVD
Die kabelboom zal inderdaad wel een gepuzzel worden maar inderdaad wat je zegt, hier en daar informatie winnen en dan moet het best goed komen. De jongens van z-cars kan ik ook altijd mailen/bellen als ik problemen ergens mee heb. Rustig aanpakken....
Het frame van Z-cars is gemaakt voor het K20A blok en past wel hoor.....
ga je ook nog wat doen aan geluidsisolatie of zit je standaard met oorkappen in je Mini?
Geluids isolatie komt er wel in ja... Wat denk ik het belangrijkste is is dat er ook een kap met geluidsisolatie over de motor komt waardoor je dat min of meer afschermt. Ik heb natuurlijk ook meegereden in die mini op Zolder en het viel wel mee met de herrie eigenlijk. 9000 toeren wil wel janken ja maar een mini met spag spruitstuk zonder middendemper en playmini uitlaat wil ook wel herrie maken, toch!
Wat ook wel wil is dat in een normale mini de motor voorin ligt en de pijp achter je eindigd. In de honda mini zit alles achterin dus mis je de herrie van voor...
Hi,
gaaf project, en leuke prijs voor dat blok!
Ik las dat je eerst wil laten spuiten en dan de boel inbouwen. Als ik jou was, zou ik eerst alles inbouwen, rijdend maken, daarna alles weer eruit halen, en laten spuiten. Dan weet je zeker dat je niet nog een klein stukje van je pas gespoten wagen af hoeft te slijpen, en kan je tijdens passen en meten van het blok rustig ergens tegenaan stoten.
groeten,
Wouter
Wouter, bedankt voor de tip maar stiekem hadden we dat ook al besproken thuis. We gaan hem dan wel niet rijdend maken want dat vinden we dan ook weer overdreven (kabelboom erin en eruit is bijv veel werk en heeft geen toegevoegde waarde voor het spuiten denk ik...) maar in iedrgeval de meeste hardware gaan we erop zetten en dan gaat ie pas naar de spuiter. Voorkomen we inderdaar eventueel bij slpijen van de nieuwe lak. Gelukkig zijn we nog even met de body bezig want we weten de kleur nog niet.
Hi René,
met alle respect, ik vind het heel dapper en gaaf wat je doet, maar ik zou juist als je nog geen of weinig ervaring hebt met dit soort dingen, alles functioneel maken en daarna pas te spuiten.
Wie weet moet je nog ergens een gat maken om die kabelboom door te voeren, beweegt je motor teveel naar de kant waar je de boom hebt gepland, wil je toch nog een verstevigings beugeltje plaatsen, etc, etc.
Cheers,
Wouter
Wouter, we zullen je advies in acht nemen.
alles functioneel maken en daarna pas te spuiten
Wouter, dat vind ik een mega tip
In die filmpjes van ZCARS hebben ze er een gave zwarte kleur op... is dat iets... of willen jullie gaan voor iets opvallends
Keep up the good work!!!!
Jaapio
Zoals we al eerder hadden gezegd zijn we qua kleur er nog niet uit. Op de VTEC-DVD zetten ze een zwarte in elkaar. Wel super gaaf hoor. Zwarte body met blauwe frames. Echt super strak maar we zitten ook te denken aan mat antraciet grijs met blauwe frames. Ideeen zijn welkom maar hij moet ook weer niet te veel opvallen. Kanarie geel of kikker groen hoeft niet zo van ons...
Dan de eerste tegenvaller van het project:
Het blok gaat niet door... We kwamen er niet uit. Heb daarom het blok afgeblazen. Jammer maar op naar de volgende. Heb alweer wat adresjes die ik kan gaan proberen dus het komt vast wel een keer goed
Renessy schreef:
Het blok gaat niet door... We kwamen er niet uit.
Het lijkt me best lastig om een dergelijk blok te vinden, en het vervolgens voor de juiste prijs meekrijgen. Ik zou je willen adviseren om meerder opties open te houden. 1.8 Vtec type R spuugt er ook ruim 180PK uit en is beter te vinden en beter te betalen. Die 40 PK mis je toch niet echt bij snelheden onder de 150 km/uur. Mocht je het wel missen is het mogelijk om tot 400 PK te tunen...
Daan, daar heb je wel een beetje gelijk in denk ik. Eerst toch ff afwachten wat hier in Nederland bij die bedrijven zo'n blok kost. Heb voor de zekerheid ook maar een mailtje naar Z-cars gestuurd om te vragen welke blokken er in het frame van hun passen. Anders kan ik het plan altijd nog aanpassen. Heb zelf geen idee welke blokken dezelfde ophang punten hebben.... Geld besparen is natuurlijk niet gek natuurlijk! Bedankt weer voor het meedenken!
zo'n vtec blok uit een prelude moet toch ook passen? dat is een 2.2 of zeg ik nou iets stoms
als je inventief genoeg ben wel alleen zul je waarschijnlijk wel heel erg veel moeten aanpassen
Volgens mij is zo'n blok precies hetzelfde.
Groet ron
Jappen zijn op motoren gebied geniaal! Tussen Honda blokken zitten erg weinig verschillen. Toch voor de zekerheid even informeren.
Als een Prelude blok ook past staat er op Marktplaats nog een leuke, heeft volgens de eigenaar 629pk :)" title="Evil" />
Dennis
pk/gewicht verhouding 1 op 1 is ook leuk
Ik heb gisteren contact gehad met zcars en heb daar de vraag van het blok neergelegd.... Het antwoord was een VTEC blok uit een Civic type R van 2001 tot nu. Daar voorlopig maar naar op zoek dus. Zal vanmiddag de Honda dealer eens bellen en vragen of er verschil zit in de ophanging van de diverse blokken. Wie weet kan het inderdaad wel. Wordt vervolgd!
Prelude blok klinkt wel lekker in de oren trouwens
René
Misschien toch die man op Marktplaats eens mailen.. hehe... veel suc6 met zoeken.. maar aangezien jullie alles goed aanpakken, lijkt me dat niet een probleem worden
Jaapio
weer lekker bezig geweest. Aan de voorkant was de naad van de bumperkit al een beetje ingescheurd en dat moeten we natuurlijk repareren! Beginnen met schuren maar. Valt nog vies tegen eigenlijk. Ben je wel ff zoet mee om het zo maar te zeggen. Moet her en der nog wat bijgeschaaft worden maar ziet er al aardig uit voor de plamuurlaag. Dat volgende keer.
Hierna me helemaal gestort op de tankdop gaten. Die heb ik niet meer nodig omdat de tank voorin komt dus die moeten dicht gemaakt worden en om het de lasser wat makkelijker te maken ben ik dus al begonnen met het maken van opvul plaatjes.... Het resultaat........ Niet slecht al zeg ik het zelf....
Een prelude blok is een H22A blok... Volgens mij is dit net zo'n verschil met de B series als de D series.. gaat dus niet passen als Z-cars daarvoor geen subframe aanpassingen voor doen..
Marko
Minimonster heeft gelijk.... Ben er zaterdag op een feestje achtergekomen dat het met die blokken zo zit: Alle 'B' serie blokken kunnen onderling gewisseld worden en zo gaat het ook met de 'H' en dus óók de 'K' serie. Past dus inderdaad niet....
Heb wel voor de geintereseerde een forum gevonden dat zeker wel interresant is.
Nog wat gedaan in de tussen tijd ? check jullie website regelmatig, maar nog geen nieuwe updates.
Ik had ook al paar x gekeken, maar helaas nog niets..
hoop snel weer komt
Jaapio
Sorry, sorry, sorry. Inderdaad al even stil maar dat komt omdat ik thuis het toilet heb opgeknapt. Moest ook eens gebeuren..... Daarom dus nog geen updates. Ik beloof dit weekend weer wat te lezen voor jullie.
Kan ook niet wachten om er weer mee verder te gaan!
Jullie horen van me....
René
prioriteiten stellen he
een wc is van levensbehoefte hehe
dan lees ik het volgende week weer...
Jaapio
PS.. ik moet me echt iets meer tot stage zetten, maar die mini forums ook altijd
jaapio
Voor mn trouwe fans! Ben zoals beloofd vandaag weer bezig geweest. Alles is te lezen en te zien op onze site. Morgen weer verder met kaalhalen, schuren en plamuren.
Heb trouwens wat roest onder de rand die voor je voorruit ligt. Kan er alleen slecht bij. Iemand een goed idee hoe je daar met wat dan ook bij kan komen? Kan dat straks lekker in de Hamerite.
Wederom hebben we vandaag niet stilgezeten. Schuren, plamuren, schuren en toen het eerste stuk in de primer gezet....
Hey Rene,
En weer een stapje dichterbij.. Project ziet er nogsteeds erg goed uit.. ga zo door
Greetz
Jaapio
PS
Ik zag op de site van miniasvaltvreters.. dat patrick bezig is met hayabusa... link
wat zijn de plannen voor dit weekend??
Jaapio
vanaf curacao dit weekend
We gaan weer verder met de voorkant..... Laatste dingen plamuren en schuren. Dan het motor compartiment in de hamerite zetten.
Als ik dan nog tijd heb ga ik beginnen met binnen schuren, dashboard-rand aanpassen en de ventilatie roosters openmaken (vet vast verroest!).
Van de week tussendoor de rem en koppelings-bekrachter schoon en leegmaken om te stralen op mn werk. Genoeg te doen dusssssss
René
Onze site is weer bijgewerkt (voor de liefhebbers onder ons haha)
Je kan nu de updates van december zien. Momenteel gaat het níet zo heel erg hard, niet door de kou, maar omdat ik op dit moment ook mijn ouders aan het helpen ben in hun nieuwe huis.... Hoort er ook bij, en is óók leuk.
Dat word nog wat straks bij Mini clubdag

vind je het gek dat de leden onder elkaar eens willen sprinten
enneuh Renessey als je staks nog eens komt bij de technische info stand op de clubdag, zorg je helemaal voor hoofdbrekens! (ook voor de anwb)
Maar gaaf man (om niet te zeggen volslagen maf!) succes!
De technische stand.... Die kennen we nog wel en die zullen we niet gauw vergeten ook! Zou wel leuk zijn: Kunnen jullie n blok even op tijd zetten????? Hahahahaha
Eerste clubdag zal wel een enerverdende dag worden inderdaad.... Sprintje any one?
René
Renessy schreef:
.... Sprintje any one?
René
Ja hoor, als ik bij jou op de bijrijdersstoel mag zitten.
Groet ron
Goed Ron, gaan we doen!
Niet te veel ja zeggen... anders wil iedereen er wel in meerijden (ik ook hoor
)
Mmmmm
Misschien een intekenlijstje maken?
Snelheid is mooi, snelheid is spannend, snelheid is verslavend.
Mag ik dan ook op het lijstje ? ? ?
Suc6 met dit mooie project.
Grtz.
jaapio1984 schreef:

kan ik niet een x meerijden
Jaapio
Was ik toch niet de enige...
vandaag nog even de filmpjes op ZCARS bekeken.. kwijl...
was ik maar geen student
Jaapio
hallo, ziet er allemaal heel mooi en veel belovend uit.heb alleen een vraagje.hoe ga je de kabelboom aanpassen?of heb je de originele honda kabelboom erbij gekregen.heb nl op mijn werk dit topic laten lezen aan een honda fanatic en het eerste wat hij zei was:dat is een hele goede deal zo'n motorblok voor 2k!maar zit er ook een draadboom bij anders zou het nog wel is lastig kunnen gaan worden?? vandaar mijn vraag eigenlijk.kon er nl geen antwoord op geven.pure interesse
voor de rest houd ik je topic in de gaten want vind het een heel leuk project!
mvg,
arvid
Vette shit.
Vooral doorgaan en niet opgeven.
Wat ik over de draadboom heb begrepen is dat er in de kit die ik bij Z-cars ga halen een kabelboom adapter zit. Heb hem zelf nog niet gezien dus kan je ook niet vertellen hoe het een en ander zit. Het schijnt te zijn dat het blok wordt geintegreerd in de mini kabalboom door middel van stekkers. Net als een mini blok nu eigenlijk ook zit.... In het gesprek wat ik in Zolder heb gehad met Chris Allisson zou het voor zichzelf spreken en verder niet al te ingewikkeld moeten zijn.... We wachten af maar ook daar zal ik als het zover is op terug komen!
2K voor zo'n blok is inderdaad beter, hopen dat het goed gaat!
Laters!
Het schijnt te zijn dat het blok wordt geintegreerd in de mini kabalboom door middel van stekkers

Uh...
Maar zit de Honda draadboom er bij? Zo niet moet je die zien te krijgen....

Wat een veelvoorkomende kindeziekte in vtec conversies is de vtec schakeling, deze schakelt pas in als alles goed is aangesloten. Daarnaast heb je ook nog intelligent Vtec (vervroeging en verlating van ontstekingstijdstip). Dat betekent NOG meer sensoren.
Misschien is het een goed idee om tzt 16vminiclub te raadplegen. Met behulp van experts komt het allemaal goed!
Als het eenmaal werkt
Super vet project, wat ik me alleen afvraag is of dat blok wel in het z cars frame past. Het blok wijk toch af van de standaard B16 en B18 vtecs?
Succes,
Oscar
Stekkers? Ja,..... zo leggen ze het uit op de DVD

Die kabelboom zal inderdaad wel een gepuzzel worden maar inderdaad wat je zegt, hier en daar informatie winnen en dan moet het best goed komen. De jongens van z-cars kan ik ook altijd mailen/bellen als ik problemen ergens mee heb. Rustig aanpakken....
Het frame van Z-cars is gemaakt voor het K20A blok en past wel hoor.....
ga je ook nog wat doen aan geluidsisolatie of zit je standaard met oorkappen in je Mini?
Geluids isolatie komt er wel in ja... Wat denk ik het belangrijkste is is dat er ook een kap met geluidsisolatie over de motor komt waardoor je dat min of meer afschermt. Ik heb natuurlijk ook meegereden in die mini op Zolder en het viel wel mee met de herrie eigenlijk. 9000 toeren wil wel janken ja maar een mini met spag spruitstuk zonder middendemper en playmini uitlaat wil ook wel herrie maken, toch!
Wat ook wel wil is dat in een normale mini de motor voorin ligt en de pijp achter je eindigd. In de honda mini zit alles achterin dus mis je de herrie van voor...
Hi,
gaaf project, en leuke prijs voor dat blok!
Ik las dat je eerst wil laten spuiten en dan de boel inbouwen. Als ik jou was, zou ik eerst alles inbouwen, rijdend maken, daarna alles weer eruit halen, en laten spuiten. Dan weet je zeker dat je niet nog een klein stukje van je pas gespoten wagen af hoeft te slijpen, en kan je tijdens passen en meten van het blok rustig ergens tegenaan stoten.
groeten,
Wouter
Wouter, bedankt voor de tip maar stiekem hadden we dat ook al besproken thuis. We gaan hem dan wel niet rijdend maken want dat vinden we dan ook weer overdreven (kabelboom erin en eruit is bijv veel werk en heeft geen toegevoegde waarde voor het spuiten denk ik...) maar in iedrgeval de meeste hardware gaan we erop zetten en dan gaat ie pas naar de spuiter. Voorkomen we inderdaar eventueel bij slpijen van de nieuwe lak. Gelukkig zijn we nog even met de body bezig want we weten de kleur nog niet.
Hi René,
met alle respect, ik vind het heel dapper en gaaf wat je doet, maar ik zou juist als je nog geen of weinig ervaring hebt met dit soort dingen, alles functioneel maken en daarna pas te spuiten.
Wie weet moet je nog ergens een gat maken om die kabelboom door te voeren, beweegt je motor teveel naar de kant waar je de boom hebt gepland, wil je toch nog een verstevigings beugeltje plaatsen, etc, etc.
Cheers,
Wouter
Wouter, we zullen je advies in acht nemen.
alles functioneel maken en daarna pas te spuiten
Wouter, dat vind ik een mega tip
In die filmpjes van ZCARS hebben ze er een gave zwarte kleur op... is dat iets... of willen jullie gaan voor iets opvallends
Keep up the good work!!!!
Jaapio
Zoals we al eerder hadden gezegd zijn we qua kleur er nog niet uit. Op de VTEC-DVD zetten ze een zwarte in elkaar. Wel super gaaf hoor. Zwarte body met blauwe frames. Echt super strak maar we zitten ook te denken aan mat antraciet grijs met blauwe frames. Ideeen zijn welkom maar hij moet ook weer niet te veel opvallen. Kanarie geel of kikker groen hoeft niet zo van ons...

Dan de eerste tegenvaller van het project:
Het blok gaat niet door... We kwamen er niet uit. Heb daarom het blok afgeblazen. Jammer maar op naar de volgende. Heb alweer wat adresjes die ik kan gaan proberen dus het komt vast wel een keer goed
Renessy schreef:
Het blok gaat niet door... We kwamen er niet uit.
Het lijkt me best lastig om een dergelijk blok te vinden, en het vervolgens voor de juiste prijs meekrijgen. Ik zou je willen adviseren om meerder opties open te houden. 1.8 Vtec type R spuugt er ook ruim 180PK uit en is beter te vinden en beter te betalen. Die 40 PK mis je toch niet echt bij snelheden onder de 150 km/uur. Mocht je het wel missen is het mogelijk om tot 400 PK te tunen...
Daan, daar heb je wel een beetje gelijk in denk ik. Eerst toch ff afwachten wat hier in Nederland bij die bedrijven zo'n blok kost. Heb voor de zekerheid ook maar een mailtje naar Z-cars gestuurd om te vragen welke blokken er in het frame van hun passen. Anders kan ik het plan altijd nog aanpassen. Heb zelf geen idee welke blokken dezelfde ophang punten hebben.... Geld besparen is natuurlijk niet gek natuurlijk! Bedankt weer voor het meedenken!
zo'n vtec blok uit een prelude moet toch ook passen? dat is een 2.2 of zeg ik nou iets stoms
als je inventief genoeg ben wel alleen zul je waarschijnlijk wel heel erg veel moeten aanpassen
Volgens mij is zo'n blok precies hetzelfde.
Groet ron
Jappen zijn op motoren gebied geniaal! Tussen Honda blokken zitten erg weinig verschillen. Toch voor de zekerheid even informeren.
Als een Prelude blok ook past staat er op Marktplaats nog een leuke, heeft volgens de eigenaar 629pk
:)" title="Evil" />
Dennis
pk/gewicht verhouding 1 op 1 is ook leuk
Ik heb gisteren contact gehad met zcars en heb daar de vraag van het blok neergelegd.... Het antwoord was een VTEC blok uit een Civic type R van 2001 tot nu. Daar voorlopig maar naar op zoek dus. Zal vanmiddag de Honda dealer eens bellen en vragen of er verschil zit in de ophanging van de diverse blokken. Wie weet kan het inderdaad wel. Wordt vervolgd!
Prelude blok klinkt wel lekker in de oren trouwens
René
Misschien toch die man op Marktplaats eens mailen.. hehe... veel suc6 met zoeken.. maar aangezien jullie alles goed aanpakken, lijkt me dat niet een probleem worden
Jaapio
weer lekker bezig geweest. Aan de voorkant was de naad van de bumperkit al een beetje ingescheurd en dat moeten we natuurlijk repareren! Beginnen met schuren maar. Valt nog vies tegen eigenlijk. Ben je wel ff zoet mee om het zo maar te zeggen. Moet her en der nog wat bijgeschaaft worden maar ziet er al aardig uit voor de plamuurlaag. Dat volgende keer.



Hierna me helemaal gestort op de tankdop gaten. Die heb ik niet meer nodig omdat de tank voorin komt dus die moeten dicht gemaakt worden en om het de lasser wat makkelijker te maken ben ik dus al begonnen met het maken van opvul plaatjes.... Het resultaat........ Niet slecht al zeg ik het zelf....
Een prelude blok is een H22A blok... Volgens mij is dit net zo'n verschil met de B series als de D series.. gaat dus niet passen als Z-cars daarvoor geen subframe aanpassingen voor doen..
Marko
Minimonster heeft gelijk.... Ben er zaterdag op een feestje achtergekomen dat het met die blokken zo zit: Alle 'B' serie blokken kunnen onderling gewisseld worden en zo gaat het ook met de 'H' en dus óók de 'K' serie. Past dus inderdaad niet....
Heb wel voor de geintereseerde een forum gevonden dat zeker wel interresant is.
http://www.theminiforum.co.uk/forums/in ... e0cead6ba6
Vooral het ZCARS gedeelte op het Forum is de moeite waard
Jaapio
Uiteraard Jaap! Goed opgemerkt. Had eigenlijk een directe link naar de Zcars afdeling gemaakt..... Strange.....
Ook de moeite waard om eens te bekijken. In iedergeval is op deze site veel te zien en te leren.
http://www.geocities.com/drusling/mini/buildinfo.htm
René
Ik moet eerlijk toegeven dat ik al een hele middag en een ochtend op dat forum heb doorgebracht om alle threads door te lezen..
Ik denk dat jullie erg veel aan dat forum zullen hebben tijdens het opbouwen straks...
Jaapio
een persoonlijke erg goed
link
Nog wat gedaan in de tussen tijd ? check jullie website regelmatig, maar nog geen nieuwe updates.
Ik had ook al paar x gekeken, maar helaas nog niets..
hoop snel weer komt
Jaapio
Sorry, sorry, sorry. Inderdaad al even stil maar dat komt omdat ik thuis het toilet heb opgeknapt. Moest ook eens gebeuren..... Daarom dus nog geen updates. Ik beloof dit weekend weer wat te lezen voor jullie.
Kan ook niet wachten om er weer mee verder te gaan!
Jullie horen van me....
René
prioriteiten stellen he
een wc is van levensbehoefte hehe
dan lees ik het volgende week weer...
Jaapio
PS.. ik moet me echt iets meer tot stage zetten, maar die mini forums ook altijd
jaapio
Voor mn trouwe fans! Ben zoals beloofd vandaag weer bezig geweest. Alles is te lezen en te zien op onze site. Morgen weer verder met kaalhalen, schuren en plamuren.
Heb trouwens wat roest onder de rand die voor je voorruit ligt. Kan er alleen slecht bij. Iemand een goed idee hoe je daar met wat dan ook bij kan komen? Kan dat straks lekker in de Hamerite.
Wederom hebben we vandaag niet stilgezeten. Schuren, plamuren, schuren en toen het eerste stuk in de primer gezet....


Hey Rene,
En weer een stapje dichterbij.. Project ziet er nogsteeds erg goed uit.. ga zo door
Greetz
Jaapio
PS
Ik zag op de site van miniasvaltvreters.. dat patrick bezig is met hayabusa...
link
wat zijn de plannen voor dit weekend??


Jaapio
vanaf curacao dit weekend
We gaan weer verder met de voorkant..... Laatste dingen plamuren en schuren. Dan het motor compartiment in de hamerite zetten.
Als ik dan nog tijd heb ga ik beginnen met binnen schuren, dashboard-rand aanpassen en de ventilatie roosters openmaken (vet vast verroest!).
Van de week tussendoor de rem en koppelings-bekrachter schoon en leegmaken om te stralen op mn werk. Genoeg te doen dusssssss
René
Onze site is weer bijgewerkt (voor de liefhebbers onder ons haha)
Je kan nu de updates van december zien. Momenteel gaat het níet zo heel erg hard, niet door de kou, maar omdat ik op dit moment ook mijn ouders aan het helpen ben in hun nieuwe huis.... Hoort er ook bij, en is óók leuk.
Groeten rené
deze week nog wat vooruitgang geboekt
Jaapio
Paginering
Je moet ingelogd zijn om te reageren.